נעצרו פעילי כ''ך שביימו ''הוצאה להורג'' של שרון 1399
משטרת מחוז ש"י עצרה אמש (ליל פורים) שני נערים כבני 17 החשודים שביימו טקס "הוצאה להורג" של ראש הממשלה אריאל שרון במהלך הילולת פורים שנערכה אמש לזכרו של ברוך גולדשטיין ליד קברו בקריית־ארבע.

אחד משני הצעירים חשוד שחבש מסכה בדמותו של שרון בעוד חברו הצמיד אקדח לרקתו וסכין לצווארו. השניים לבשו חולצות שעליהן כתובות בנוסח "אריק שרון הבוגד יומת בקרוב" ו"הגענו לרבין נגיע לאליקים רובינשטיין". גם דמותו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין זכתה ליחס דומה במהלך ההילולה.

ההילולה לזכר גולדשטיין נערכת זו השנה התשיעית ברציפות והשנה השתתפו בה כמאה פעילים של תנועת כ"ך. צה"ל הכריז עוד קודם לאירוע על מתחם הקבר עצמו כשטח צבאי סגור, וכוחות רבים של שוטרי מחוז ש"י היו במקום על מנת לשמור על הסדר ולמנוע כניסת אנשים לרחבת הקבר. הפעילים, לבושי חולצות כ"ך, התגודדו בסמוך לרחבה, הניפו דגלים, קראו את המגילה, ושתו משקאות אלכוהוליים.
קישורים
Ynet
הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

לידיעת האנתרופולוגים 136056
אפרופו טקסים שבטיים: בסרט התעודי הנפלא "אני, שחור" ‏1 מוצגים מהגרים מחוף השנהב (סנגל?) שחיים בצרפת. ביום הם עובדים בעבודות שחורות עבור הצרפתים, חיים בדחק - לגיבור יש חולצה אחת, שכל אזור הגב שלה הוא חור אחד גדול.

בלילה הם מתכנסים לטקסים מיבשת האם שלהם. הם מתהלכים בטראנס, ריר נוזל מפיהם, ועורכים משחקי תפקידים - רק שבמקום התפקידים המסורתיים שהיו נהוגים בבית, הם משחקים את השוטר הצרפתי שנטפל אליהם, את תושבי המקום וכו'. כאילו מעלים באוב את קשיי היומיום, אבל הפעם במסגרת שהם יכולים לשלוט בה. מספקים לעצמם מסגרת התייחסות למציאות שקשה עליהם ‏2.

אפשר רק לקוות שבמקרה שלפנינו, טקסי הוודו והשמאניזם האלה יבואו במקום ולא לקראת פעולה בחיים הממשיים.

2 לא שאני עושה הנחות לאנשי כ"ך בגלל זה.
תזכורת קטנה: 136082
תגובה 125705
נכנס יין, יצא... ? 136097
שופט בית משפט השלום בירושלים שחרר את שני הנערים ממעצר וקבע כי מדובר באירוע פורימי והמעורבים היו שתויים. המשטרה מתיעצת עם הפרקליטות כדי להחליט באילו האשמות להגיש נגדם כתב אישום.
ואם כבר עוסקים בדתיים שיכורים... 136494
...אז אצלי ליד הבית בחיפה קבוצה של כאלה שאיבדו את היכולת להבחין בין ארור המן וברוך מרדכי אירגנו תהלוכה ספונטנית, והתקדמו לאורך הרחוב בקריאות קצובות של "עמלק, הסתלק!". זה היה די מצחיק, אבל גם לא.
דב דריבן 136993
ב''שבעה ימים'' של סופ''ש האחרון פורסם ראיון מעניין עם עדי דריבן, אשתו של המנוח. לטענתה, היא נואשה מאידיאולוגיות ורק רוצה לחיות את חייה בשקט. הרושם הוא, שהיתה בשמחה סוגרת חשבון עם נוער הגבעות, אבל לדבריה היא מפחדת מהם.
דב דריבן 138147
מפחדת ממה? מפחדת ממי?
לא ברור לי משמעות של "פחד" שכזה. אלא כהטלת אישום בחברה כוללת ללא הבחנה, הטלת דופי ללא מיקוד. על כך אמרו חכמים מאיתנו:"כל הפוסל - במומו הוא פוסל".
צערה הוא גדול מנשוא - ואין אני מאחל לאף אחד להגיע לצד זה של החיים, אך גדולה אמיתית היא לא להגרר אחרי האשמות, אלא מציאת אידיאולוגיה שאליה ניתן יהיה להמשיך ולכוון את החיים.
נוער הגבעות אינו שונה מהנוער הסובב בחוצות היוצר ובדיזינגוף סנטר או בגואה - שניהם מחפשים משמעות, הגדולה שלנו לראות בהם הציונים של ביאליסטוק משנות העשרים, הקיבוצניקים של שנות החמישים, המתנחלים של שנות התשעים ...ומי יודע מי יהיו מחפשי המשמעות העתידיים. בליבם הם נוער טוב, חכם ומחפש משמעות שלא תמיד המערכות הפורמאליות מבינות את גדולתו !
דב דריבן 138208
1. זהו, שרק בליבם הם נוער טוב. דווקא מסתירים את זה יופי.

2. החבר'ה בדיזנגוף סנטר לא יורים באף אחד.

3. ואותה עדי דריבן דווקא מצאה אידיאולוגיה - היצמדות לפרטי, לאנשים ולמשפחה שלה, על חשבון נאראטיב גדול ממנה. זו בחירה כמו כל בחירה אידיאולוגית.
דב דריבן 464823
תודה על התמיכה...

עדי
דב דריבן 464828
מסיבות אישיות אני מגיע לחדשות בכלל מאותו זמן ולפרטי המקרה הזה בפרט באיחור גדול, ונכנסתי לכמה אתרים וגם זה, למשל -

ובגלל חוסר קטעי אינפורמציה לא הבנתי למה הכוונה שלך בדברייך "לטענתה, היא נואשה מאידיאולוגיות ורק רוצה לחיות את חייה בשקט. הרושם הוא, שהיתה בשמחה סוגרת חשבון עם נוער הגבעות, אבל לדבריה היא מפחדת מהם."

את עוד זוכרת מה היה באותה תקופה ומה היה לה לעדי דריבן עם נוער הגבעות?

ראיתי גם עוד דבר -

ועכשיו כבר אני לא מבין כלום. האם ידוע בסופו של דבר מי רצח את דב דריבן, או שהכל בלבול אחד גדול ובכל האתרים שבהם כותבים "דב דריבן הי"ד" בעצם לא לוקחים בחשבון שיכול להיות שהוא נהרג מכדור תועה של חבריו באותה מידה שיכול להיות שנרצח ע"י אוייב? יש איזה מסקנה סופית בנושא?
למה אין הרבה תגובות לידיעה? 137024
אני זוכר מקרה בו חברי כת משונה "אייל" עשו שטויות והחשיבו את זה כשטויות גרידא- ואז הכל התפוצץ כשרבין נרצח

למה עכשיו שוב מתיחסים לנושא כאילו הוא אויר?
למה אין הרבה תגובות לידיעה? 137031
ארגון אי"ל ("ארגון יהודי לוחם" אא"ט) התברר כפרי המצאתו של אבישי רביב, שכנראה גייס כמה בחורי ישיבה מירושלים כדי לעשות "שואו" לכתב הטלוויזיה (אלון בן-דוד?), ולא יותר. כפי הנראה מעולם לא היה ארגון כזה בפועל. משהו כמו ה"מאו מאו" בקניה.
למה אין הרבה תגובות לידיעה? 137033
לא אלון בן-דוד אלא איתן אורן.
תודה 137036
למה אין הרבה תגובות לידיעה? 464829
אייל היא לא קבוצה ספונטנית היא היתה גוף בשב''כ , והיתה לה מטרה שהושגה.
טתם רוצחים בדם קר 321662
אתם סתם חבורת רוצחים שמנסים לקלקל לכל המדינה את השקט,
והחיל שהיה בשעה חמש וחצי שרצח בדם קר ארבע אנשים בשפרעם,אתם שלחתם אותו,
לא כתוב לנו בתורה שמותר לרצוח אנשים,עונשכים יגיע בקרוב,אני אשמור על פה נקי,ולא אנבל אותו בגללכם,זאת תגובתי לכל משתעשו,אתם לא מהעם שלי אתם גרועים פי שתים מהפלשיטנאים.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים