נוער הגבעות חילק כרוזים: ''שרון עומד לבגוד, אנחנו לא מתכוונים לשלם את המחיר'' 1719
Ynet מפרסם כי פעילי "נוער הגבעות" החלו אתמול (ג') לחלק בישיבות מאות כרוזים שבהם נכתב: "שרון עומד לבגוד, אנחנו לא מתכוונים לשלם את המחיר".

בכרוזים נכתב: "סיפור ימית חוזר והפעם על כל הקופה. אנחנו לא מוותרים. המלחמה על המאחז הכי קטן הולכת להיות המלחמה על הישוב הכי גדול. התפקדות לשעת אמת". בנוער הגבעות מבקשים מתומכיהם "להיות מוכנים להיעצר ולשבות רעב", וכן לחתום ולהשאיר מספרי טלפון, כשהכוונה היא להקים "חוליות פינוי" שיוזעקו במהירות כדי לסכל את כוונת הצבא.

שר הביטחון שאול מופז הודיע ביום ב' לראשי מועצת יש"ע כי צה"ל יפנה בתקופה הקרובה שמונה מאחזים לא חוקיים בגדה המערבית, בהם מספר מאחזים מאוישים - מצפה יצהר, מגרון, עמונה, וגינות אריה. ראש המועצה האזורית מטה בנימין פנחס ולרשטיין אמר כי מבחינתו פינוי מאחזים מאוישים הוא קו אדום. לדבריו "בלי החלטה של החברה הישראלית על ידי משאל עם או באישור הכנסת, אני לא אתן לפינוי מאחז מיושב לקרות".

במקביל, הפרקליטות הצבאית מגבשת הצעה לפיה הממשלה תחליט על פינוי המאחזים שהיא מעוניינת בפירוקם, ובכך תייעל ותקצר את הטיפול במאחזים. כיום עשוי הטיפול המשפטי בפינוי מאחז להימשך חודשים רבים מכיוון שהוא מתבסס על דיני תכנון ובנייה.
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב
עשרות פצועים בחוות גלעד - עדכון חדשות באייל הקורא
הפרקליטות הצבאית מגבשת הצעה - הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

איזה נוער. איזה מוסר תשלומים. 184105
הוא לא עובד ציבור 184106
האדון ולרשטיין?
הוא לא עובד ציבור 184107
הוא מיצג נאמנה את הציבור שבחר בו.
הוא נבחר ציבור 184128
184115
כולי תקווה שהפינוי יהיה אמיתי ויסודי , לא הצגה מתוכננת מראש , אלא פינוי של ישוב מאויש .
אקווה שלא יבוזו שוב הצבא והחוק וכל שיידרש יעשה כדי שהפינוי יהיה מהיר וחלק , כזה שלא יאפשר לאייש מקומות אשר פונו בשנית .
בג''ץ לא יאשר את תוכנית הפרקליטות 184129
בלליקה 184131
אף אחד לא משלם מחיר בארץ הזאת.

השמאלנים בוגדים - אין ענישה.
ההומואים פועלים ללא הפרעה- אין ענישה.
סוחרי סמים מוכרים סמים - אין
רוצחים מקצועיים יושבים מאחורי הגה של אוטובוס - אין עונש

אנסים דופקים ילדות - אין עונש מספיק חזק.
מדינאים חוליגנים גונבים אותנו - אין תגובות.

העשירים זורקים משפחות לבתי תמחוי - אין עונש יש פרס.

זמרים חרה משתמטים מצהל - אין עונש

אז למה שנערי הגבעות ישלמו את המחיר?
בלליקה 184133
מה אתה רוצה מההומואים? (אני מתכוון, כל יתר הדברים שכתבת אם אינני טועה קשורים לפחות בעקיפין בעבירה על חוקי המדינה. אבל מה עשו ההומואים?)
בלליקה 184244
אני אגיד לך מה הם עשו.
התופעה הזאת קיימת בעולם הרבה שנים , אבל היא סימפטום לדקדנציה של החברה.
וכשיש סופרים ישראלים כאלה שמקבלים במה לנושא זה (לא היה מפריע לי אם יוסי אבני היה כותב בנושא אחר כי הוא כותב יפה), אזי זה מחליש את החברה שלנו.
לחברה במלחמה אסור להחלש , והשאר שילכו קיבינימט.
בלליקה 184134
"סוחרי סמים מוכרים סמים - אין"

אתה מתכוון שאין סמים?
והכי גרוע 184155
אנשים כותבים באייל תגובות תת רמה כמו תגובה 184131 - וז*ן המערכת תוריד.
אז באמת, באמת, למה שהם ישלמו את המחיר?
והכי גרוע 184245
מה אתה רומז ? שאני לא מושכל ?
לך יש רישיון לטרקטור ?

אז שקט טוב?
לא, הוא מתלונן שאתה לא מושקט 184250
לא, הוא מתלונן שאתה לא מושקט 184285
אהה.. רוצים להשקיט את המוזות של האנשים החושבים.
זה לא צעד ברוטלי ופשיסטי?
הקוזאק הנגזל 184352
אנשים חושבים? אתה???
ולהעניש הומואים ולקרוא לשמאלנים בוגדים, זה לא צעד ברוטלי ופשיסטי?
ועוד אומרים שהשמאל צבוע.
ביקורת נוקבת! 184159
כיאה לסאטירה. 184198
אני היחיד שמוצא את העובדה כי נערי הגבעות מוכנים לשבות רעב 184325
משעשעת, ולו מעט?
מה משעשע בזה? 184335
אז מי מפנה? 196401
יו"ר ועדת הפנים של הכנסת ח"כ יורי שטרן (האיחוד הלאומי) אמר בישיבת הוועדה היום כי חיילי צה"ל מפנים מאחזים, בניגוד להוראת היועץ המשפטי לממשלה. לדברי שטרן, ב-‏1998 קבע היועץ המשפטי לממשלה הקודם, אליקים רובינשטיין, שרק המשטרה מוסמכת לפנות את המתנחלים. לצה"ל אסור להשתתף בפועל בפינוי, אלא רק להעניק את האבטחה.

ואולם, בניגוד להוראת היועץ מילא צה"ל תפקיד פעיל בפינוי המאחז "תפוח מערב" לפני כחודשיים. צה"ל הגיע למקום ראשון וחיילי צנחנים הם אלו שפינו את המתנחלים בפועל. היועץ המשפטי של אזור יהודה ושומרון בצה"ל אל"מ יאיר גולדשטיין הסביר את הסתירה בין הוראות היועץ לפעילות צה"ל: "במקרה של תפוח מערב היה רצון להמעיט את החיכוך עם המתיישבים והיה חשש שיהיה חיכוך איתם, לכן רצינו לפעול מהר והזרמנו כוחות במהירות למקום".

"מעריב": http://www.maariv.co.il/channels/1/ART/646/206.html
סטיקרים 204098
Ynet מפרסם כי כמה ארגונים מתכוונים בימים הקרובים להפיץ ברחבי הארץ מודעות וסטיקרים, הקוראים לחיילים לסרב פקודה במקרה של פינוי התנחלויות. במודעות יכתב: "פינוי יישובים יהודיים הוא בבחינת פקודה בלתי חוקית שדגל שחור מתנוסס מעליה, ולכן יש לסרב פקודה בכל מחיר במקרה של הוראה לפינוי". כותבי המודעות יצטטו את הסופר עמוס עוז, שאמר בשעתו על פינוי ישובים ערבים כי הוראה כזו היא בלתי חוקית בעליל. על המודעות יהיה חתום אלוף-משנה (במיל') משה לשם, יו"ר הארגון "שנית גמלא לא תיפול".

ההחלטה אינה מקובלת על מועצת יש"ע ודובר מועצת יש"ע יהושע מור-יוסף גינה את הקריאות לסירוב פקודה ואמר: "אנו שוללים כל סרבנות. מי שמצדיק סרבנות מימין, יצטרך להתמודד עם סרבנות משמאל ... סרבנות היא המתכון לקרוע את החברה ולמוטט את הצבא. אין לנו חברה אחרת ואין לנו צבא אחר, ואסור להביא להתמוטטותם".

208707
עשרות פעילי כך תקפו את רכבו של רב פיקוד מרכז יהודה ויזנר בגלל שהשתתף לטענתם בהריסת בית הכנסת ביישוב תפוח מערב. הקצין לא נפגע אך נזק קל נגרם למכוניתו. לטענת הקצין הפעילים צעקו אליו: "תתבייש לך, תוריד את הכיפה". כוח משטרה שהוזעק למקום פינה את המתפרעים בכוח ועיכב לחקירה קטין בן 14. ויזנר טען שהנער אמר לו בזמן שדחף את רכבו שעליו למות בידי אדם ולא בידי שמיים. המשטרה מנסה לאתר שותפים נוספים למעשה. פעילי כך, שעמדו מאחורי המעשה, אמרו בתגובה: "נמשיך לרדוף את כל מי שמפקד על פינוי בתי-כנסת או גירוש יהודים. לא נשכח ולא נסלח".

מעריב: http://www.maariv.co.il/channels/1/ART/677/336.html
"קטין בן 14 עוכב לחקירה" 208717
עוד רדיפה של אחד מצדיקי עדת ניצה בגלל דיעותיהם. בושה לדמוקרטיה. מעניין שמכל עשרות התוקפים המשטרה הצליחה לעצור בדיוק אחד, ועוד קטין, כך שיוכל להשתחרר לפני כניסת השבת.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים