המשטרה עצרה אחד מבכירי גנבי המכוניות; הדגים כיצד הוא פורץ מכונית תוך שניות ספורות 2298
משטרת רמלה עצרה בשבוע שעבר את מג'אהד אלשואמרה, מהכפר יאטה בשומרון שעמד בראש כנופיית גנבי רכב שפעלה בעיר.

אלשואמרה אמר לחוקריו ש"כל האזעקות החכמות לא מפריעות לי" והדגים עד מהרה כיצד הוא פורץ לרכב נעול בתוך שניות ספורות ומתניע את הרכב בתוך כ-‏20 עד 30 שניות, כשהוא מתגבר על מערכות הגנה.

מפקד משטרת רמלה סנ"צ יורם יפרח אמר: "עוד לא ראינו דבר מדהים כזה. שום מנעול או אזעקה לא מפריעים לו. ואם יש מנעול הגה - לוקח לו פחות מדקה להתגבר עליו".
קישורים
Ynet
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

החלק הכי מדאיג בדיווח 289079
מצוי במשפט האחרון:
מפקד משטרת רמלה סנ"צ יורם יפרח אמר: "עוד לא ראינו דבר מדהים כזה. שום מנעול או אזעקה לא מפריעים לו. ואם יש מנעול הגה - לוקח לו פחות מדקה להתגבר עליו".

עוד לא ראינו דבר מדהים כזה???

תגידו לי, אתם משטרה או בדיחת השבוע? אתם עוסקים בלמגר את הפשע, או שאתם בסך-הכל באים בשמונה דופקים כרטיס והולכים בחמש הביתה, ובין לבין מנסים להעביר את הזמן כמה שיותר בשקט???

איך פושע זוטר, עבריין צעצוע שעוסק למחייתו בגניבת מכוניות יכול להדהים אתכם???

איך יכול להיות שאתם עדיין לא יודעים (אפילו אני כבר יודע, ואני לא קורא עיתונים) שלפרוץ מכונית לוקח בין חצי-דקה לדקה וחצי???

האמירות האלה של בכירים במשטרה מדאיגות מאד.
החלק הכי מדאיג בדיווח 289482
העובדה שמדובר בערבי, כנראה צעיר למדי וחסר השכלה, לא צריכה לגרום לך לזלזל ביכולות שלו. יתכן מאוד שאותו ערבי הביא את מהירות הפריצה לשיא שלא היה מבייש את הודיני. במסגרת אחת מעבודותי יצא לי לגלות ממקור ראשון כמה זמן לוקח לגנוב מכונית (אם כי מדובר במכוניות יקרות למדי), כמעט תמיד הגנב ניסה להגיע למפתחות, אחרת הדבר לקח מספר דקות לפחות.
אם יצא לך לנסות לפרוץ (לדעתי המשטרה פה בילבלה בין לפרוץ ולשבור) מנעולים הייתה שם לב שגם כשאתה יודע איך, מנעול פשוט למדי הוא עבודה של דקות מרובות לפחות.
העובדה שמיטב המוחות שיצרניות הרכב מסוגלות להעסיק מפתחים מערכות בעלות של אלפי שקלים לאחת ואילו אינן מצליחות לספק גם רבע שעה הגנה צריכה לעורר התפעלות.
מעבר לכך משטרת ישראל אכן לא ראויה לשום הערכה.
החלק הכי מדאיג בדיווח 293418
ואני חשבתי שרק עבריינים לא אוהבים משטרה. בתור שוטר, אספר לך כמה דברים:1. מפקד תחנה לא מתחיל ב 0800 ומסיים ב 1700 , הוא עובד 24 שעות , תרתי משמע. כשיש אירוע חריג, שוד, רצח, משהו רציני, גם אם זה בשלוש בבוקר, הוא מגיע לזירה, כל היום הוא מקבל דיווחים, ובנוסף לאזרחים שהוא משרת, גם את הפקודים הוא צריך לשרת.2. אני בתור שוטר פשוט, יכול להגיד לך, שגם אנחנו הפשוטים, לא עובדים בשעות האופטימליות שציינת,אנחנו עובדים משמרות של 12 וחצי שעות, ולפעמים יותר. תאמין לי, גם כשאין חשק לעבוד, אנחנו מתאמצים, משתדלים, כדי שתוכל לישון בשקט. למרות מגבלות רבות- כגון, תקציב, חוסר כח אדם, השתכללות הפושעים, {עבודה עם מירסים,תצפיתנים וכדומה}.לציין, כי המשמרות הארוכות, לא מזכות בכסף{שעות נוספות} , ואם עברתי את הארבעים ושמונה שעות שבועיות, אתה- המדינה, לא מתגמלת אותי על כך, ושתדע, אני עובד לפחות שישים שעות שבועיות- כל הזמן! בשבילך, חבל שצריך לקרוא את החוסר פירגון, על המאמץ, וגם על המון תפיסות של גנבים, שודדים, סוטים, וכדומה! בכל מקרה, שבוע טוב! ושקט.
החלק הכי מדאיג בדיווח 293420
למה אתה מתכוון במילים "תרתי משמע"?
החלק הכי מדאיג בדיווח 293532
הכוונה היא עובד 24 שעות- בלי הפסקה. וזה אומר, ישיבות, יציאה לאירועים חריגים, האזנה לגל, פגישות עם אזרחים, ושוטרים, וכדומה. לא כמו שמציינים- משעה 0800 עד 1700 והולכים הביתה....
החלק הכי מדאיג בדיווח 293450
זיו שאל ארבע שאלות.

באת, כתבת תגובה ארוכה ומתלהמת על שאלה מספר 2 (הבנתי, התשובה לשאלה היא „לא”) וטרקת לנו את העכבר על האצבעות.

אולי כדאי גם להתייחס לתוכן של מה שהוא כתב (אחרת אנחנו עלולים לחשוב שיש משהו בבדיחות האלה על שוטרים).
החלק הכי מדאיג בדיווח 293455
המטרה לא היתה התלהמות,או לפגוע, הכוונה היתה להסביר את סעיף 2 ואת זה הבנת! לגבי שאר הדברים, ידוע שלפרוץ רכב, זה דקה עד שתיים, אבל כשאתה שובר דברים, פה מדובר במקצועיות של בחור שלא שובר זכוכית, בנוסף, היתה פה התלהבות של מפקד שנמדד על פי יעדים ומדדים, וכשאתה תופס בחור כזה, אתה משיג 2 דברים בתפיסה אחת- הורדת הפע"ר{עבירות רכוש, פריצות לרכב, בית,גניבת רכב} , דבר שני, גילוי תיקים שכבר נפתחו. אז נכון, ההתלהבות מוגזמת, אך מותר להתלהב! המטרה לא היתה "לטרוק את העכבר על האצבעות", שים לב שגם אתה מסיים בציניות אופיינית לאזרחים שחושבים שהם מעל אנשים אחרים.{ואין לי שום רגשי}
החלק הכי מדאיג בדיווח 293710
אבל במקום להסביר את מה שהסברת, אתה עסוק בלהיעלב.

הנושא הזה לא מספיק חשוב לי כדי לריב עליו. אני מתנצל אם נפגעת.
זה כלום. אהוד ברק פורץ לרכב ונועל בחזרה ב-‏10 שניות 289087
וגם קורא את כל ''יוליסס'' באמצע.
מי מתחתן? 289096
דובי?
מי מתחתן? 289104
דובי וליאנה עפ"י ההערה שמופיעה כשמעבירים את הסמן מעל התמונה.
מזל טוב!

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים