פלורידה: רופא יהודי מואשם בכוונה לפגוע במוסלמים 1130
שלטונות פלורידה עצרו ביום חמישי רופא יהודי, ללא עבר פלילי, בחשד שתכנן לפגוע ביעדים מוסלמיים בארצות הברית.

ברשות האיש, ד"ר רוברט גולדשטיין, בן 37, נמצאו 40 כלי נשק וחומרי חבלה רבים, וכן רשימה של כ- 50 מסגדים ומרכזים המשמשים את הקהילה המוסלמית במדינת פלורידה. מקור המקורב לחקירה אמר אתמול כי כמויות חומרי הנפץ שנתגלו ברשותו של גולדשטיין "היו בעוצמה שמסוגלת להרוס את קומפלקס המגורים שבו התגורר, הכולל 200 יחידות דיור". מטעמי ביטחון פינתה המשטרה בסוף השבוע את הדיירים הסמוכים לדירתו של גולדשטיין.

על פי העיתון "טמפה טריביון", נראה שגולדשטיין נערך לבצע פיגוע במתחם של "האגודה האיסלאמית של טמפה ביי", הכולל מסגד, מרכז חינוך ובית ספר. בתוכנית הפיגועים שהכין כתב גולדשטיין, "לקצוב זמן בין 15 ל- 20 דקות למטרת עזיבת המקום, אך יש לוודא שחומר הנפץ פעל בהצלחה". עוד כתב, "לוודא שכמות חומר הנפץ תהייה מספיקה להרוס בניין".

מפקד המשטרה המקומית קול דניס סיפר, כי "היו ברשותו ספרי הדרכה כיצד להתקין פצצות והוא התכונן להשתמש במכשירי טלפון ניידים כדי להפעילן". עוד אמר, "הוא ברנש פיקח וממולח שידע מה הוא עושה. זה כמו ג'יימס בונד".

על פי CNN, גולדשטיין נתפס ביום חמישי בערב, לאחר שאמו הזעיקה את המשטרה בעקבות טלפון שקיבלה מרעייתו, קריסטי, בת 28, שסיפרה כי הוא מאיים על חייה. כשהגיעו השוטרים לביתם, יצאה האשה ואמרה להם כי בידי בעלה עשרות כלי נשק. גורמים פדרליים מסרו כי בידי גולדשטיין היה רשיון לסחר בנשק ולכן הותר לו לשאת את האקדחים והרובים, אולם את חומרי החבלה הרבים ואת הפצצות החזיק בניגוד לחוק.
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב
CNN
תגובות בקרב המוסלמים - Tampa Tribune
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  ד''ר גולדשטיין. פעם שלישית גלידה. • God eat God
  צירוף מקרים יונגיאני • ברקת • 8 תגובות בפתיל
  נרצח בכלא • ערן בילינסקי

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים