ספקטור: שרון טיפל אישית בתרומות מחו''ל 1769
דוד ספקטור, יועצו האסטרטגי לשעבר של ראש הממשלה אריאל שרון, אמר הערב (ב') בתכנית "משעל חם" כי שרון היה מעורב אישית בהעברת תרומות מחו"ל כדי לממן את מערכת הבחירות שלו בפריימריס בליכוד ב-‏99.

בעבר טען שרון - כולל בעת חקירת מבקר המדינה בפרשיית "עמותות הקש" - כי לא היה מעורב בהעברות כספים במערכת הבחירות בליכוד, אלא רק בנו, עמרי. אולם, בקלטת שהוצגה בתוכנית נשמע שרון משוחח עם ספקטור על העברת כספים, כשהוא מבקש לקבל לידיו מסמכים הקשורים לכספים שהועברו מארצות הברית ומאירופה. ספקטור אמר: "אין ספק ששרון היה מעורב בכל דבר ועניין עד הפרטים הכי קטנים".

לשאלתו של משעל מדוע הוא חושף את המידע והקלטות בתקשורת ענה ספקטור כי הוא נאלץ לעשות זאת כדי לגונן על עצמו ושמו הטוב מפני עלילות שהעלילו עליו בני משפחת שרון ואנשים המקורבים אליהם: "לא יעלה על הדעת שראש הממשלה, עורך דינו וייסגלס ואחרים, שהעידו בפני מבקר המדינה והעידו עדויות שקר, יפעלו בדרך שיש בה כדי להכפיש את שמי, עד כדי ניסיון ליצור מצג שווא שעשוי אפילו להפליל אותי בפני המבקר".

לדברי ספקטור, יש בידי המשטרה חומר נוסף, שאם יפורסם - שרון לא יוכל להישאר ראש הממשלה. "מדובר פה בראש ממשלה והמעגלים שסביבו", אמר ספקטור, וטען כי העדויות של מקורבי שרון הפלילו את ראש הממשלה לא פחות מעדותו שלו.
קישורים
הארץ
Ynet
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

190149
כלב נשך אדם

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים