המשטרה עצרה אזרחית ירדן שמכרה את בנה לזוג ישראלים חשוכי ילדים 2198
חמידה יוסף, אשה ירדנית ממוצא פלסטיני שעל פי החשד מכרה את בנה לפני 7 שנים למשפחה חרדית חשוכת ילדים, נעצרה אתמול (ד') על ידי חוקרי משטרת ירושלים.

בחקירתה סיפרה יוסף כי מכרה את התינוק תמורת 7,000 ש"ח על מנת להגן עליו לאחר שאביו היהודי נרצח בידי גורמים עבריינים. לאחר מכירת התינוק, התגוררה האם בשנים האחרונות בשכונת מאה שערים בירושלים, פתחה בהליכי גיור ועבדה בנקיון בתמורה למגוריה.

החקירה נפתחה לאחר שהמשטרה מצאה כדור משחק ברכב גנוב עליו שמו של הילד ומספר טלפון. במקביל לחקירה זו, התקבלה תלונה ממשרד העבודה והרווחה בגין נסיון אימוץ בלתי חוקי של ילד ירושלמי כבן 7.
קישורים
Ynet
מעריב NRG
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

עוד דיון על שוק חופשי? 271981
עוד דיון על שוק חופשי? 272008
גם 'זכויות יוצרים' יכול להתאים.
עוד קונספירציה? 272009
לא נראה לך מוזר שיום לאחר הורדת מאמר על *הארה* באינפרה אדום המערכת פותחת דיון ב*חשוכי* ילדים?
עוד קונספירציה? 272010
משנה מקום משנה מזל.
272054
ישנן דרכים ממוסדות יותר של אימוץ שהן לא שונות בהרבה ממכירה. שמעתי על סיפורים של אימוץ תינוקות ממזרח אירופה דרך סוכנויות אימוץ עם שלוחות ישראליות. התהליך אינו שונה בהרבה ממכירה, יש היצע, ביקוש, מחיר, באים לראות את התינוקות קודם בבתי יתומים, ואח"כ נעשה תהליך משפטי של וויתור על אפוטרופסות ע"י ההורים הביולוגיים, מעין הליך מהיר בבתי המשפט המקומיים. הכל חוקי לגמרי. השאלה איפה עובר הגבול מבחינה מוסרית. האם העובדה שיש גורם מתווך מספיקה על מנת להכשיר את התהליך? הרי גם בתהליך החוקי שתיארתי ישנם אילו הנהנים כספית מהעסקה... ברור שהפרטה כזו של תהליך האימוץ היא מסוכנת מוסרית, אבל קשה להתעלם מכך שישנם זוגות שבהחלט ראויים להיות הורים, שזוהי עבורם הדרך היחידה לאמץ, ומן הצד השני ישנם ילדים שזוהי עבורם הדרך היחידה לאת ממעגל המוסדות ולזכות במשפחה, וסוכניויות או מהוות עבור שני אלו פתרון. השאלה מי מפקח עליהם...
הבעיה החוקית 272361
הבעיה החוקית העיקרית כאן היא לא קבלת התשלום ע''י האם, אלא העובדה שלפי החוק הישראלי, אסור למסור ילד לאימוץ למשפחה שדתה שונה מדתו. לפי החוק היבש הילד מוסלמי, למרות שאביו יהודי, ואמו בתהליכי גיור.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים