גניבת ענק: נהג בחברת ''ברינקס'' התחזה לאדם אחר וגנב מיליוני שקלים 1579
נהג של חברת "ברינקס", שהתחזה לאדם אחר, הצליח הבוקר (ג') לשדוד 7 מיליון שקל מהמשאית המשוריינת בה נהג - ולהיעלם.

הנהג, שהצטרף לחברת "ברינקס" לפני כשבועיים, התחזה לאדם בשם שגיא אונגר, תושב מושב הדר־עם שליד נתניה. הבוקר הגיע הנהג יחד עם מאבטח למוסך אגד בקריות, כדי לאסוף כסף. השניים ירדו מהרכב והחלו להתקדם לעבר המבנה. בשלב זה חזר הנהג לרכב ונסע מהמקום. המאבטח התקשר למשטרה ונפתחו סריקות בניסיון לאתר את הרכב. מסוק משטרתי איתר את הרכב נטוש בכביש 58 ליד מתחם הקניות "ג'מבו". לאחר שנפרץ הרכב התברר שהכסף נעלם. במשטרה מעריכים שהנהג לקח את שקי הכסף וברח מהאזור ברכב אחר.

במשטרה פתחו במצוד נרחב אחר נהג הרכב. מחסומים הוצבו בכל אזור הקריות ונבדקים רישומי הטיסות משדה התעופה של חיפה וכן יציאת סירות מהנמל. בנוסף, הוגברה האבטחה בכל שדות התעופה ונמלי הים בארץ. במשטרה חוששים שהנהג ינסה לעזוב את הארץ תוך שימוש בזהות בדויה.

עו"ד אונגר האמיתי, שנחקר במשטרה, אמר כי כבר נפל בעבר קורבן לאדם שהתחזה בשמו. מנכ"ל "ברינקס" יצחק רבין מסר כי החברה תפצה את כל הלקוחות שכספם נגנב.
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

164530
מילא עו''ד אונגר נפל קורבן, למנכ''ל ''ברינקס'' יש באמת קייס...
יש זיהוי 164547
המשטרה קבעה באופן ודאי כי השודד שהתחזה לשגיא אונגר הוא אילן קופרמן-סגל, בן 33 תושב חיפה. קופרמן מוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש והמין.
יש זיהוי 164575
המשטרה, כהרגלה, ממהרת לשחרר מידע, רלוונטי או לא, שהיא רשאית לפרסמו או לא, אודות החשוד ולהכתירו בתארים מתארים שונים והעיתונות, כהרגלה, ממהרת לפרסם.
בהכללה ניתן לומר שככל שהמעשה נועז יותר ועלול לחשוף פגמים בעבודת הרשויות השונות כך הסיכוי כי יפרסמו אודות החשוד מידע מעברו בין אם הוא קשור למקרה, בין אם מותר לפרסם ובין אם לא(כפול 2) - שואף ל- 1.
יש זיהוי 164585
פחות מטריד אותי פרסום המידע על החשוד (לא אמרתי שלא מטריד, אמרתי שפחות) ויותר מטריד אותי פרסום שמו של מי שהוא כנראה בסה''כ קורבן לגניבת-זהות.
יש זיהוי 164587
זה בסדר. הוא בעצמו אמר שזו כבר פעם שניה. כנראה שהשם שלו הופך לשם גנרי להתחזויות בעולם התחתון (ומעניין שמדובר בעו''ד).
יש זיהוי 164589
אני לא בטוח שהוא בעצמו כל כך מוטרד.
לאור תרבות הבידור הדלוחה שצמחה בארץ בשנים האחרונות אשר סוגדת לכל דבר 'מפורסם', לא אתפלא אם כבר בשעות אלה יועץ תקשורת דנדש מייעץ לאותו עו''ד איך להופיע בכל תכנית טוק-שואו אפשרית, לככב בפרסומת של תחבושות היגיניות, להקים אוהל בחניה מול העיריה או סתם להמציא תכנית טלוויזיה מתוחכמת אשר תקרא 'קח אותי שגיא...סליחה, אילן'.
יש זיהוי 164681
מזכיר לי תביעה שהגיש אדם בשם אלכס טנצר (והפסיד בה כמדומני) כנגד יוצרי הסדרה ''שמש'' בגין, שימוש שאינו נאות בשמו. בין השאר הוא טען שילדיו מכונים בבית הספר ''טנצר המנייאק'', ברם כשהתראיין לגלי צה''ל דווקא נשמע משועשע משהו מן הסיטואציה.
יש זיהוי 164769
לפני כמה שנים הגישה בקנדה אם תביעה כנגד יוצרי הסידרה סאות'פארק מכיוון שבנה נקרא קני וילדים המציקים לו ניצלו זאת נגדו. אינני יודע מה היתה תוצאת התביעה.
יש זיהוי 164771
גם עו''ד ירושלמי בשם סיטון הגיש תביעה (נגד הערוץ הראשון אא''ט) נגד שימוש באותו שם כשמה של סידרה על קורותיו של עו''ד בשם זה.
יש זיהוי 164815
התביעה של סיטון הייתה לא נגד הסדרה אלא נגד הפרסומות שלה (דברים בסגנון עורך דין סיטון מברך את עמיתיו עורכי הדין של או ג'י סימפסון על זכיתם המוצלחת). נדמה לי שבעקבות התביעה הפרסומות שונו.
יש זיהוי 165031
לא חשוב מה שכותבים עליך, העיקר שכותבים את שמך נכון.
יש זיהוי (?) 165043
לא חשוב מה כותבים עליך, העיקר שלא יודעים איפה אתה.
יש זיהוי 164605
דווקא בעניין זה אני פחות מוטרד. בהנחה שההנחה, כי נהג הוא החשוד המיידי, בשעת פרסום השם ''הגנוב'', הייתה מובססת דיה, בהנחה כי באותה שעה לא היה ידוע על ''גניבת הזהות'' ולאור העובדה כי מדובר באדם שנמלט מן החוק, הרי שבהחלט היה מקום לפרסם את שמו. עוד יש לציין, כי מייד עם הידיעה על גניבת הזהות טרחו כלי התקשורת להדגיש עניין זה - הגם כמובן פרט זה הוסיף להילת המעשה - ובכך מזערו את הפגיעה שנעשתה, ככל שזו הייתה קיימת.
פיצוי מתוך כוונה טובה? 164682
כספים המועברים בברינקס אינם מבוטחים בכל מקרה?
פיצוי מתוך כוונה טובה? 164704
רבין אמר שלהשבת כספי הלקוחות "אין שום קשר לביטוח": הלקוחות מן הסתם זכאים לכספם מתוקף ההסכמים שלהם עם ברינק'ס. ברינק'ס אולי מבוטחת, אבל גם אם כן, נראה לי שיהיה לה קשה מאד להוציא את הכסף מחברת הביטוח, שתטען טענות על רשלנות מכאן ועד הודעה חדשה.
פיצוי מתוך כוונה טובה? 164727
ואפרופו ביטוח, אחת מחברות הביטוח, ממהרת לנצל את המומנטום בפרסומת‏1: "אתה לא צריך לשדוד כדי להרוויח - העבר את ביטוח המשכנתא אלינו ידה ידה ידה..." עם תמונה של משאית משוריינת ללא לוגו.

________________
1אני נתקלתי בפרסומת (flash) באתר YNET
גניבה נוספת 165259
הפעם מרכב של רשות הדואר. נגנבו כ-‏35,000 דולר ודברי דואר. לאור מקום מציאת הרכב הנטוש אני ממליץ לערוך בדק בית במערכת האייל...

"הארץ":
יצחק רבין 165321
אתמול ב''שי ודרור'' ניסו הצמד להסתלבט על שמו של מנכ''ל ברינקס. במשך דקות ארוכות הם ניסו לרמוז לו שיש לו שם נורא משעשע, אבל עושה רושם שהוא לא ממש הבין. כל פעם שהם דיברו על ''הארוע הקודם'' שגם בו היה מעורב מאבטח שלא תפקד כראוי, הוא אמר להם שאין לו מושג על איזה ארוע קודם הם מדברים. כשהם אמרו שבשם ''מחנה השלום כולו'' הם רוצים להגיד לו שהם אוהבים אותו והם שמחים לגלות שהוא בסדר והגיע לאיפה שהגיע, הוא הודה להם בלי מילה נוספת. בכלל, נראה שהוא בכלל לא יודע מה התוכנית הזאת, כי הוא הודה להם על כך שהם הזמינו אותו לעלות לשידור, וניצל את הדקות שניתנו לו כדי ליחצ''ן את החברה שלו.
מאוד מוזר, כל העסק.
יצחק רבין 165352
ייתכן שהוא הסתלבט עליהם בהפוך על הפוך. אני בטוח שהם לא הראשונים שהיו משועשעים משמו.
יצחק רבין 165371
בתכנית הבוקר של רדיו תל אביב (אביעד קיסוס וטל ברמן) כבר הריצו אייטם שלם על שמו של מנכ''ל ברינקס.
יצחק רבין 165422
מה שמצחיק בקטע הזה, שהוא לא היחיד בו שנשא שם של מישהו אחר (רק שבמקרה הזה הוא לא היה מתחזה).
יעשה תמלוגים מהספר 165711
זהו, הסגיר את עצמו.
עכשיו נשאר לחכות לראיונות הבלעדיים אצל יאיר לפיד, אבי רצון, יחימוביץ, מיכאלי...
יעשה תמלוגים מהספר 165766
סתם פראייר.
וגם את הכסף ימצאו בקרוב.
והתקשורת, בארץ לפחות, לא אוהבת לוזרים.
יעשה תמלוגים מהספר 165775
א. תגדיר לוזר.
ב. ע''ע רוני ליבוביץ האופנובנק שבסוף נלכד כמו פופק זצ''ל.
יעשה תמלוגים מהספר 165782
ההגדרה של לוזר היא יחסית נורא, ותלויה בפרמטרים משתנים. הצלחה מאספקט אחד של העניין עשויה לא להיראות ע''י מי שמגדיר את הלוזר כיוון שהוא מסתכל על מעשיו מן האספקט של המטרה שהוא ציפה לה. במקרה זה, השוואתו של קופרמן-סגל לשתי האושיות שהזכרת, עשויה למשל לקחת בחשבון את פרק הזמן הקצר שעבר בין המעשה שבוצע ובין החלטתו להסגיר את עצמו, לעומת פרק הזמן שעבר עד שהשניים הנ''ל נלכדו.
יעשה תמלוגים מהספר 165806
הוא כנראה לוזר כיוון שתכנן את הגניבה, ולא הצליח לעשות אחר כך שום דבר. באמת מוזר אם הוא לא תכנן איך ייצא מהארץ וימיר את השקלים שלו, אם ייצא. או איך ישתמש בזהות בדויה נוספת כדי להמשיך לחיות כאן, אם ימשיך. כל מיני פרטים קטנים ולא חשובים כאלה.
אולי אני נאיבית 165813
אבל הוא עדיין בחזקת חף מפשע. ואולי היו לו שותפים שדפקו אותו?
אולי אני נאיבית 165817
נו, אז הוא לא לוזר?
אני לא! 165820
אולי אני נאיבית 165842
לך תדע איזה דיל הוא עשה איתם בתמורה להסגרה.
נסתרות דרכי העולם התחתון (כבר אמרתי את זה פעם בקשר לאתי אלון, אז אני לא אחזור על עצמי שוב).
אולי אני נאיבית 166028
הוא לוזר כי את הראיון הבלעדי הוא נתן לערוץ 10 ולא לערוץ 2 (אולי בכלל כל העסק הוא תעלול פרסומי של ערוץ 10!). בכל אופן, כפי שציינו אתמול בחדשות, גניבה ממעסיק, בניגוד לסתם גניבה, שווה 7 שנים בכלא (במקום שנתיים). שנתיים בכלא בשביל 5 מיליון שקל אני יכול להבין. אבל 7 שנים?
אולי אני נאיבית 166067
הנה. האיש בכלל לא חמדן. הוא מתראיין לערוץ 10.
תחי האנדרדוגיות.
לך תדע, יש אנשים שהכלא מספק להם מיטה, ארוחה חמה ואפשרות ללמוד ולפתח קריירה (גם אם בעיניך זו קריירה מפוקפקת)...

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים