עמנואל רוזן יצא לחופשה לאחר שהואשם בהטרדה מינית 3575
העיתונאי עמנואל רוזן יצא היום (א') לחופשה מעבודתו בערוץ 10, וכן השעה את עצמו מהגשת התוכנית "תיק תקשורת" ומתוכניתו ב"רדיו ללא הפסקה", לאחר שהואשם בהטרדה מינית ובקיום יחסי מין בכפייה.

ביום ו' האחרון התפרסם באתר "הארץ" תחקיר המגולל את טענותיהן של יותר מעשר נשים כלפי רוזן. כל הנשים התראיינו שלא תחת שמן המלא, ולא התלוננו נגד רוזן במשטרה. על־פי התחקיר, רוזן נוהג מזה שנים רבות לחזר באופן אגרסיבי אחר נשים צעירות שאותן הוא מכיר במסגרת עבודתו; גם כאשר הנשים מסרבות לחיזוריו באופן הברור ביותר, הוא ממשיך להטרידן בטלפונים וב-SMS, ולעיתים אף מופיע בבתיהן מבלי שהוזמן. במקרה אחד המתואר בתחקיר, אישה שהכירה את רוזן לפני כעשר שנים בהיותה חיילת תיארה: "הוא חתר כל הזמן למגע ושוב ושוב אמרתי לו שאני לא רוצה. באיזשהו שלב פשוט הפסקתי להגיד לא. אמרתי לעצמי תשכבי בשקט וזה ייגמר. גם תוך כדי שקיימנו יחסי מין המשכתי להגיד לא, אני לא רוצה, והוא המשיך."

טענות בדבר יחס לא־נאות לנשים מלוות את רוזן מזה זמן. לפי "הארץ", כבר לפני למעלה מארבע שנים סירב אברי גלעד להגיש לצד רוזן את תוכנית התחקירים "קופסה שחורה" בשל התנהגותו של האחרון; עוד נטען בכתבה כי לפני שלוש שנים רוזן פוטר מעבודתו בערוץ 2 "על רקע התנהגות בלתי הולמת כלפי עובדת זוטרה". העיתונאי גדי סוקניק אמר היום: "תעשיית השמועות והמעשים האלה, ואני מדגיש המעשים, התנהלה לאורך שנים. אני מאשר את כל מה שטוענות העיתונאיות האלה. אני מוכן לשים את ידי באש שזה רק קצה הקרחון, ואלה רק מעשים בקצה הסקאלה – יש חמורים הרבה יותר."

בתגובה להאשמות, מסר רוזן את הדברים הבאים: "במשך עשר שנים מתנהל נגדי מאחורי הקלעים ובאינטרנט מסע הכפשות אנונימי, המציג דמות דמיונית שאינה קיימת במציאות: 'עמנואל רוזן המטריד'. בשנים האלה לא היתה כמעט אישה אחת, שעבדה במחיצתי, או שהתראיינה אצלי, שלא תושאלה על ידי מארגני הקמפיין המתוכנן האם פגעתי בה או הטרדתי אותה. עכשיו, כאשר אגודת העיתונאיות החליטה להוציא את מחול השדים הזה מחושך לאור, אני מברך אותה על כך וממתין בקוצר רוח לבדיקה מהירה ויעילה של הדברים כולם. הגיע הזמן להעמיד במבחן המציאות את חרושת השמועות וההשמצות שלא נבדקה איתי ולא נשאלתי עליה. דברי מעולם לא נשמעו. היום אחר הצהריים הודעתי למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, גולן יוכפז, על החלטתי לצאת לחופשה מהעבודה בערוץ עד אשר יסתיים תהליך הבדיקה היסודי – ותוסר העננה. אני מקווה שהבדיקה תהיה מהירה לפחות כמו המהירות והקלילות שבה התנפח הסיפור חסר השחר הזה לממדים מפלצתיים".
קישורים
עיתונאיות מעידות: עמנואל רוזן הטריד אותנו - "הארץ"
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  ללא כותרת • דורון הגלילי • 2 תגובות בפתיל
  אוי באמת! • הרשע שיודע לשאול את החכמים • 17 תגובות בפתיל
  ללא כותרת • כבשה

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים