חשד: 3 נערים מהצפון התעללו מינית במשך חודשים בבן 9 2489
משטרת העמקים עצרה אתמול (ו') שלושה נערים בני 15 ו-‏16 מכפר באזור העמקים, בחשד שביצעו במשך תקופה ממושכת מעשים מגונים ומעשי סדום בילד בן 9 מיישובם.

הוריו של הילד חשו בשנה האחרונה בשינוי משמעותי בהתנהגותו, אולם לא מצאו לכך הסבר. מנהלת מחלקת מיון ילדים בבית החולים "העמק" בעפולה ד"ר יהודית אנטונלי לכך סיפרה: "ההורים סיפרו כי בנם היה ילד רגיל ונורמטיבי, שקט ותפקד כרגיל עד שבבת אחת חל בו שינוי ... הוא החל להשתולל, לדבר בגסות וירד בלימודים. ההורים פנו למורה שלו בית הספר שגם היא חשה בשינוי בהתנהגות ובירידה בלימודים אבל גם לה לא היה הסבר". היא הוסיפה כי שלשום התבררה להורים האמת המרה: הילד השתולל בבית. אמו עצרה אותו, חיבקה אותו וביקשה שיסביר לה מה קורה איתו ואז הילד נשבר, פרץ בבכי וסיפר מה עוללו לו שלושת הנערים".

מעצרם של החשודים הוארך בחמישה ימים ומפקד משטרת נצרת סגן־ניצב אבי חליווה מסר כי בכוונת המשטרה להגיש נגד החשודים כתבי אישום בקרוב.

במקרה נוסף של התעללות מינית של קטינים בקטין אחר הוגש השבוע כתב אישום נגד שישה נערים בני 13-15, הנאשמים בביצוע מעשי אונס קשים בילד בן 10. מכתב האישום עולה כי הנאשמים, שגרו בשכנות לקורבן, נהגו במשך כשנתיים לאנוס אותו כאשר חבריהם צופים במעשים תוך שימוש באלימות פיזית ואיומים.
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב NRG
מקרה נוסף - Ynet
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  שיעור בעיתונאות • דורון הגלילי • 15 תגובות בפתיל
  עכשיו בית סוהר • עוזי • 40 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים