הוגש כתב אישום נגד דורס הנער מאור חנש 1711
כתב אישום הוגש אתמול בבוקר (ו') בבית המשפט המחוזי בתל־אביב נגד אורן אדרי, בן 19 מלוד, המואשם כי הוא הנהג שדרס ביום שישי שעבר את הנער מאור חנש בראשון לציון, והותיר אותו נטוש על הכביש.

אדרי מואשם בעבירות של הפקרה אחרי פגיעה, חבלה חמורה, הדחה בחקירה ומעשה פזיזות ורשלנות. מעצרו בבית המשפט עד לתום ההליכים נגדו.

בכתב האישום נטען כי ביום שישי בלילה תידלק אדרי את מכוניתו, בה נמצאו גם 3 מחבריו, אך לא היה ברשותו כסף. לכן, מסר למתדלק את פרטיו כשהוא מבטיח לו שישוב באותו הלילה עד לשעה 6:00 בבוקר וישלם עבור הדלק. המתדלק הסכים לבקשתו של אדרי והארבעה המשיכו לנסוע עד שהגיעו לצומת בראשון לציון, שם, על אי תנועה, עמדו מאור חנש ומאיר בן דוד וביקשו לתפוס טרמפ לכיוון רחובות.

אדרי ואחד מחבריו ביקשו ממאור סיגריה והוא נענה לבקשתם, אך אדרי, אשר רצה, לטענת הפרקליטות, לגנוב ממנו את מכשיר הטלפון הנייד כדי למוכרו ובתמורה שיקבל לשלם למתדלק, ביקש ממאור את המכשיר כדי לבצע שיחה ואז, לאחר שמאור נתן לו את המכשיר, הוא החל בנסיעה. מאור החל לרוץ אחרי המכונית כשהוא אוחז בשתי ידיו בשמשת החלון האחורי. אדרי, שהבחין בכך, המשיך בנסיעה ולא התייחס לקריאות חבריו שאמרו לו לעצור ולהחזיר את המכשיר. אדרי המשיך בנסיעה ופגע בגופו של מאור ולמרות שחבריו סטרו לו, המשיך בנסיעה פראית, חצה מספר צמתים, וגרם לפציעתו הקשה של מאור. לאחר מכן, על פי טענת הפרקליטות, ביקש אדרי מחבריו שלא לדווח על התאונה למשטרה.

מהמשטרה נמסר כי בחומר החקירה שהועבר לפרקליטות יש המלצות להעמדה לדין של ארבעת החשודים, מתוך טענה שגם נוסעי הרכב, ולא רק הנהג, אחראים למה שקרה. עם זאת, לא ברור עדיין כיצד תנהג הפרקליטות בעניין כתבי האישום. נגד הארבעה יוגשו ככל הנראה גם כתבי אישום על אחזקת סמים, לאחר שהודו כי היו ברשותם סמים, אותם עישנו לפני שאירעה הדריסה.
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  פשוט ערסים רגילים • עמוס ס.
  ואני לא מבין את העיתונות. • כליל החורש נאורי • 5 תגובות בפתיל
  Snatch • אלון עמית • 2 תגובות בפתיל
  דוד שלי מונו בלדוזה • dubikurdi

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים