מתיחה רדיופונית בעניין הריונה של קייט מידלטון הובילה להתאבדות 3533
אחות בבית חולים לונדוני שבו התאשפזה קייט מידלטון, אשתו של הנסיך ויליאם, ככל הנראה התאבדה לאחר שנפלה קורבן למתיחה טלפונית ששודרה ברדיו, והאמינה כי המתקשרים הם המלכה אליזבת והנסיך צ'רלס. האחות העבירה את השיחה לאחות אחרת, אשר מסרה בטלפון פרטים רפואיים חסויים אודות מידלטון.

מידלטון אושפזה בבית החולים "קינג אדוארד" במרכז לונדון, בשל בחילות הריון קשות שמהן היא סובלת. שני שדרנים מתחנת הרדיו האוסטרלית 2Day FM התקשרו לבית החולים, ותוך שהם מדברים במבטא מגוחך, התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'רלס. האחות שקיבלה את שיחתם, ג'קינתה סלדנהא, העבירה אותם מיד לאחות המטפלת של מידלטון, ולבקשת שני השדרנים, סיפרה האחרונה בין השאר כי מידלטון כעת ישנה, כי היא קיבלה עירוי נוזלים, וכי מצבה יציב.

המתיחה זכתה לסיקור עיתונאי עולמי רחב. בית החולים הודה כי הצוות אכן נפל קורבן למעשה קונדס, ומסר כי "אנחנו מצטערים עמוקות על מסירת המידע".

האחות סלדנהא נמצאה ביום ו' ללא רוח חיים. לפי מספר דיווחים, סיבת המוות היא התאבדות.

מל גרייג, אחת משני השדרנים האוסטרליים, אמרה בראיון טלוויזיוני כי היא "שבורה לרסיסים" מהפרשה. לדבריה, "רצינו שזו תהיה בדיחה. היא תוכננה כמשהו שטותי. לא היה לנו מושג שזה יגיע למצב כזה", השדרן השני, מייקל כריסטיאן, אמר: "זה שובר לב, אני הרוס, אנחנו עדיין מנסים לעכל את המצב".
קישורים
חשד: אחות שחשפה מידע חסוי על קייט התאבדה - ynet
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  מידלטון? • צפריר כהן • 19 תגובות בפתיל
  ללא כותרת • אינקוגניטו • 46 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים