הושעתה הפרקליטה החשודה בהדלפה בפרשת ''האי היווני'' 1675
ממשרד המשפטים נמסר אתמול (ב') כי ענת סבידור־גולדנצוויג, פרקליטה בכירה בפרקליטות מחוז המרכז, הושעתה מתפקידה בחשד שמסרה מידע לכלי־התקשורת בפרשת "האי היווני", שעל חקירתה הופקדה.

על פי החשד, לפני כעשרה חודשים הדליפה סבידור־גולדנצוויג פרטים מחקירת הפרשה לכתב יחיאל דותן מהמקומון "ירושלים" מרשת "ידיעות תקשורת", כאשר שימשה כפרקליטה המלווה בתיק. מהחקירה עולה כי דותן התקשר לפרקליטה כדי לברר עימה פרטים בקשר לפרשה, שכבר התפרסמו באותה עת באופן כזה או אחר. הפרקליטה אישרה בפניו את המידע הנוגע להמלצות לגבי הקושי להעמיד לדין בפרשה את השר אהוד אולמרט ומעורבים נוספים. דותן הקליט את השיחה שקיים עם הפרקליטה, והתמליל עבר בשלב מסוים לצד שלישי - שהעביר אותו לידי המשטרה.

סבידור־גולדנצוויג אמרה היום בתגובה לפרשה: "פנה אלי עיתונאי בבקשה לוודא נכונות פרטים שפורסמו בתקשורת. השיחה הוקלטה שלא בידיעתי. במהלך השיחה לא נמסרו פרטים שלא היו ידועים, והיות והחקירה כבר נסתיימה לא היה בהם כדי לפגוע בחקירה. למיטב ידיעתי והערכתי לא נכלל במידע זה מידע רגיש או חסוי כלשהו. ארוע זה היה לפני כשנה ובנסיבות בלתי ברורות מתפרסם היום".

במשרד המשפטים עדיין טרם הוחלט אם לנקוט נגד סבידור־גולדנצוויג בהליכים משמעתיים או פליליים, אך נמסר כי הנטייה היא להעביר את המקרה לנציבות שירות המדינה לטיפול משמעתי.

לפני כחצי שנה החליט היועמ"ש כי עורכת הדין ליאורה גלאט־ברקוביץ', הפרקליטה שהדליפה מסמך שרון תועמד לדין.
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב
הפרקליטה שהדליפה מסמך שרון תועמד לדין - עדכון חדשות באייל הקורא
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  כתב לא מסודר - יפוטר • ערן בילינסקי

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים