ebay ו-paypal נכנסות לישראל 3139
שתי חברות המסחר הקמעונאי מהמובילות באינטרנט, ebay ו-paypal , יתחילו בקרוב בפעילות משולבת מלאה שלהן בישראל. חברת paypal תאפשר לישראלים לפתוח בה חשבונות להעברת תשלומים דו כיוונית בין סוחרים לקונים בשקלים חדשים, וחברת ebay תקדם ותפתח את האתר הישראלי שלה, שכבר כולל טקסט מלא בעברית, דירוג המוצרים שהישראלים מחפשים ב- ebay, מכרזים, קניות ומכירות ומדריכים בעברית לרכישה ומכירה בארצות שונות.

בחברת paypal (בבעלות ebay) רשומים 184 מיליון חשבונות, מהם 73 מיליון פעילים. לחברה סניפים ב-‏190 מדינות בעולם ואתרים מקומיים ב-‏18 שפות. כניסתה לשוק הישראלי תאפשר לישראלים רכישה בכל העולם באמצעות חשבון ב-paypal מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם למוכרים.

קישורים
TheMarker
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

כמה תיקונים וחידוד מידע 525059
מגולשי פורום ebay ו־paypal בתפוז:
כמה תיקונים וחידוד מידע 525061
מה התיקונים? מה החידוד? תהייה אפשרות לפתוח חשבון פייפאל ולסחור בשקלים עם כל העולם? נא הסבר.
כמה תיקונים וחידוד מידע 525062
האפשרות לפתוח חשבון פייפל ולשלם בשקלים כבר קיימת מזמן.
החידוש: 525084
העברת הככספים לחשבון בנק ישראלי:

"עם זאת, ישראלים לא יכלו למשוך שקלים מהחשבון הזה, אלא רק לחשבון בבנק אמריקאי. כעת הם יוכלו למשוך את הכספים שלהם, בשקלים, לחשבון בנק בישראל." (מתוך הכתבה בדה-מרקר). לפני-כן היה ניתן למשוך רק לכרטיסי "ויזה".

חבל, נראה לי שזה הפרט החשוב שמערכת האייל שכחה להוסיף.
כמה תיקונים וחידוד מידע 525085
הבנתי מהכתבה שהחידוש הוא ביכולת להיות שווה ערך לקונה או מוכר אמריקאי (נניח), להירשם כסוחר או כקונה ולנהל את כל עסקיי, כולל קנייה ומכירה לתושבי חו''ל, בשקלים, ממש כאילו סחרתי בארץ, וכבונוס חשבון פייפאל מאפשר לי מסחר בטוח יותר.
כמה תיקונים וחידוד מידע 525141
עניין השקלים הוא לא חידוש- כבר זמן ברירת המחדל לתשלום עבור ישראלים ב־paypal הוא בשקלים (כש-paypal מבצעים את ההמרה).

עיקר החידוש הוא למוכרים, שיוכלו למשוך כספים ישירות מ-ַpaypal לחשבון הבנק שלהם, שלא כמו כיום (אפשר למשוך כספים לכרטיס ויזה בלבד).
כמה תיקונים וחידוד מידע 525416
הבונוס הוא העיקר בעיני, המערכת של פייפאל היא עדיפה מבחינת הלקוח בהרבה על צורת התשלום הנהוגה באינטרנט הישראלי כיום.
כל סיפורי האימה על ספקים שמאחרים עם המשלוח או לא שולחים בכלל, או מוצרים שונים שמגיעים במקום, כל זה לא קיים בפייפאל. אם קורה כזה דבר הזיכוי הוא מיידי, כמעט בלי צורך להביא הוכחות.

כולי תקווה שזה יהפוך לסטנדרט למסחר אינטרנטי בארץ בעתיד הקרוב.
כמה תיקונים וחידוד מידע 525444
עד כמה זה באמת הסטנדרט (מניסיון אישי, כמובן)?
זה נשמע כמו מודל עסקי ממש גרוע.
כמה תיקונים וחידוד מידע 525490
למה?
כמה תיקונים וחידוד מידע 525505
הניסיון האישי שלי הוא לא רחב, אבל באיביי (מן הסתם) הכל בפייפאל, וכך גם בעוד האתרים הספורים שמהם קניתי מוצרים.
זה אולי מודל עיסקי לא מושלם, אבל כשיש צרכנים כמוני שתמיד יבחר במוכר עם שעובד עם פייפאל על פני שמוכר שלא, אני חושב שיש יתרון למי שילך איתם.

חברים מספרים שבארה"ב אתה יכול להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא, אפילו אם השתמשת בו והרסת אותו. זה גם כן נשמע כמו מודל עסקי רע מאוד, אבל אם זה נפוץ בארה"ב כמו שאומרים כנראה שהוא עובד.

1 חבר שלי נשבע שקנה זוג נעליים, הלך איתם במשך שבוע בתנאים לא קלים, והחזיר אותם לחנות כשהם במצב נוראי וקיבל החזר כספי מלא (לא זיכוי, מזומן).
כמה תיקונים וחידוד מידע 525506
Indeed this practice is very common. It encourages people to buy things, right then and there, because they can always return it later (like if they find the same for less).

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים