ששון גבאי זכה בפרס ה'אוסקר' האירופי 2926
אתמול (ש') זכה השחקן ששון גבאי בפרס השחקן הטוב ביותר במסגרת טקס פרסי הקולנוע האירופי על תפקידו בסרט 'ביקור התזמורת'. במאי הסרט ערן קולירין זכה בפרס תגלית השנה.

'ביקור התזמורת' עוסק בקורותיה של תזמורת מצרית המגיעה להופעה בישראל אך לאחר סדרה של טעויות מוצאת את עצמה בעיירת פיתוח מבודדת בדרום הארץ. הסרט נפסל על ידי וועדת פרסי האוסקר האמריקאית להתחרות בקטגורית הסרט הזר מאחר וכמות המלל באנגלית בסרט חורגת מהרמה שנקבעה.
קישורים
Ynet
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

ברכות רבות לשש החמוד! 464979
ברכות רבות לשש החמוד! 464986
מצטרף.
כל הכבוד 464993
ידעתי שהאנטישמים האלו יכירו, סוף-סוף, בגדולתו של "רמבו 3"
כל הכבוד 464996
אגב אנטישמים
כל הכבוד 465087
מצטרף לברכות.
לפני כחודש ראיתי אותו בהצגה ''גוד ביי אפריקה'' של הלל מיטלפונקט. המשחק של גבאי שם פשוט נהדר - לא הבנתי כיצד בעבר לא חיבבתי את משחקו. אולי הבימוי עשה את ההבדל או שמשחקו התפתח (או שאני...).
מקוריות 467169
סוף סוף הלכתי לסרט והוא אכן מצויין (9.3 בסולמי) ומשחקו של ש"ג משובח במיוחד.

לידינו ישב זוג מבוגר (75~) שכנראה נהנו פחות. הבעל הסביר: "נו באמת, הם גנבו את הרעיון מ"קפה בגדד"". ואני בירכתי את זכרוני הדל, שאולי ימנע ממני השפעה זו של הצטברות הסרטים, הספרים והמחזות. הרי עם הזמן הולך ופוחת שיעורן של הסיטואציות האנושיות בהן אנו עשויים לחזות מבלי שנראה בהן ווריאציה נוספת על שכבר נחווה לזרא.

זוג אחר, בשנות החמישים שלו, נהנה כמונו ואף הוסיף להנאתי ולזו של זוגתי לבילוי, בביטחון בו הם השכילו זה את זה: "הנה, זאת איך קוראים לה...חנה הספרי" ואחרי כמה דקות "ואלה בחיים הם שלישיה, קוראים להם, נו..."מה קשור"". ואכן לא היה קשר.
מקוריות 467171
"זוגתי לבילוי"

האם נאחל בקרוב מזל טוב? (ואחר כך יתווסף לחוגינו איזה עופר איילים קטן?)
מקוריות 467176
תודה על הרצון הטוב, אך לא נראה לי המקרה.
מקוריות 467227
זוגתו לבילוי, לא זוגתו לבליה.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים