מסתמן: דליה איציק שגרירת ישראל הבאה בלונדון 1074
העיתון ''ידיעות אחרונות'' מפרסם היום (ב') כי משרת שגריר ישראל בלונדון הוצעה בשבוע שעבר ע''י שר החוץ, שמעון פרס, לשרת התעשיה והמסחר, דליה איציק.

איציק הודיעה בשבוע שעבר לראש הממשלה כי היא שוקלת בחיוב את ההצעה. אם אכן תתמנה לתפקיד, תתחיל איציק לכהן כשגרירה באוקטובר הקרוב. היא תחליף את תא''ל (מיל') צבי שטאובר, שכיהן בתפקיד שנתיים.

השר פרס נחשב לפטרונה הפוליטי של איציק. אם אכן תתמנה לתפקיד, תהיה זו כנראה הפעם הראשונה בה שר מכהן פורש מתפקידו לטובת מינוי דיפלומטי.
קישורים
Ynet
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

מה אומר ומה אדבר 78460
האם צריך לומר "תודה לאל"? שרה ששפעה מינויים פוליטיים וכניעות ללחצים לא-ענייניים. עם קצת מזל היא תשתקע בלונדון ותתפקד שם כגרסה חיוורת של אורה נמיר בסין, וכולנו ננשום לרווחה.
A Whiter Shade of Pale? 78478
קשה לי לדמיין גירסה חיוורת יותר של אורה נמיר.
תנסי למצמץ חזק עם העיניים 78488
כולם מנצחים 78464
מצד אחד, עם ישראל נפטר מהמורה הנצחית שחיממה את הכסא בבית הנבחרים שלו ולא מזמן אמרה לספר שלה ''רק לא קוצים, אני גם ככה נראית מפחידה'' (או משהו כזה)

מצד שני, דליה איציק פורשת בכבוד ממפלגת העבודה שכפי הנראה לא תכניס אותה לכנסת הבאה, בשל מס' המקומות המוגבל שהיא עלולה לקבל.

בעצם, נראה שיש צד אחד שמפסיד - לונדון.
הפוסל במומו פוסל 78466
דליה איציק מפחידה? דליה איציק "מורה ניצחית"? וזה ממעריץ של לימור לבנת?
למה לי זה לא מגיע?! 78494
לעזעזל עם הפוליטיקה, המדינה והכל בכלל.
גם אני רוצה להיות שגריר‏1. מה לי לא מגיע?! למה לא?
איזה חיים נהדרים יכלו להיות לי, חיי נועם ורווחה, בתמורה לנוחות שהייתי זוכה לה הייתי משקיע את עצמי ביצירתיות, תרבות ופיתוח עצמי.
למה צריך לצאת כל בוקר לעבוד לחזור בלילה עייפים?. להתפרנס קוראים לשטות הזאת, להיות עבד של אחרים בעבור פרוטות. ומה אני מבקש בסה"כ משרת שר ואח"כ תפקיד שגריר באיזו מדינה מפותחת... אני לא חמדן ולא צריך הרבה כסף, רק די בשביל להבטיח קיום נוח.

1 אין עדות טובה מזאת לחוסר האמון של השרה בעתידה של מפלגת העבודה בכלל ובעתידה הפוליטי בפרט. היא עושה בדיוק "מעשה נמיר", בדיוק מה שנמיר עשתה בסוף ימיה של ממשלת פרס, לאחר רצח רבין. ברק נתן לה את המינוי ועוד הבטיח לה (מראש) קדנציה כפולה. היא תצטרף לשרימה ארוכה שבין חבריה הנודעים: שריר, פזנר, פת, שובל, מצא just to name a few.
למה לי זה לא מגיע?! 78922
מה אתה רוצה מפזנר ?! הוא דיפלומט מקצועי ולא שייך לרשימה.
78965
כן? הוא היה דובר לשכת רה"מ אצל שמיר.
אחד מהסמנים הימניים היותר בולטים שם.
התמנה לשגריר באיטליה ממש בסמוך לבחירות ב92
בתגובה לאייל האלמוני 78994
אתה יודע מה, בוא נעשה החלפות: קח שאול עמור, תן פזנר.
79021
מה באמת קורה כעת עם עמור?
הוא עדיין ברשות מגדל העמק או שאשתו שם?
הוא היה בזמנו האפס התורן של נתניהו למשרת נשיא
שאול עמור 79031
כיום הוא שגריר בבלגיה
79068
בכלל נראה שמשרות שגרירים הפכו לאיזה שהוא כיבוד לכל פוליטיקאי שרוצים להעיף מהזירה המקומית/שרוצה לעוף/בדימוס. כמה זה בכלל עולה לנו? מה ההשלכות של תופעה זאת על הסברת ישראל בעולם/פעילות השגרירות וכו?.
מפניני איציק 78518
אני פשוט לא יכולה להתאפק ולהיזכר באחד הציטוטים היותר מופלאים שלה, באחד הדיונים הנצחיים של ''איך נעניש את אוניברסיטת בר-אילן המגדלת רוצחים כיגאל עמיר'' (כי הרי ברור שזו אשמת האוניברסיטה, ועוד דתייה...)

ועל כך אמרה איציק, טלוויזיונית וקבל עם ועדה, ''לא רק דברים רעים יוצאים מבר-אילן, גם טובים, הנה, למשל אני למדתי בבר-אילן''.
גם דני גילרמן קיבל שגריר באו''ם 78758
כנראה שהוא תרם הרבה למפלגת העבודה.
חבר שלו, פרס, סידר לו את המינוי הנחשף. משם הוא יוכל לקפץ חיש קל אל מפלגת העבודה או כל מפלגת מרכז שמאל כרצונו ולהתחיל מעמדה לא פחות טובה מזאת שהתחיל נתניהו בליכוד.

תגידו לי, המדינה הזאת ששייכת לפרס וא לשרון? הם יכולים לחלק מינויים ומשרות לכל חבריהם? בלי חשבון ובלי ביקורת? למה המינוי הזה הוא בדיוק ראוי? ובאיזה אופן הוא יעבור את פיקוחו של הוועדה בשרות הציבורי שבודקת מינויים פוליטיים.

מה דני גילרמן בדיוק עשה בשביל המדינה? קיבל מפעל מאבא, היה יו"ר איגוד לשכות המסחר, ייצג את ישראל (ואת עצמו והאינטרסיים שלו כמובן) בפורומים עסקיים שונים, כמעט ששכחתי לציין שהוא גם יצר מקומות עבודה במשק, כלומר הרחיב את פסי הייצור שלו וגייס עוד כמה עובדים/עבדים בשכר מינימום ע"מ שייצרו לו עוד רווחים.

ועכשיו הוא קיבל תא משרת שגרירנו באו"ם במקום לנקרי שהיה מינוי של לוי.

ניסים זוילי הוא עוד מינוי חדש של פרס, כשגרירנו בפריס.
ולא צריך לספר איזה קשר גורדי יש בין השניים עוד מימיהם העליזים במערך.

רוצים לקרוא חדשות, אלה הם בדיוק החדשות, החדשות האמיתיות. החדשות על גילגולי כסף, משרות וכח. החדשות שאף אחד לא טורח לספר לכם. מה שכתוב בעיתון היומי הוא בסהכ בידור להמונים והפצת תעמולה עם תודעה כוזבת.

יש לפרס עוד כמה חברים? איך בדיוק מתחברים אליו? ראיתי אותו פעם בפילהרמונית מלווה בפמלית חנפנים נוצצת, אם אפגוש אותו שוב אבקש גם אני איזו שגרירות עסיסית.
גם דני גילרמן קיבל שגריר באו''ם 78765
אני אתייחס רק לפיסקה (המרקסיסטית) הלפני אחרונה - למה העיתונות היא רק "הפצת תעמולה עם תודעה כוזבת"? למה, העיתונים לא ביקרו את המינויים הללו? לא מיררו על כמה שזה פוליטיקה מגעילה? די כבר להאשים את התקשורת בהכל. די כבר עם הרעיון המגוחך הזה של "תודעה כוזבת". איך זה שרק את כזאת מופלאה ויכולה להתגבר על ה"תודעה הכוזבת" בעוד שאנחנו, הפרות, מטומטמים ולא מסוגלים להבין?
גם דני גילרמן קיבל שגריר באו''ם 78839
למה מצב כזה (פוליטיזציה, מינויים פוליטיים ריקים מכל תוכן) נמשך? ומתגבר!.

אני רוצה להבין משהו, המדינה הזאת היא ה fiefdom של פרס? הוא יכול לעשות איתה מה שהוא רוצה ולמנות את מי שהוא רוצה?

OK נניח שההמונים, שכל אחד ואחד בהמון אינו טיפש כלל וכלל נהפוך הוא הוא חד, ידען, וער בדיוק למציאות שסביבו וגם בעל זיכרון ארוך טווח. אז מה? זה משנה איזה חומרים ואיזו רדידות אפשר למצוא באמצעי התקשורת בישראל (הממלכתיים והפרטיים, בגדול אני מוציא את "הארץ" מדברי). שדואגים שציבור קוראיהם ימשיך לדשדש במי האפסיים, ימלא תא ראשה בידיעות בטלות וטיפשיות, ולמעשה מעבירים תא אכילת העוגה בשביל השכבות שבשלטון.

הרי אם העיתונים והתקשורת היו מחליטים שהם באמת רוצים לעשות מזה NEWS היינו יכולים לקרוא על זה מבול של ידיעות, מעקב צמוד וארוך טווח מהמינוי ועד ליישוב הפרשה כך או אחרת, פרופיל האנשים שמונו, מדוע הם מונו, דעות בעד ונגד. אפשר היה לא להוריד תא הנושא מסדר היום ולצאת איתו בכותרות מרעישות, ראה למשל תא המהלך התקשורתי-ציבורי שמנה מברק לחזור כשר ביטחון של שרון.

הרי על המינויים האומללים האלה, ראה קישר ב YNET של EASY, אפשר היה לשפוך כמויות (מסחריות, בשבילך דני) של דמעות דע כדי כך שהממונים היו מוותרים מרצונם הרע.

מחר נראה כותרת אדומה על פיגוע בעמנואל עם 7 הרוגים, המינויים הפוליטיים יעברו בסך בשקט בשקט עם שללם. הם יכולים לנשום לרווחה, לכל היותר הם יקבלו ידיעה צדדית קטנה בגופן קטן במיוחד, המינויים שלהם לא יכנסו לתודעת ההמונים. ישכחו מהם אחרי כמה ימים.

כל אחד מהם יקבל הכנסה יפה מאוד מהמדינה למשל שנתיים לפחות, מגורים בחו"ל עם משפחתו, חיכוך עם חוג הסילון הדיפלומטי לש העולם, אפשרות ליצירת קשרים לקידום עתידי, כניסה יפה לרזומה, והכל בזכות החבר פרס.

ההבדל ביני לשאר הפרות הוא שאני זועמת, ולי יש משאבים לכתוב פה.
גם דני גילרמן קיבל שגריר באו''ם 78876
דבר ראשון, אם אתה "אתה", למה אתה "מזועזת" (ומה זה בכלל מזועז)?

על איזה מהלך תקשורתי-ציבורי אתה מדבר? מי בכלל דיבר על להחזיר את ברק כשר הבטחון של שרון? ויתרה מכך - למה אתה חושב שהמהלך הזה הוא תקשורתי בכלל, ולא רק ציבורי?

לעיתונות אין שליטה כאן. היא לא יכולה לקבוע כלום. העיתונות לא יכולה לסקר משהו שלא קורה. לכל היותר, היא יכולה שלא לסקר משהו שכן קורה - זה כל ההשפעה שיכולה להיות לה, וגם אז זה רק לעיתים רחוקות מצליח שלא להגיע לציבור דרך כלי תקשורת אחר. מה אתה רוצה שיכתבו כל יום בעיתון? "היום, יום ד', דליה איציק עדיין מועמדת למשרת שגרירת ישראל בלונדון"? עיתונים צריכים משהו לדבר עליו, אחרת אין מה להגיד. אי אפשר לפרסם כל יום את אותו העיתון.
אז אני ממש מצטער שזה מפריע לך שמחר יכתבו בעיתון על הפיגוע שבו נהרגו שבעה אנשים. אני מבין שזה, לדעתך, בכלל לא חשוב.
גופן קטן במיוחד? על מי אתה עובד, תגיד לי? כל הידיעות, אבל כל הידיעות, נכתבות באותו הגופן בדיוק. או שהתכוונת לכותרת? שאני אספר לך מה גודל הכותרת מידיעות של היום על מינוי דליה איציק?
המינויים לא יכנסו לתודעה בדיוק כמו שהפיגוע בעמנואל ישכח - כי אנשים לא זוכרים דברים. לא כי הם פרות, אלא כי הם אנשים, עם צרות משלהם, ודברים קצת יותר חשובים מאיזה דביל יושב בלונדון או באו"ם. בכל מקרה לאף אחד לא אכפת מהאו"ם פה.

איך שאתה מציג את זה, אפשר היה לחשוב שאם לא איציק או אותו גילרמן, אף אחד לא היה מקבל משכורת מהמדינה. מה זה משנה אם זה עסקן מפלגתי או איזה פקיד ממשרד החוץ שקיבל את המשרה? החשיבות היחידה היא אם הדבר יפגע בתפקוד של השגרירות - ועל זה בכלל לא דיברת! זה לא מפריע לך! מפריע לך שהם יקבלו עוד שורה חביבה ברזומה, כאילו למישהו אכפת, במעמדם הנוכחי.

אגב, בשביל לכתוב פה צריך מעט מאוד משאבים (יש אינטרנט קפה די בזול בהרבה מקומות בארץ, ואפילו יש גישה דרך ספריות). וזה שאתה זועם אולי אומר שאתה לא פרה, אבל זה לא אומר שאתה לא סתם פר.
זה היה יכול להיות מצחיק 78809
אלמלא זה היה כל כך עצוב.

שולחים לאחת המדינות החשובות בעולם מישהי שלא מסוגלת להתבטא היטב בשפה האנגלית, ואח"כ מתפלאים שההסברה הישראלית על הפנים, ונאחזים בכל התירוצים התבוסתניים לפיהם לא ניתן להגן בהצלחה על העמדה שלנו.

אני מתחלחל כשאני חושב על ראיון ב-BBC בו השגרירה שלנו תצטרך להסביר רעיון טיפה יותר מורכב מ We good, Arafat bad.
זה היה יכול להיות מצחיק 78953
ודוד לוי כשר חוץ זה בסדר?
זה היה יכול להיות מצחיק 78958
כן
זה היה יכול להיות מצחיק 78962
אם אתה אומר, אתה בטח יודע.
גיחי?
סליחה,התקשיתי להתאפק 78969
דוד לוי חזר מטיול באוסטרליה וסיפר לחבר'ה על הצלחותיו בצייד. שלושה קנגורו,שני דינגו,וחמישה דונשוטים.
סחתיין דוד,אבל מה זה בכלל דונשוטים?
נו,שחורים קטנים כאלה,שקופצים על שתי רגליים מנופפים בידיים וקוראים: דונשוט! דונשוט!
חיפשתי אזכור של דוד לוי, ומצאתי! 81858
שמתם לב לאבסורד?
הבנאדם מתפטר בגלל התוכנית הכלכלית, אבל הוא עושה זאת לפני ההצבעה!
אם התוכנית תעבור על חודו של קול, הוא יוכל להאשים את עצמו בכך.
ע''ב, קמו לך מתחרים אלמונים 81885
ואתה, אלמוני, רק הקפד להבא לא להגיד "שמתם לב לאבסורד?" אלא "שימו לב למטרות האמיתיות שדוד לוי מקדם!"
חיפשתי אזכור של דוד לוי, ומצאתי! 82013
נדמה לי שהתפטרות של שר נכנסת לתוקף רק 48 שעות מרגע הגשתה.
כך שדוד לוי *יכול* היה להשתתף בהצבעה הערב (מישהו יודע אם הוא עשה זאת?).
זה היה יכול להיות מצחיק 78971
לא, לא גיחי.
שר החוץ (או שרת התעשיה והמסחר, או שר הבטחון, you name it), הינו אישיות פוליטית. שגריר (או דיפלומט) זה מקצוע.
היה פעם שר בריאות (בממשלת בגין), שקראו לו אליעזר שוסטק ("סבא אליעזר"). לא נורא. אם מישהו היה מחליט לתת לו ביד אזמל מנתחים, זה כבר היה ספור אחר.
זה היה יכול להיות מצחיק 78981
טוב. קשה לי לראות את ההקבלה שאתה מצביע עליה. גם שושנה ארבלי אלמוזלינו היתה שרת בריאות וגם היא לא ממש דוקטור. אפשר להמשיך את הרשימה הזו עוד ועוד ועוד. הנקודה היא שכשאומרים "שר חוץ" הקונוטציה המיידית (אצלי בכל אופן) היא מעבר ל"עוד מינוי פוליטי" ומתבטאת בעיקר בפגישות *חוץ* שדורשות יכולת התבטאות בקוקטיילים רשמיים.
זה היה יכול להיות מצחיק 78995
המינוי של דליה איציק מאשר - מבחינה מסויימת - את מה שקיסינג'ר אמר פעם: לישראל אין בכלל מדיניות חוץ, רק מדיניות פנים ולכן בעצם לא חשוב מי ימונה לשגריר והיכן.
זה היה יכול להיות מצחיק 79011
מהו בעצם תפקיד של שגריר בימנו?
היום, בעידן הטיסות הטראנס אטלנטיות והתקשורת המהירה, אנשי משרד החוץ יכולים לייצג את המדינה בפני התקשורת או אנשי ממשל של מדינות אחרות, מבחינה דיפלומטית, בצורה טובה מאוד גם בלי לשבת פיזית באופן קבוע במדינות הזרות.

נראה לי שהמוסד הזה הוא שריד לתקופה שבה הטכנולוגיה לא איפשרה לשליטים לתקשר ביניהם ואז היה באמת צורך בו, כיום השגריר עוסק בעיקר בנושאים אדמיניסטרטיביים שונים וחניה במקומות אסורים.
זה היה יכול להיות מצחיק 79019
זה נדמה לי, או שאבא של פופק רושם יותר ויותר תגובות רציניות תחת השם פופק?
ששש... 79022
[גם אני שמתי לב. אבל אל תבהיל אותו]
בכל אדם מתקנא מלבד בנו ותלמידו 79380
האמת היא שבכל פעם שאני רוצה לתת תגובה שעלולה להעמיד אותי באור מגוכח או לחשוף בורות, אני משתמש בפופק, זו הייתה המטרה המקורית לשמה הבאתי אותו לעולם הוירטואלי כל הקטע של האישיות והפרטים הביוגרפיים, זה הכל המצאות שלו שאין לי מושג מאיפה הוא מביא אותן, נו ברצינות, תנין מחמד? מנקה שמשות של מכוניות? מה אני דפוק?
מילא התנין, אבא-של... 79391
אבל הבן שלך טוען שאתה בעצם ז"ל גמור

תגובה 44940

אם זה נכון אתה לא צריך להתבייש בזה. זה קורה, ואפילו במשפחות הכי טובות, וזה לא סוף העולם... (ופה יש רמז למישהו, שחייב לי תשובה על משהו כבר הרבה זמן...)

אבל אם זה לא נכון כולי תקווה שתתפוס את הבן שלך לשיחת בירור קלה, (ורצוי פומבית, כי כולנו אוהבים שמישהו אחר מכבס בחוץ וכל זה) כדי שתבררו ביניכם סופית מי המציא את מי, אם בכלל. ולהקוראים ינעם.

וליתר ביטחון- ד"ש ליושקו.
מילא התנין, אבא-של... 79834
כמו הרבה בנים להורים גרושים יש לי שני אבות, הראשון הוא אבי הביולוגי, זצוקל''א, השני הוא זה שמזדהה בשם אבא של פופק, לא יודע מה הוא רוצה ממני הנודניק.
כן אדוני השר 79445
סיר האמפרי אפלבי מסביר לשר האקר את עקרונות הפוליטיקה הממשלתית:

"איו כל צל של ספק ששרים נחונים במגוון מסנוור של סגולות טרומיות, כולל...<שתיקה מהססת>... יכולת מעוררת קנאה לגמישות אינטלקטואלית וכושר תמרון מוסרי. שרים נבחרים לתפקידם באופן אקראי לגמרי על ידי גחמות ראש ממשלתיות כהכרה בשרותים מפוקפקים שסופקו, או בכדי להמנע ממנוי בעלי יכולת אמיתית."
כן אדוני השר 79448
תודה.
עכשיו הכל ברור. ברשותך אני אתחיל לעבור על רשימת השרים ואולי אבקש ממך למצוא את אותן תכונות נעלות בחלקם (כי יש כאלה שתכונות אלה מזנקות מהם ממש ולפיכך אין כל מקום לתהיה).
כן אדוני השר 79468
סר האמפרי ידוע בשליטתו המשוכללת בשפה. אחד הכלים העקריים שלו במאבקו הביורוקרטי כנגד השר האקר, בעל ידע לשונאי מוגבל, הוא השימוש המתוחכם במטבעות לשון גבוהות.

אני לא הבנתי אם כתבת ''עכשיו הכל ברור'' ברצינות, בצחוק או ביאוש.
כן אדוני השר 79507
בעיקר מתוך יאוש שאינו נובע מדבריך או מדברי אלא מההכרה שאנחנו לא נמצאים במקום טוב יותר...
את "כן אדוני השר" ראיתי לראשונה כשהייתי קטנה מכדי להבין את דקויות ההומור. בימים אלו אני משלימה את החסר (בערוץ 23).
דליה איציק 78802
טוב זה לא מצחיק אבל בדרך כלל שולחים לאקספורט את הדברים הטובים אז למה אנחנו מתעקשים ליצא פוליטיקאים?
צמאים ורעבים, אז בואו נעשה רשימה 78847
איך בדיוק מוציאים כספים והטבות מהמדינה?
יש הרבה מה להוציא, הפרה שמנה ויש המון קילוחים.

0. מתנחלים: אדמה בחינם, דיור כפרי וקהילתי זול, זיכוי במס הכנסה, אוטובוסים ממוגנים, סובסידיה על אוטובוסים ממוגנים, חיילים וגדודים ששומרים אליהם, הקלות ממשרד החינוך, רובם עובדי מדינה.

1. הצעת חוק חדשה (האחרונה מבין הפופוליסטיות): 8000 שח למוכות.

2. דמי אבטלה? די בטל בשישים, כבר עושים עם זה בעיות.

3. מינוים פוליטיים: פה אפשר להביא מכה בגדול, תקף לכל משרדי הממשלה ללא יוצא מהכלל, הזנקות לתפקידי מפתח במשק, בכלכלה וכל תחומי האחריות של המדינה אולי למעט ביטחון.

4. שירות מדינה, סקטור ציבורי: מכה קטנה ועלובה, רנטה חודשית תמורת הזזת מסמכים ובזבוז זמן.

5. חכים: משכורת (שאתה קובע אותה בועדה השכר), תנאים (רכב? מלון בי"ם? תעסוקה נוספת אפשרית?), ללא תנאים וללא דין וחשבון מעשי לאיש.

6. חברי מרכז, שמחה רבתי כל שנה שנתיים במפלגה, יבקרו בבריתות ובברי מצווה שלך, אולי ינתנו גם jobים.

7. תלמידי ישיבות need I say more, אומנם הקיצבה קטנה אבל זה ממש לא רע תמורת כלום.

8. חברת חשמל: מספרים שגם לא רע, גם "מקורות" שווה בדיקה.

9. אפשר לעשות עליה ולקבל סל קליטה יפה, או אולי שאפשר גם לעזוב ולחזור בשביל ההטבות.

היש גם משרות מומצאות? כאלה שאפילו לא ממש מצריכות איוש אלא מספקות משכורת טובה עד טובה מאוד.

אני בטוח שיש עוד הרבה נישות טובות... מוכנים לשתף?
עוד כמה רעיונות 78852
10. גל ההפרטות בתחילת שנות ה 90 היה עוד גל של מתנות שהמדינה חילקה. כנראה שרצו להפוך תא העשירים לעשירים יותר. תרגום למרקסיסטית נפוצה בשבילכם : השלטון, הממשלה והקליקה השלטת לקחו את אמצעי הייצור שהיו בידי העם (נוסדו כחברות עובדים או כחלק מהמשק הלאומי או הולאמו) ומכרו אותם בפרוטות לבעלי הון (דוגמאות: פועלים, כור, כלל, ים-המלח, כימיקלים עוד טובים ושמנים).

העיקר שכולנו מבינים בפוליטיקה ויודעים לתת תגובות מלומדות וידעניות על כל פיגוע ולשרטט בבהירות את תוואי הפעולה של צה"ל בפרט והמדינה בכלל לשנים הבאות.

11. עכשיו מחלקים אדמה, (קק"ל כבר הזכרנו, ומה עם הרשות להגנת הטבע? ולשמורות הטבע?), כלומר בעלות על אדמה שירצו לבנות עליה נדלן, שמופרשת וא שתופשר, מי הנהנים?

11.1 קיבוצים (הרי הם צריכים להתקיים ממשהו, זה יכול לתת להם אורך נשימה לעוד כמה עשרות שנים, כי אחרת הם עלולים חלילה ליטוש את האחזות בקרקע ולהפקיר את השטח לערבים)

11.2 קבלנים וספסרי קרקע.

12. ההסתדרות הציונית, חבל על הזמן. היה להם לא מזמן מושב-קונגרס-כנס ראינו את עודפי הכספים שיש להם בקמפיין הפרסומי.

13. גם לבנת חזקה בחלוקת גובים, אפשר להוסיף את הו"תת והמועצה להשכלה גבוהה לרשימה.

14. על רשות הנמלים והרכבות כבר דיברנו?

15 משרדי הדתות, פנים, בריאות, רווחה, עבודה, שירות תעסוקה (על חשש הם לעולם לא יסגרו), משרדים מושלמים!.

15.1 מועצות דתיות, שופרא דשופרא, כמה אנשים מאיישים כל מועצה שכזאת, (בשכר כמובן, שכר מלא), לכל עיר, ישוב וק"ק, + רב ספרדי ואשכנזי ואפילו לא חייבים לגור בעיר שאתה אמור לשרת אותה.

15.2 מה נשמע אצל הרבנות הראשית? היכל שלמה עדיין מחזיק מעמד?

16. הנרשום עמותה אצל רשם העמותות? כמה עמותות יש? איך בדיוק מקבלים מענק-הקצבה-כסף לעמותה שלי? אני חבר בחברת עצמי (C).

17. אם אני מקים מפעל בפריפריה, איזו אחוז של מענק אני מקבל מהממשלה? גם הנחה במיסים? תוך כמה זמן אפשר לסגור ולהמלט עם הכסף?

18 נא לא לזלזל בשלטון המקומי, במיוחד בערים מועדות לפורענות כמו ב"ב, עירים מעורבות, פריפריות, אבל ללא ספק שגם בערים הגדולות ניתן לחגוג ללא אלוהים מעל.
עוד כמה רעיונות 78968
19 איך יכולתי לשכוח את החוק החדש לקיצבת ילדים, קיצבה פרוגרסיבית שמעודדת משפחות מרובות ילדים. ועכשיו חושבים איך להכניס תא החרדים לחבילה אבל להוציא תא הערבים בלי לומר מילה על עניין לאום או דת.
עוד כמה רעיונות 79041
Are you still shocked and appalled?

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים