שהב''ט פרץ ידיח את קהלני בנסיון לצבור תמיכה במפלגתו 2758
שר הבטחון עמיר פרץ הודיע ביום ו' לאביגדור קהלני, המכהן כראש האגף החברתי במשהב"ט, כי בקרוב יסיים את תפקידו. על פי דיווח ערוץ 2, החליט פרץ למנות לתפקיד את יואל מרשק, מנהל אגף המשימות בתנועה הקיבוצית, על מנת לזכות בתמיכתו במירוץ לבחירות המקדימות במפלגת העבודה.

קהלני, לוחם שריון אשר נפצע קשה במלחמת ששת הימים ואף קיבל את עיטור הגבורה על חלקו במלחמת יום־הכיפורים, מסר כי בניגוד להודעה של לשכת השר אין הוא מסכים למהלך. עמרם מצנע, יו"ר מפלגת העבודה בעבר, תקף את פרץ וכינה את החלטתו 'חוצפה ואטימות'.
קישורים
Ynet
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

423763
האם השם המדויק הוא מרשק או מהרשק?
סחיטה רגשית 423768
מה בדיוק קשורה הפציעה של קהלני בששת הימים ועיטור הגבורה למאבק הפוליטי על תפקיד שולי? (ברור שהמערכת העתיקה את זה מווינט, אבל יש גם קצת שיקול דעת לא?
סחיטה רגשית 423770
הקשר הוא בדיוק בזה שרבים בציבור סבורים שיש כאן קשר. זה גם מה שעצוב בעניין.
סחיטה רגשית 423772
אז מה מגיע לו תפקיד בגלל זה? (זה לא אומר שפרץ צודק או לא)
סחיטה רגשית 423774
ודאי שלא. אמרתי שה''קישור'' שעושה הציבור הוא מה שעצוב בעניין.
סחיטה רגשית 423775
אה הבנתי. אבל איך את יודעת איזה קישור הציבור עושה הקישור היחיד שיש הוא מה שווינט עושה (ועכשיו גם מערכת האייל)
סחיטה רגשית 423777
בדרך כלל כאשר מציינים את שמו של אדם גם מוסיפים משהו להכרת הדמות, מיהו ומהו. במקרה של קהלני, ההסטוריה הצבאית יוצאת הדופן שלו היא כרטיס הביקור שלו וכך הוא מוצג מחברון מאז ומתמיד. העיטור והפציעה הם מרכיבים דומיננטיים יותר בעברו מאשר היותו שר כושל לבטחון פנים.
בקיצור, אם ממש מחפשים סיבה לרטון ולעשות פרצוף חמוץ אף פעם לא תהיה בעיה למצוא אחת.
סחיטה רגשית 423779
אולי הקשר הוא שעיטור הגבורה של קהלני מעניק תוקף סמלי, של מחוייבות למען המדינה, לתפקיד של ''טיפול בגיוס נוער יהודי מכל המגזרים ובני מיעוטים לשירות בצה''ל''.

יתכן שהמחוייבות של בני מהרשק לסיוע לאוייב, הופכת אותו למתאים יותר מקהלני לגיוס פעילים לאירגון סרבנים כזה או אחר. אני חושש מסוג האנשים שהוא עלול להביא לגיוסם, אם בכלל.
למה פירקו את הפלמ"ח? 423780
יפה שהתבלבלת בין בני מהרשק לבין יואל מרשק.
למה פירקו את הפלמ"ח? 423781
אכן, הזמנים השתנו בתנועה הקיבוצית...
סחיטה רגשית 423789
*סיוע לאויב*?

פרט לעובדה כי מדובר בדבריי בלע והכפשה, הייתי נזהר בדבריי ולו משום החשש מתביעת דיבה.
סחיטה רגשית 423819
זאת להבדיל מהכותרת, שטוענת ששיקולים פוליטיים מעיבים על שיקול דעתו המקצועית של פרץ ?
סחיטה רגשית 423820
זה, באמת, מפריע גם לי. קשה לי להאמין שפרץ הצהיר על שיקולים כאלה. אי לכך, מן הראוי היה לומר גם מי טוען כך.
סחיטה רגשית 423831
בשטחי יהודה ושומרון מתנהל מאבק פוליטי במהותו סביב ענף גידול עצי הזיית הפלסטינאי.

אינני יודע האם יואל מהרשק מגן באמת על עצי הזיית מפני כריתה, כורת אותם בעצמו, או רק מצטלם בחברתם. פעילותו מתוקשרת היטב ומועילה לעניין הפלסטינאי.

האם מטרתו של מהרשק לסייע לעניין הפלסטינאי או אולי הוא מתקומם נגד עברות הרכוש המתבצעות נגדם (או המבויימות על ידו) ממניעים מצפוניים בלבד?
כדי לענות לשאלה אולי כדאי לבחון את יוזמותיו של מהרשק בקשר לעברות רכוש אחרות: גניבות רכב שהן כנראה מרכיב לא פחות חשוב בכלכלה הפלסטינאית מענף הזיית, או אולי גנבות חקלאיות מהקיבוצים עצמם? אני מודה שאינני יודע.

האם הפלסטינאים ראויים להכלל בקטגוריה "אוייב"? זאת שאלה של השקפת עולם. על סמך ארועי השנים האחרונות, יש להניח שכן, אך המצב המשפטי אינו ידוע לי.

כפי שברור לכל מי שקרא את תגובתי עד כאן, ההאשמה שמהרשק "מסייע לאוייב" עומדת על קרעי תרנגולת במקרה הטוב.

אני מבקש להתנצל בפני מהרשק, משפחתו, מערכת האייל, הקוראים הנכבדים ועם ישראל כולו על ההתלהמות.
סחיטה רגשית 423834
אין כאן שום מאבק פוליטי,פרץ פיטר את קהלני ולזה האחרון אין מה לעשות בנידון. יתרה מזאת אני חושב שקהלני הוא אחד האנשים הדגולים במדינה הזאת,אדם ישר,מפקד וגיבור לאומי(כן עדיין מותר לומר את זה). לראות אותו מוסר מתפקידו על ידי פרץ,הליצן הזה שמתיימר להתקרא שר הבטחון,יש בכך משום האירוניה.
אני חושב שזה שיא 423841
להאשים את פרץ בזה שהוא ממנה מישהו משלו למשרה שמוגדרת במפורש 'משרת אמון' נראה כמו שיא חדש במסע הדה-לגיטימציה נגד האיש.
אני חושב שזה שיא 423909
''משרות אמון'' נקראות כך משום שהמדינה מקבלת את זה שיש מקומות בהם שר זקוק לאנשים שהוא מכיר מקרוב, שהוא יכול לסמוך עליהם, ושחולקים איתו השקפת עולם וסדר יום. לכן, מותר לשר לפטר אדם שמשרת ב''משרת אמון'', ולהחליף אותו באיש שלומו.

אבל ''משרות אמון'' אינן ''משרות לצרכי ג'ובים''. זו הזנייה של המושג. לא יתכן שאדם ימונה לתפקיד אך ורק משום שיש בידיו כח פוליטי שהשר הרלוונטי זקוק לו.
אם פרץ היה יוצא ואומר שהיו חילוקי דעות בינו לבין קהלני, או שהוא מתכנן רפורמה בתחום שקהלני מתנגד לה, או פשוט שהוא היה זקוק לאיש הזה במקום הזה בשביל לקדם סדר יום מסויים - בסדר. אבל הוא לא אומר כלום, וכל הסימנים מצביעים על כך שהמינוי החדש בא פשוט כדי לקדם אינטרס פוליטי צר ומכעיס. להזכירך, שוחד בחירות הוא עבירה על החוק - אני חושב שגם שוחד בצורת מינוי הוא בלתי חוקי, וגם אם השוחד ניתן במסגרת פריימריז, ולא בבחירות כלליות.
אני חושב שזה שיא 423913
צר לי, אבל אתה טועה. אין שום הבדל בין "משרות אמון" ובין "משרות לצרכי ג'ובים". בכל מינוי שהוא יש אלף ואחד שיקולים פוליטיים שונים. משרות האמון הם תחום שהוגדר כלגיטימי לעיסוק זה. אסכים שלא יתכן שאדם ימונה לתפקיד *אך ורק* משום שיש בידיו כוח פוליטי וגו', אבל במציאות אין מקרים כאלו, אלא מכלול של סיבות.

דרך אגב, קהלני הוא לא מינוי פוליטי? וראש האגף שקדם לו (בילו מישורי, למיטב זכרוני) וכל ראש אגף שקדם להם?
אני חושב שזה שיא 423916
אינני מכיר את נסיבות מינויו של קהלני, אבל אני מבטיח לך שאף אחת מהן לא הייתה ''הוא מחזיק ביד הרבה קולות בפריימריז, ואני רוצה להבחר, אז זה השוחד שהוא ביקש''.

גם למינוי של משרות אמון צריכות להיות אמות מידה מסויימות. אז אולי אי אפשר להגיש בג''צ נגד המינוי, אבל צריך וגם ראוי להביע מחאה כנגדו.
אני חושב שזה שיא 423934
אתה ממש לא מדייק. פעם עבדתי, זמן קצר מאוד, במשרת אמון (זוטרה ביותר). ה''אמון'' התבטא בזה שבקשו ממליץ המוכר לאנשי המשרד, שיעיד שאני מקורבת בהשקפותיי למפלגת השר. לא הייתי חברת מפלגה, לא מקור לקולות, ולא כח פוליטי משום סוג.
אני חושב שזה שיא 423943
נראה לי מיותר לכתוב (אך מתברר שלא היא) שאיני מכיר כל מינוי ומינוי למרות אמון, את הממונים, את הממנים ואת שלל הסיבות למינויים אלו.
גם על המינוי עליו את מעידה, ניתן לרנן רינונים: מי קבע שאת המתאימה ביותר למלא את אותה המשרה הזוטרה? הרי ברור שהליך תקין כולל מכרז מקצועי ואובייקטיבי, אשר מיועד לאתר את האדם המתאים ביותר. ואילו את‏1, על שום היותך מקורבת מספיק לשר, נבחרת למלא את המשרה. אני אומר שאין בכך כל פסול. לנושא משרה פוליטית יש אג'נדה פוליטית ומחויבויות פוליטיות רבות. המדינה הקצתה כך וכך משרות שאותן יכול למלא הנבחר באנשי שלומו, והוא, כך תגיד התיאוריה הרציונלית, ימקסם את המשאבים שניתנו לו לרווח מירבי- גם אדם בעל השקפה דומה, גם אדם שנוח לעבוד איתו, וגם כזה שיש במינוי שלו תשלום פוליטי. אם כל זה לא התקיים במקרה שלך, אני הייתי שואל מיהו אותו השר ומדוע הוא אינו פועל בצורה רציונלית...

1 לא מכיר אותך. רק נשען על מה שכתבת. יכול להיות שאין כל קשר למציאות, ודבריי הינם היפותטיים בלבד.
אני חושב שזה שיא 423952
לא הייתי מקורבת כלל לשר: לא היכרתי אותו מראש. אחרת סביר שלא הייתי זקוקה לממליץ.
לא התאמתי כלל לעבודה (בין השאר, לא זיהיתי את קולו של השר בטלפון). לכן עבדתי באמת זמן קצר מאוד. מאידך גיסא, "ההליך התקין" הכולל מכרז איננו מצת אים למשרות אמון.
אני חושב שזה שיא 423998
גם מישהו ממכרי קיבל פעם הצעה לשמש במשרת אמון לשר מסויים, הקריטריונים לתפקיד היו חברות במפלגה הנכונה והשכלה רלוונטית והוא עמד בשניהם. הוא סירב כי התפקיד לא היה לטעמו. לא היתה לו שום הכרות עם השר או כוח פוליטי, מעבר להיותו חבר מפלגה.
אני חושב שזה שיא 423920
אז אני מבין שאתה מכיר לעומקה את מערכת היחסים בין מהרשק לפרץ? או שאתה לוקח כנתון את דברי מקורבי קהלני?
אני חושב שזה שיא 423921
אני משיב לדברים שלמעלה, והכל בהנחה שהמניעים המפורסמים הם הנכונים. אם לא - אין לי שום בעיה עם המינוי. הדיון הוא בנושא העקרוני של מינויים למשרות אמון.
אני חושב שזה שיא 423959
הנחה קצת מופרכת. אתה לא מתאר לעצמך שפרץ הוציא הודעה לתקשורת בנוסח 'פיטרתי את קהלני כדי לזכות בתמיכת מחוז הקיבוצים', נכון?
קריאה ביקורתית זה דבר חשוב.
אני חושב שזה שיא 423973
אממ... לא, אני מצפה להפך. קראת מה שכתבת?

(או שלא הבנת אותי נכון - "המניעים שפורסמו" הם אלו שפורסמו בתקשורת, לא אלו שפרץ דיווח עליהם, אם בכלל).
זאת לא משרת אמון 424008
"הולנדר הסביר שאין מדובר במשרת אמון, שמינויה נתון ביד השר, אלא בהעסקה לפי חוזה"
ןלענייננו- ראש אגף לא יכול להיות משרת אמון (על פי התקשי"ר)- משרות אמון יכולות להיות רק המסייעים לשר- ראש לשכה, יועץ, עוזר, נהג, מזכירה וכדומה- ויש בזה סוג של הגיון
נקודת ארכימדס 423847
מצאתי מאיפה להתחיל לתקן את המדינה.
יש לאתר את האדם בלשכת השר ששיקר לעיתונות באשר להסכמתו-המומצאת של קהלני לפיטורין. לאתר את מי שהורה לו לשקר, ואת מי שהורה לזה להורות, ולפטר את שלושתם.
נקודת ארכימדס 423849
רעיון מצוין. ואם יאתרו גם אץ מי שמינה את השלישי, ויפטרו גם אותו - זה יכול להיות מושלם.
נקודת ארכימדס 423984
אתה מציע לפטר את השקרנים בשרות המדינה? זה כמו הצעה לפטר את המתמטיקאים שיודעים מה אומר משפט פיתגורס.
נקודת ארכימדס 423997
לי דווקא יש תחושה שהשקרן בלשכת שר הביטחון אינו נמנה על שירות המדינה.
נקודת ארכימדס 424059
תוכנית-העל היא שנושא השקרנות, שהמדינה אינה מנהלת כראוי, יוצא מידיה הכושלות ויעבור (במה שקרוי מיקור חוץ) לסקטור הפרטי. לכל שקר מתוכנן, השר הממונה ישכור משרד פרסום המתמחה בשקרים מאותו סוג. המשרד ינסח את השקר, ויוציא הודעה לעיתונות בשמו של יריב פוליטי שאינו חושד בכלום (רצוי מאותו מפלגה).
נקודת ארכימדס 424062
התכוונתי לכתוב ''שיקור חוץ''. ''מיקור חוץ'' זו סתם פליטת קולמוס פרוידיאנית.
וישא''ק 424069
וישא''ק 424113
אתה מפוטר.
וישא''ק 424144
אני סטודנט.
וישא''ק 424170
ראה את ההודעה כרטרואקטיבית ברגע שתמצא עבודה.
הוא לא שיקר, הוא רק לא אמר אמת 424211
נסיון נואש 424020
תעצרו הכול, אני מנסה להכניס תוכן רלוונטי ולא מתנצח לתוך דיון באייל הקורא!

וברצינות, קצת עובדות ודעות אמיתיות ולא מנותקות או מתחסדות יעשו לדיון הזה, שלדעתי לפחות הוא דיון חשוב (זה שעוסק בשינוי המשרה, לאו דוקא השרשיר תגובות הזה), רק טוב.

אז לגבי אביגדור קהלני, יש לי באמת רק טוב לומר עליו, מחוץ לויכוח האידאולוגי האדם הוא גיבור מלחמות ישראל, לוחם, שר ובחור נחמד מאד (לפחות ממה שיצא לי לשמוע עליו מחברים באגף).

הבעיה מתחילה בדעותיו של האיש, שעומדות בסתירה מוחלטת לתפקיד שהוא נושא על עצמו. אדם שרואה בצבא צורך בטחוני גרידא, ולא צבא עם, אדם שאיננו איש חינוך, שלא בא מעולם הערכים של התנועה הקיבוצית ואמור לשמש בין היתר בתפקידו כאדם שמכריעה על תחום המשימות של גרעיני הנח"ל (שהרי מדובר באגף הנוער והנח"ל, גם אם ממניעים פוליטיים פוסט-ציוניים שונה שמו), ובסופו של דבר, אדם שהגיע לתפקידו במינוי פוליטי עם מטרה מובהקת לצמצם את הנח"ל ואת תחום המשימה הלאומיות בצבא כשלב נוסף לקראת צבא מקצועי התנדבותי.

אדם כזה לא יכול לעמוד בראש האגף שאחראי גם על תחום הגיוס לצה"ל, שהרי עצם האידיאל וחוק הגיוס הכללי, עומד בניגוד להשקפת עולמו.

היות וקיים ויכוח בחברה כיום על הצורך בצבא העם, במשימה הלאומית, בחינוך מתוך הצבא ושאר ירקות ציוניים, המינוי החדש הזה הוא בהחלט כלי פוליטי מצד אדם, שלפחות טוען (אם כי מאבד את האמון שלי בכך) שהוא איש שמאל, חברתי ומדיני, שרואה בערכי התנועה הציונית העובדת כרלוונטיים גם בחברה של היום.

מבחינתי, זהו צעד אחד בכיוון הנכון מצד עמיר פרץ, שהנחיל בי הרבה אכזבות בתקופה האחרונה, ואולי זה מסמן שינוי כיוון, או התאפסות מחודשת שלו.
נסיון נואש 424022
כלומר, לדבריך הלא מתנצחים, במשרתו של קהלני צריך להיות רק אחד שבא "מעולם הערכים של התנועה הקיבוצית"?
נסיון נואש 424031
לדברי, מי שצריך להיות שם הוא מי שהשלטון הנבחר שם שם, כחלק מחילוקי דעות אידאולוגיים, שהם חלק משלל הגורמים והסיבות לצעד הזה אני מניח.
מי שאני חושב שצריך להיות שם זה לא הדיון, אלא דרך הבחירה, ודברי באו כדוגמא לכך שקיימת מחלוקת בדרכי החשיבה בין שני הצדדים, ומכאן גם עילה ל''הדחה''. זהו חלק מהמשחק הפוליטי שקיים לצורך השגת המטרות שלשמן החבר פרץ נבחר (או לפחות בין היתר לשמן).

בין היתר, לא הסתרתי גם את דעותי בנושא. אני לא מתיימר לאובייקטיביות.
נסיון נואש 424043
לא בטוח שאני מזהה הבדל. נראה לי שבשורה התחתונה אתה אומר שכשמשובץ מישהו לטעמך, אז דרך בחירתו טובה, וכשזה לא מצב העניינים, אז דרך בחירתו פסולה?
נסיון נואש 424143
לא, הוא אומר שהגיוני ולגיטימי מצד אדם שאוחז בדעות (לכאורה) של פרץ לרצות בתפקיד הספציפי הזה מישהו בעל דעות דומות כדי לקדם את המדיניות בה חפץ שר הבטחון, שהיא בפני עצמה מדיניות לגיטימית. על שום כך, לגיטימי גם לסיים את העסקתו של מי שאינו אוחז בדעות הללו, קל וחומר אם אכן אותו אדם פועל ליישום מדיניות שונה מזו של שר הבטחון.
נסיון נואש 424266
אני לא בטוח שזה מה שהוא אמר. הוא עסק יותר בדרכי בחירה ראויות ולא ראויות.
נסיון נואש 424270
טוב, אז זה מה שאני אומר.
נסיון נואש 424389
במקרה הזה דרך הבחירה הראויה היא הדרך העניינית, שבוחנת על פי דעות וכיוונים אידאולוגיים. שניכם צודקים.
נסיון נואש 424399
אולי שנינו צודקים, אבל העמדה שאתה מציג לא נראית הוגנת במיוחד. מה שאתה טוען הוא שאופן הבחירה הוא טוב רק כשנבחר המועמד עם הערכים ''הקיבוצניקיים'' הנכונים.
נסיון נואש 424403
ואתה טוען שהדרך הנכונה הפוכה; מה לא הוגן כאן?
נסיון נואש 424404
אני לא טוען שהדרך ההפוכה היא הנכונה. אני סבור שאסור לבצע הפליה לשום כיוון.
נסיון נואש 424405
שר שבוחר פקידים שמקדמים את הערכים בהם הוא מאמין, ומפטר כאלה שמתעקשים לקדם ערכים הפוכים, זה "אפליה"?
נסיון נואש 424407
שר חייב לדאוג שלא יהיו סוסים טרויאניים במשרד אותו הוא מנהל. הכוונה כמובן למשרות מנכ''ל, סמנכ''לים וכד'. כמובן שהאנשים שהוא ממנה צריכים להיות בעלי כישורים המתאימים לתפקיד. אם הייתי למשל מתמנה לשר האוצר, הייתי מחליף לא מעט ממלאי תפקידים בכירים במשרד האוצר.
נסיון נואש 424430
לא, זאת פוליטיקה, אבל זה לא מה שאלון טוען.
נסיון נואש 424434
זה עניין של ניסוח. הטענה של אמנון היתה:
1. שר רשאי לפטר פקיד שפועל בניגוד לערכים בהם הוא (=השר) מאמין.
2. שר רשאי לבחור פקיד על מנת שהוא יקדם את הערכים בהם הוא מאמין.
3. קהלני פעל בניגוד לערכים בהם פרץ מאמין.
4. מרשק יפעל בהתאם לערכים בהם פרץ מאמין.
5. הוא (=אלון) חושב שאלה הערכים הנכונים.
נסיון נואש 424688
תודה. מעתה אנסה לכתוב את דעתי בדרך יותר ברורה, לפי רשימה אולי, ככה לא אפול לתרחנות מיותרת סביב הניסוחים ומשמעויות נלוות (רק נזכור שאני לא הדיון פה).
נסיון נואש 424189
אינני בטוח ש"עולם הערכים הקיבוצי" כוללת כל מי שיבוא לתפקיד הזה מהתנועה הקיבוצית. בכלל, המושג "עולם הערכים הקיבוצי" הוא מושג שאינו שייך באופן ברור לאנשים שחיים היום בתנועה הקיבוצית. כשאני כותב "שייך"- אני מתכוון למעשים ולא לדיבורים.
נדמה לי שבפריימריס במפלגת העבודה הצביעה רוב חברי מפלגת העבודה בתנועה הקיבוצית בשביל שמעון פרס. אילו ערכים בדיוק מייצג שמעון פרס?
נסיון נואש 424228
אפשר להתווכח גם על מה בכלל תוכנה של האמירה ''עולם ערכים קיבוצי''.
אני, בכל אופן, התכוונתי לערכי הציונות הסוציאליסטית, ולקיבוץ במובן של ''דרך חיים שיתופית'', ולא במובן של ''מגורים בכפר על חשבון המדינה, באווירה נוחה ושכנות טובה''. זה כמובן נחמד, אבל ממש לא ''קיבוצי'' לטעמי.
נסיון נואש 424064
קהלני דווקא יזם פעילות נרחבת בקרב הנוער בישראל הנקראת מסע בעקבות לוחמים ומטרתה לעודד התגייסותם של בני נוער לצה''ל.
הטענה כי קהלני שולל מכל וכל את קיומו של צבא העם היא מגוחכת.

יתר על כן אין לו שום צורך בידע ''חינוכי'' או עבר בתנועה הקיבוצית. בשביל דברים כאילו יש לאדם יועצים.
נסיון נואש 424066
לא ראינו לאחרונה מה קורה עם (שר, במקרה זה) שגם עליו אמרו שאין כל צורך שיבין בנושא משרדו, כי בשביל זה יש לו יועצים?
נסיון נואש 424230
כאחד שיצא לו לקחת חלק (בדרך זו או אחרת, ומי שמכיר אותי יעלה חיוך בשלב זה) בפרוייקט ''מסע בעקבות לוחמים'', תרשה לי לחסוך את דעתי מעומקו של הפרוייקט וכנות כוונותיהם של מתכנניו, מפעת כבודו של קהלני. רק אוסיף שהחברים שעסקו במלאכה נהגו לכנות את הפרוייקט ''יום בעקבות קהלני''.
ומה בכך? 424167
השר רשאי למנות למשרת אמון את מי שהוא רוצה, ובג''ץ לא יתערב בהחלטה פרט למקרה קיצוני כשממנים אדם שאינו יודע עברית או בעל עבר פלילי. לדעתי עדיף למנות אדם שמבין בתחום אבל זה כמו לומר שעדיף לשר לתמוך בהתכנסות (או להתנגד לה) - כלומר זו החלטה פוליטית מובהקת. בעיקרון, מינוי כזה הוא בדיוק כמו מינוי של שר ע''י ראש הממשלה, כלומר אין צורך בידע מקצועי למרות שיש מתאימים יותר ומתאימים פחות.
האמת, קהלני דווקא כיהן כראש רשת ''עמל'', אבל נראה לי שהאגף שהוא עמד בראשו מיותר לגמרי, ומנסה לגייס לצבא אוכלוסיות שוליים (מבחינת השרות בו), כאשר צבא החובה ממילא הולך ומתפורר - לפי נתונים שפורסמו רוב הצעירים (כלומר כולל חרדים וערבים) לא משרתים בצבא הסדיר כלל.
מהן דרישות התפקיד 424229
במחזמר "קיראו לי מאדאם" של אירווין ברלין, אתל מרמן מסבירה לעיתונאים מהם התכונות שהקנו לה את המינוי לשגרירת ארה"ב לאיזו נסיכות זעירונת:

נולדתי בחווה באוקלהומה
ביצות וחול ימה וקדמה
פעם אבא התחיל לחפור
רצה לעשות איזה גשעפט
חפר וחפר ומה קרה
נפט נפט נפט
...
הכסף זרם ואני בו התבוססתי
אז לוושינגטון פעמי שמתי
ומי אני?
אני בחירת המארחות
של קליינטורת הבית הלבן
המסיבות שלי פגז
כולם אומרים חבל"ז

("Hostess With the Mostes' on the Ball")

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים