צבא סעודיה הרג את מפקד אל-קעידה במדינה, לאחר שהיה מעורב בהריגת אמריקאי 1987
מנהיג ארגון אל־קעידה בסעודיה, עבד־אל עזיז אל־מוקרין, נהרג אמש (ש') בבירה ריאד, בקרב עם אנשי כוחות הביטחון, כמה שעות לאחר שאנשיו ערפו את ראשו של המהנדס האמריקאי החטוף פול ג'ונסון.

נוסף על אל־מוקרין, נהרגו עוד שלושה אנשי אל־קעידה בקרב היריות עם אנשי כוחות הביטחון הסעודים. באתר אינטרנט איסלאמי פורסמה הבוקר הכחשה מטעם אל־קעידה כי אל־מוקרין נהרג. בתגובה פירסמה הטלוויזיה הסעודית תמונות של ארבעת ההרוגים.

אנשי אל־מוקרין ערפו את ראשו של ג'ונסון בן ה-‏49, שנחטף לפני כשבוע בריאד, לאחר שממשלת סעודיה לא עמדה באלוטימטום לשחרר את אסירי הארגון. בהודעה מטעם הארגון שפורסמה באתר אינטרנט איסלאמי נאמר: "כפי שהבטחנו למוג'הידין, ערפנו את ראשו של השבוי האמריקני ג'ונסון, לאחר שפג תוקף האולטימטום שהענקנו לממשלת סעודיה הרודנית ... נתנו לו לטעום דבר שהמוסלמים התנסו בו משך שנים מירי טילי מסוקי האפאצ'י ... פעולה זו היא עונש לאמריקנים ולבני בריתם במלחמה נגד האיסלאם, ולקח: מי שכף רגלו תדרוך בארצנו - זה יהיה גורלו". באתר הופיעו גם שלוש תמונות של גופתו של ג'ונסון, ולצידה ראשו הכרות. הגופה הערופה נמצאה במרחק 40 ק"מ מריאד.
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב NRG
CNN
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

ונשאלת השאלה 227083
מדוע היה מנהיג אל קעידה חופשי בסעודיה, ומדוע נתפס כל כך מהר רק לאחר הרצח?
שמעת על "מבוקש בכיר" ? 227378
אותו דבר שם
הבחור נהיה מנהיג פוסט מורטם
כל הענין של ''אנשי אל קעידה'' 231280
אחד הבלופים הגדולים שמריצה ישראל בגדר שיתוף הפעולה הפושע, האמריקאי אנגלי ישראלי - הבלוף על אל קאעידה -
או בן לאדן שלא היו ולא נבראו.

עם כל הכבוד לאחינו הסעודים, מי באמת מאמין שאנשים שבאו מסעודיה או מהררי אפגניסטן הצליחו לבצע את המבצע המסובך והמורכב של השתלטות באותו הזמן על ארבעה מטוסים ענקיים,
והאסונות הכבדים שבאו בעקבותיהם, הפגיעה החמורה והסופר מתוחכמת בהריסת שני מגדלי התאומים.

הפגיעה בבניינים הגדולים אירעה בהפרש של 20 דקות, לרבות פגיעה חמורה - כמעט בו בזמן באחת הצלעות של בנין הפנטגון, שהוא המתחם הבטחוני המוגן ביותר בעולם, חוץ מכל אלה, ידוע שכמעט פגעו בבית הלבן, אלא שמרד של נוסעי אחד מארבעת המטוסים גרם להתרסות המטוס
.

למי שלא יודע, ארצות הברית מוגנת מפני מתקפה אוירית שיכולה לשאת בכנפיה שואה אטומית, מדובר כאן ביכולות רוסיות ויכולות של ברית ורשה, מדובר בטכנולוגיות על שלא מאפשרות לזבוב לחדור את טבעות הבטחון של ארה"ב, בין היתר מחזיקה ארצות הברית באורח מתמיד, קרוב ל- 50 מטוסי קרב המצויים בכל רגע באוויר ומקיימים מטריה אווירת מסוככת מעל לערים החשובות. בידיעה שזמן התגובה למכה אטומית הוא קצר, המטוסים הללו לא נוחתים עד שלא תופסים את מקומם 50 מטוסים מחליפים כך נשמר כוח ההרתעה האמריקני ונמנעת מכת מוות אטומית רוסית.

כיצד אירע איפוא שאף מטוס קרב אמריקני לא הופנה ליירט את המטוסים החטופים אשר שינו את מסלולם, בלא דיווח ובלא נטילת רשות, ארבעת המטוסים שנחטפו באותו הזמן, הפרו את כל הוראות הנתיב בטיסות, הם טסו בגובה נמוך, בנתיב התקפי מובהק עד הפגיעה שגרמה למותם של רבים רבים.

האם יעלה על הדעת שאף אחד באמריקה החכמה לא ידע שארבעה מטוסי סילון ענקיים נחטפו ושינו מסלולם?

זה לאחר זה, פגעו המטוסים בשני מגדלי התאומים ובבנין הפנטגון. המטוס השני טס בנתיבו הרצחני עוד 20 דקות לאחר המכה של המטוס הראשון, שום דבר בארה"ב הגדולה לא עצר אותו.

לפני שהקוראים מתחילים לגעור בי, להטיח בי שאני שונא ישראל משמיץ וכו' אני מצהיר שאני אוהב ישראל ודווקא בגלל זה אני כותב את הדברים הללו, ומזהיר מפני הנורא מכל, רבים חושבים כמוני, אך אין אדם אמיץ אחד בעולם שמעז להעלותם.

אני מבקש להזכיר לכולנו את פרשת הביש שהסתבכו בה כוחות הבטחון הישראליים במצרים בגדר מה שמוכר כ"הפרשה" או "עסק הביש" 11 אנשים נעצרו כסוכני בטחון ישראליים והיו חשודים בכך שפוצצו מטעני חבלה במבנים אמריקאים בדיעבד אנו יודעים שאלמלי תפסו את מרג'וק וחבריו ויתר הישראלים שבצעו פעולת הביש במצרים, היו הישראלים ממציאים שמות ערביים שכאילו בצעו את הטרור נגד בנינים אמריקאים ואנגלים במצרים.

לצערי הגדול, מעצורי המוסר האמורים לבלום כל מדינה בשעה שהיא בוחרת באמצעים להגן על עצמה, אינם פועלים כשמדובר בשלטון הישראלי, ישראל יוזמת, מבצעת ומפעילה - לדעתי -, אמצעים חמורים, כדי לסכסך, להסית, לחרחר מלחמה לעורר מדנים, להסית את כל העולם המערבי נגד העולם המוסלמי.

האמצעים שבהם נוקטת ישראל לא השתנו בהרבה, מאז הפרשה במצרים, הישראלים עושים פעולות דומות גם נגד ארגונים פוליטיים ישראליים, (עיין בפרשת משולם וילדי תימן) הפעולות שעושה הממשלה הישראלי, הולכות ונהיות חמורות, מספר הקרבנות הולך וגדל. עימו גדלה הסכנה הנוראה הנשקפת לישראל שאם יתגלה וייחשף אחד המקרים, כמו שנחשפה פרשת לבון במצריים, אוי לנו ואבוי לנו כאשר העולם יפקח את עיניו ויראה את הערמומיות, הארסיות והרשעות של הממשל הישראלי.

ישראל סיפקה לאמריקה את התירוץ להיכנס לעיראק לטבוח בעם העיראקי לערער את השלום, לשדוד את משאבי הנפט.

אינני חושב שסדאם חוסיין הוא צדיק גדול, וזה בלשון מתונה, אבל מכאן ועד למתן רשות למשטר אמריקני לתקוף את ארצו ולחולל הרס והרג רב, הדרך ארוכה, יש משטרים חשוכים הרבה יותר ממשטרו של סדאם, אמריקה איננה משטרת העולם, אין לה ולא היתה לה שום רשאות וזכות להתנפל על ארצות לפגוע במשטרים שלהם, גם לאו"ם אין רשות רחבה כזאת, אין שום סכסוך בין העם האמריקאי לעם העיראקי, האמריקאים פלשו לעירק בטענות שווא, הם טפלו עלילה שהתגלתה ככזב, לא מצאו שום זכר לארסנל שבגללו נכנסו כביכול. הם החריבו את עיראק, הם ערערו את הסדר ואת השלטון שלה, קלעו את עיראק ואת כל האיזור למעגל דמים שאנו רואים רק את תחילתו.

בצר להם, האמריקאים "שולפים תרוצים בדיעבד ומן השרוול" מנסים להאשים את סדאם חוסיין בהטלת פצצות רעל על הכורדים, ייתכן שהוא מעורב זה, וזה נורא, אבל מדוע לא התערבו האמריקאים במועדו אם כך היה, אנו איננו בטוחים בכך, לעומת זאת אנו יודעים ממקורות אמינים שהאמריקנים ערכו ניסוי גרעיני על אפגניסטן, הטילו עליה טונות רבות של פסולת אלומיניום מזוהמת בחומרים רדיואקטיביים פעילים.

חברים יקרים, האם מישהו מאיתנו יודע באמת !!! מה היו שרשי הסכסוך האחרון של ישראל עם טורקיה? האם לא היה זה פן נוסף והסתבכות נוספת לאור העובדה שממשלת ישראל נוקטת בפעולות של הסתה וחרחור מלחמות במגמה לגרום לאחרים לעשות את המלחמות של אליטות החמדנים שכבשו את הדמוקרטיה הישראלית הם מנהלים כאן דמוקטטורה אוליגרכית והם עושים בה כבתוך שלהם. הם גוזלים את אדמות פלסתין לטובת הקבלנים, הם רומסים את עניי עמנו, התקשורת מסייעת למשטרים הישראלים המושחתים להפריד בין נפגעי המשטר, ולמנוע מהם התארגנות פוליטית שתשים קץ להשתוללות של כמה מאות אנשים שגנבו את מדינת ישראל מכל אזרחיה.

עניי ישראל נותנים את מירב הקרבנות לפעולות הנגד של הפלסתינים, דמם ניגר כמים באוטובוסים, חמדנות הקבלנים והאליטות השולטים בממשלת ישראל, גוזרת על עמנו מלחמה, עוני קריסה וניוון.

ציר הרשע האמיתי הוא הברית הקרימינאלית בין אמריקה וישראל:- אנו מאפשרים לאמריקה לתקוף ולכבוש ארצות, אמריקה מתירה לנו, בתמורה לבנות גדרות שהופכות את ארץ הפלסתינים לקובץ של גיטאות שייצרו שהידים בלא קץ, אנו מעניקים לאמריקנים את התרוץ של טרור עולמי מוסלמי, האמריקנים מתירים לנו לחזק את האחיזה שלנו בארץ העם הפלסתיני ובכך נגזרת על עם ישראל מלחמה בלא קץ.

העמים צריכים לבדוק חשד למרקחות פליליות פוליטיות בין לאומיות,קחו למשל את הפעולה הנוראה במגדלי הסחר העולמי פעולות כאלה, אם וכאשר יתגלה מי באמת עומד מאחוריהם, יחילו על ראשו של כל אזרח בישראל אסון כבד, בוש המושחת ינער חוצנו מאיתנו, יאשים אותנו בכל, ישראל תעמוד במצב מסוכן ביותר. ייגרם נזק חמור ביותר לשארית התדמית החיובית של ישראל, כל זאת מחוץ לכך שמצב המלחמה המתמשך הזה שיוצרות ישראל ואמריקה, גורר תגובות שגוררות תגובות.
כך מונצח מעגל האלימות והדמים, חפים מפשע מכל הצדדים משלמים את המחיר, הכלכלה של ישראל קורסת. החלשים משלמים את עיקר החשבון ביבי נתניהו דואג שהעשירים לא יחושו במצב המלחמה.

המטרה האמתית של "הדמוקרטיות הגדולות" היא לשדוד את מאגרי האנרגיה שנמצאים בידי העולם המוסלמי.

אסור לנו כמדינת העם היהודי, להיות מעורבים בשוד העמים הזה, עם ישראל חייב לפתוח את העיניים, להתעורר בטרם יהיה מאוחר מדי, השנאה לעם היהודי לא תדעך בנסיבות כאלה.
או, סוף סוף מישהו מגלה את האמת 231291
הרבה זמן חיכיתי למישהו שהוא גם בעל ידע, גם בעל הגיון בריא, וגם לא מפחד להגיד את האמת בראש חוצות, שיבוא וינתץ אחת ולתמיד את השקר המתועב שמשקרים אותנו בעניין ה 11.9. אל-קעידה. ברצינות. המוסלמים הפרימיטיביים האלה מסוגלים בכלל להבין ולמלא את הוראות ההפעלה של סכין יפנית? הרי כל דרדק בן-יומו רואה מיד את הפירכה שבסיפור. מאחר ומשאלתי התמלאה, אודה לך אם תפענח עבורי גם את הפרשיות אחרות שמעסיקות אותי לא מעט:

1. האם היה זה השב"כ או המוסד שרצחו את רבין?
2. האם אלביס נחטף בידי חייזרים?
3. לאן נעלם מיץ פטל?

ועל כך תבוא על הברכה.
או, סוף סוף מישהו מגלה את האמת 231320
מיץ פטל נחטף ע''י חייזרים המועסקים בשב''כ.
או, סוף סוף מישהו מגלה את האמת 231421
תגובה 175663
24 שעות ביממה,בנינו חומה של בדידות איומה 231481
מיצפטל יופיע על המרקע בפרק המסיים של "24" העונה השלישית.
חופשי זה לגמרי לבד 231510
באסה, אין לי כבלים (לווין?).
חופשי זה לגמרי לבד 231589
ערוץ 10.
חופשי זה לגמרי לבד 231599
זה שקול לכבלים.
24: אזהרה חמורה 231643
בגלל תעוב עז לפרסומות, הח"מ מתעתד לצפות בעונה השלישית ב DVD שיושאל מספריית הוידיאו הקרובה או ייקנה בכסף מלא. כל המוסר מידע כלשהו על מה שמתרחש שם מסתכן בנפשו.
מי באמת עומד מאחרי הפיגועים? 228104
טוב, אולי לא כולם, אך לפחות חלקם. ניתן לצפות בכתבה בMSNBC:
איזכור הקשר של השלטון הסעודי לפיגועים האחרונים מביא אותי לעיסוק פעם נוספת בנאציזם האזורי. זוכרים את ההפצצות העצמיות ב'1984'? זוכרים את ה'פיגוע' בדמשק לפני כמה שבועות? בסעודיה זה יותר מורכב.

לפני כתקופה מסויימת הגיע לידיי עמוד האינטרנט שיובא להלן.
הבחור האחראי לו, סעיד א-סאלח, בן אצולה סעודי, עבר טיפול של משטרת המוסר בסעודיה לאחר מכן. העמוד נעלם מן הרשת ומשום מה גם מן הארכיונים של גוגל באופן די מיידי. הנה הדברים:

International Terrorism: Made with pride in Saudi Arabia
by Saeed Al-Saleh

Things are changing fast, and you have lots of things to do. You can not do all what you need. YOU need help, and you can depend on US. What ever you need, we deliver.

We have our own trained terrorists. We don’t buy cheap ones; we raise them from the ground up to get the job done.

We mentor them from childhood in schools and mosques, until they grow up in our own summer camps.

We even follow up with them in Saudi Universities and Institutions. We do not leave liberals to brain wash them! We continue to educate them by our own university staff members, who are paid by us.

So, by the time they graduate, they are ready to roll.

They can take any task, so you do not have to worry. They can kill anyone, just name it.

While we prefer to kill Christians and Jews, we can kill Muslims too.

Not just that, we go beyond any other group, we kill children, women and elderly too.

Others might use time bombs, or remote control to bomb their target, we do too.

But we use suicide bombers that are committed to reach the largest number of people.

We work globally, so your business continues growing. We can deliver anywhere on the planet.

If you are hesitant, we can prove it to you since we have a record to defend and to show. We bombed Americans in Riyadh, Saudi Arabia in 1995, and in Khobar Saudi Arabia, just one year later.

We are proudly responsible for bombing American Embassies in Africa in 1998, and USS Cole in Yemen in 2000.

Of course, we are behind our best piece of art, September 11, 2001 operation that got WTC down.

Still, we reached Americans and others in Riyadh, Saudi Arabia on the 12th of May 2003.

Our terrorists are home grown; home taught and home trained; and delivered all over the world. That doesn't mean we do not recruit others, we do, and we have available positions all the time because we loose some of ours at the job.

You might wonder how we did achieve such a tremendous success. The answer is simple; Ideology and Money.

Our ideology is second to none. We grow our own terrorists. We teach them how to become radicals. We teach them hate to others; even their own people, so they are ready to kill their own families if asked.

We receive lots of money from Saudi government and other nonprofit organization who support our cause. That is why, money is not a concern. We do not charge that much, in fact we do not charge money at all; in fact we will give money to who needs our support and help.

We thank the Saudi government for all the support it gives us, and I want to thank the Saudi establishments individually:

1- Saudi Minister of Interior: he gave us the power to use mosques, shops and supermarkets to spread our ideology and get financial support for our cause.

2- Ministry of Foreign Affairs: gave us diplomatic immunity and financial support through Saudi Embassies to distribute hate materials all over the globe.

3- Ministry of Education: gave us the opportunity to put our hate material into school books and gave us a great opportunity to recruit our future terrorists at early age.

4- Ministry of Higher Education: supported us at the university level by letting our own radical staff to teach students how to hate the west, other Muslims, and to recruit them to fight for us.

5- Ministry of Islamic Affairs: supported us by printing our books, spreading our decrees locally and globally, paid our clerics and their recruits in mosques, built lots of recruiting stations, like mosques and religious schools. In addition, assigning our clerics in all the mosques of the whole country, and abroad to distribute hate, violence and terrorism. Thanks a thousand times.

6- Ministry of Justice: for assigning our staff as judges all over the country, to practice discrimination and promote hatred.

7- Ministry of Defense: for adopting our ideology as its doctrine, practicing our ideology in discrimination against Shia, and for distributing our books promoting hatred and violence.

Need References?

1- Prince Sultan – Minister of Defense

2- Nayef Al-Saud – Minister of Interior

3- Turkey Alfaisal – former head of intelligence

Paid for by: Al-Qaeda

1900 L Street, N.W. Suite No. 309, Washington, D.C. 20036 Phone : 202-466-2300 editor@arabianews.org

אולי זה גם מסביר את הדיווח המוזר הזה: http://www.memri.org.il/memri/LoadArticlePage.asp?en... .
"לפני כתקופה"? 228137
טוב, אם ''יותר עדיף'' נכנס לשפה, אז אולי גם לזה יש מקום.
מי באמת חטף וערף? 229142
כמובן, אמריקה‏1. מערבי הקורא את הדברים, יחשוב לכל הפחות - הם ממציאים דברים כאלה זה מכיוון שמזעזע אותם לחשוב שמוסלמים ינהגו כך, ולא כן היא. זהו רפלקס ההתגוננות ע"י האשמה נגדית הכה נפוץ במזרח ולא חמלה. והדברים להם איראן מטיפה בעיתונות ובחוצות ואותם היא עושה (גם באירן עצמה, גם בעירק, גם בלבנון), למרות ה"זעזוע" מוכיחים זאת. אבל מה? הסברתית זה עובד.
___________

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים