שוחרר נהג המונית החטוף 1537
נהג המונית אליהו גוראל, שנחטף ביום ו' שעבר והוחזק בשבי ע"י פלסטינים, שוחרר אמש (ג') על־ידי כוח של סיירת מטכ"ל, יחידת "דובדבן" והימ"ם. גוראל הוחזק בבור באתר בניה באיזור ביתוניה. הוא נחטף ע"י נוסעים פלסטינים שאסף ביציאה מנמל התעופה בן־גוריון - שני גברים, אשה וילדה בת ארבע.

לאחר שחרורו פורסם כי כוחות צה"ל היו במגעים עם חוטפיו של גוראל כבר מאז סוף השבוע. החוטפים הציגו דרישות משתנות וסותרות, ובהן דרישות כספיות, דרישה לשחרור כל האסירים הפלסטינים, ודרישה לשחרור חלקם בלבד. פרטים על זהותם של החוטפים התקבלו לאחר שבמוצאי שבת נעצרה ארוסתו של ראש החוליה אחמד חג'אג', בן 23 מבית רימא. לדברי גורמים צבאיים, ברור היה כי מדובר בחוליה לא מקצועית ללא יעדים ברורים.

אף ארגון פלסטיני לא לקח אחריות על החטיפה. החוטפים עצמם נעצרו.
קישורים
YNet
הארץ
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

תיקונצ'יק 157849
"נוסעים פלשתינאים שעצר"?

נא להשמיד הודעה זו עם התיקון, תודה.
גם זה תוקן, תודה. 157852
נחמד לראות שלפעמים גם בחיים יש happy end 157853
נחמד לראות שלפעמים גם בחיים יש happy end 157859
משהו היה מאוד חובבני בחטיפה
נראה לי שהסוף של הסיפור לא ממש קרוב.
נחמד לראות שלפעמים גם בחיים יש happy end 157899
מה, יחטפו אותו שוב?

בריין: צריך להתחיל הכל מההתחלה!
פונה לנהג: והפעם נחטוף אותך כמו שצריך, ובלי לערב צבא ומשטרה ומודיעין והורים, הבנת?
פינקי: נארף!
צדיק תמים ''בדורותיו''. 157919
הפעולה הפלשתינית הזאת הייתה מיוחדת בכך שהיו משולבים בה גם כמה ניצוצות של אנושיות וחמלה. תופעה נדירה אצלם שראויה לציון בשל כך, ואני מקווה שהדבר גם יילקח בחשבון במשפטם.
צדיק תמים ''בדורותיו''. 158227
שמעתי עכשיו שבית משפחתם של החוטפים נהרס.
עקרונית, איני נגד פעולות הריסה כאלה, אך במקרה זה, ברוח הודעתי הקודמת הייתי מוותר על כך, תוך הסבר שהדבר נעשה לפנים משורת הדין בגלל עדותו של הנחטף שהיחס אליו היה סביר, ושכל העת הרגיעו אותו חוטפיו ואמרו שלא יפגעו בו לרעה.
גם מידת הרחמים וגם מידת החכמה פשוט צועקים שאין דין שווה, נניח, לאלה שבצעו את הלינץ (גם כן ברמאללה) או לצלף שהרג את התינוקת שלהבת פס, ולחוטפים האלה.
חבל.
צדיק תמים ''בדורותיו''. 158228
מסכים איתך. מערכת שפועלת כאוטומט בלי שיקול דעת היא מערכת רעה. זה כולל, אגב, את התגובות האוטומטיות שהצעת ב''יריחו תחילה''.
דוגמה נגדית 158285
אני, אישית, מעדיף מכוניות עם מערכת הילוכים ידנית, אבל בכל זאת אני חושב שתיבות הילוכים אוטומטיות מסוג אלה שנמצאות ברוב המכוניות אצלנו, הן דוגמאות למערכות אוטומיות טובות.
דוגמה נגדית 158318
אתה צודק. התכוונתי למערכת חברתית-פוליטית.
כל האמת מאחורי מבצע החילוץ הנועז 158196
דרור פויר בקטע משעשע מאוד, כמו בימיו הטובים, לפני שהוא הפך להיות הדורון - "אני מגיע שלם לירושלם שאולי תהפוך לירושלום" - שפר של הפובליציסטיקה.


חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים