הוגש כתב אישום נגד דורס הנער מאור חנש 1711
כתב אישום הוגש אתמול בבוקר (ו') בבית המשפט המחוזי בתל־אביב נגד אורן אדרי, בן 19 מלוד, המואשם כי הוא הנהג שדרס ביום שישי שעבר את הנער מאור חנש בראשון לציון, והותיר אותו נטוש על הכביש.

אדרי מואשם בעבירות של הפקרה אחרי פגיעה, חבלה חמורה, הדחה בחקירה ומעשה פזיזות ורשלנות. מעצרו בבית המשפט עד לתום ההליכים נגדו.

בכתב האישום נטען כי ביום שישי בלילה תידלק אדרי את מכוניתו, בה נמצאו גם 3 מחבריו, אך לא היה ברשותו כסף. לכן, מסר למתדלק את פרטיו כשהוא מבטיח לו שישוב באותו הלילה עד לשעה 6:00 בבוקר וישלם עבור הדלק. המתדלק הסכים לבקשתו של אדרי והארבעה המשיכו לנסוע עד שהגיעו לצומת בראשון לציון, שם, על אי תנועה, עמדו מאור חנש ומאיר בן דוד וביקשו לתפוס טרמפ לכיוון רחובות.

אדרי ואחד מחבריו ביקשו ממאור סיגריה והוא נענה לבקשתם, אך אדרי, אשר רצה, לטענת הפרקליטות, לגנוב ממנו את מכשיר הטלפון הנייד כדי למוכרו ובתמורה שיקבל לשלם למתדלק, ביקש ממאור את המכשיר כדי לבצע שיחה ואז, לאחר שמאור נתן לו את המכשיר, הוא החל בנסיעה. מאור החל לרוץ אחרי המכונית כשהוא אוחז בשתי ידיו בשמשת החלון האחורי. אדרי, שהבחין בכך, המשיך בנסיעה ולא התייחס לקריאות חבריו שאמרו לו לעצור ולהחזיר את המכשיר. אדרי המשיך בנסיעה ופגע בגופו של מאור ולמרות שחבריו סטרו לו, המשיך בנסיעה פראית, חצה מספר צמתים, וגרם לפציעתו הקשה של מאור. לאחר מכן, על פי טענת הפרקליטות, ביקש אדרי מחבריו שלא לדווח על התאונה למשטרה.

מהמשטרה נמסר כי בחומר החקירה שהועבר לפרקליטות יש המלצות להעמדה לדין של ארבעת החשודים, מתוך טענה שגם נוסעי הרכב, ולא רק הנהג, אחראים למה שקרה. עם זאת, לא ברור עדיין כיצד תנהג הפרקליטות בעניין כתבי האישום. נגד הארבעה יוגשו ככל הנראה גם כתבי אישום על אחזקת סמים, לאחר שהודו כי היו ברשותם סמים, אותם עישנו לפני שאירעה הדריסה.
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

פשוט ערסים רגילים 183388
עד לכך שנערים בשולים הרגילים ולא קיצונים פוגעים באחרים בלי שום אחריות ובמלוא הזילות ברגשות האחר הגיעה החברה שלנו.

ותחשבו שאם במקרה הפושעים היו לוקחים למאור את הפלאפון, נוסעים הלאה ומוכרים אותו, ומשלמים על הדלק הם לא היו פושעים אלא סתם חבורת ערסים רגילים
ואני לא מבין את העיתונות. 183389
מדוע קיבלו הורי הליסטים כל-כך הרבה פתחון פה בעיתונות? לפחות יומיים-שלושה ברציפות.
ומה היה להם להגיד? 183400
ומה היה להם להגיד? 183403
לא משהו מעבר ל"הבן שלי לא פושע!"
ואני לא מבין את העיתונות. 183441
מאותה הסיבה שהביאה בעבר את אותם עורכים להורות על כתבות שער לכבוד עבריינים ידועים אחרים.
זכורה במיוחד לרע אותה כתבה חגיגית שפורסמה לרגל נישואיו של אחד העבריינים האלימים ביותר בארץ ואשר הציגה אותו ממש כרובין הוד מודרני.

טעם רע, הרצון למכור עיתונים והצורך לספק את צרכיה המציצניים של חברה שפשטה רגל מבחינה ערכית.
ואני לא מבין את העיתונות. 183443
ולא רק ההורים, גם פרחיהם היקרים, שעולמם הנפשי נפרש על פני שלושה טורים בידיעות אחרונות, עם כותרות ענק: לאלון יצחק "לא היה לי אומץ ללכת למשטרה" (באמת, חשבנו שהיה), אדם בוחניק "אני מוכן להיות במקום הנער הפצוע" (באמת, הוא ישמח מאד) ושרון ג'והרי "שוטר עצר אותנו לפני האירוע ושחרר" (אז בכל אשמה המשטרה המניאקית, מה?).
עכשיו אני יודע מה אני צריך לעשות כדי שמישהו יתעניין במה שאני מרגיש.
Snatch 183447
שני דיסקליימרים: לא הצלחתי להבין מה בדיוק התרחש שם, ואני לא בטוח שאני רוצה לפתוח דיון בנושא הבעייתי של אלימות בסרטים והשפעתה על המציאות.

אבל בכל זאת: מה שכן הבנתי מהסיטואציה מזכיר סצינה מהסרט Snatch, בה אדם רץ לצד/נגרר ע"י מכונית נוסעת כשעניבתו תקועה בחלון הסגור. אני לא יכול שלא להסתקרן, האם ראה אדרי את הסרט, והאם חש באחורי מוחו שעשוע קל משחזור הסצינה?

אין לי כמובן מושג אם זה המצב, ואין לי אפילו מושג אם זו השערה סבירה. סתם, חלקתי.
Snatch 183495
יש קצת הבדל: חנש נתלה על החלון ביוזמתו, בניסיון לגרום לנהג לעצור. בסצינה בסנאצ', הבחור (ויני? לא זוכר איך קראו לו) תופס בכוח את המלשן, סוגר עליו את החלון וגורר אותו (לאט) באוטו, כדי שיתחיל לזמר.
קשה לי להאמין שיכול להיות קשר בין השניים.
דוד שלי מונו בלדוזה 183453
יש לי דוד בברזיל שקוראים לו מונו בלדוזה , ויש לו מסעדה ותמיד פושטקים היו פורצים לו והורסים לו ופעם הכו אותו גם.
מה עשה מונו בלדוזה ?
שילם 10000 דולר לקצין משטרה , זה היה לפני 10 שנים , והאיש תפש 4 פושטקים וזרק אותם לבור סיד בקרבת מקום , וירה צרור לתוך הבור ואז לא היו יותר פריצות בחנות של הדוד בלדוזה.

בלדוזה זה בספרדית בלטה.

תהנו.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים