פורסם משוב השופטים; ברק: משוב השופטים לא ישפיע על החלטותי והמלצותי 2011
לשכת עורכי הדין בישראל פרסמה היום (ג') את משוב השופטים לשנת 2004.

השופטים יעקב בכר מבית הדין לתעבורה בעכו וחיים ארמון מבית הדין האזורי לעבודה בנצרת הם השופטים שזכו בהערכה הגבוהה ביותר במשוב (4.8 מתוך 5). השופטים שזכו לציון הנמוך ביותר הם השופטים אהרון אמינוף מבית המשפט המחוזי בנצרת ורחל שלו־גרטל מבית משפט השלום בירושלים (1.8, הציון הנמוך ביותר האפשרי - 1).

בבית המשפט העליון זכה השופט תיאודור אור לציון הגבוה ביותר (3.6) והשופטת דליה דורנר לציון הנמוך ביותר (3.1). שופטת העליון אסתר חיות קיבלה את הציון הגבוה ביותר (4), אך מרבית ההערכות מתייחסות לתקופת כהונתה בבית המשפט המחוזי בתל־אביב.

השופט אהרון ברק אמר בתגובה למשוב: "צר לי על המשוב ופרסומו. נזקו רב. הוא פוגע קשות במעשה השפיטה. הוא פוגע בעצמאות השיפוטית. הוא משבש את היחס הראוי בין שופט לעורך דין. הוא פוגע באמון המתדיין בשופט. הוא ביטוי לגישה כוחנית ביחסים בין שופטים לעורכי דין ... משוב זה, כקודמו, לא משפיע על הערכתי את השופטים. לא יינתן לו משקל בהחלטותיי או המלצותיי לעניין קידום של שופטים."

מלשכת עורכי הדין נמסר: "המשוב מבוצע על ידי טובי הסוקרים ועל פי אמות מידה מקצועיות מחמירות. .. המשוב אינו מתייחס לתוכן החלטות השופטים, ולכן אינו פוגע בעצמאותם."
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב
משוב השופטים - באתר לשכת עורכי הדין בישראל
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  מקרה הוא • האייל האלמוני • 2 תגובות בפתיל
  and the winner is • דורון הגלילי
  two separate questions • הדר אבירם • 4 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים