קריאה בפייסבוק להחרים את החברות שמייצג רני רהב, לאחר שאיים על עיתונאית 3637
בפייסבוק נפתחה אתמול (ג') קבוצה בשם "רני רהב? לא קונה", הקוראת להחרים את החברות והרשתות שמייצג היח"צן רני רהב. הקבוצה נפתחה כתגובה להקלטה של שיחת טלפון שהתפרסמה אמש, שבה נשמע רהב כשהוא מאיים על עיתונאית TheMarker שרון שפורר, לאחר שהיא מתחה עליו ביקורת בפייסבוק.

בפוסט שפרסמה שפורר בפייסבוק בספטמבר האחרון, היא התייחסה בלגלוג למכתב ששלח נוחי דנקנר לעובדי אי.די.בי שבשליטתו, וכתבה לכאורה בשם דנקנר: "קופאיות וסדרני שופרסל, מוקדני סלקום, חבריי הקרובים. אני עומד ליפול. גדודי היח"צנים והלוביסטים שלי אמרו שהצ'אנס האחרון שלי זה לקשור את גורלי בגורלכם ולעשות סיבוב על הגב שלכם שירמוז שבלעדיי לא תהיה לכם עבודה. רני רהב, חבר שלנו, חושב שהספין הזה יעבוד ואז נחזור לשגרה: זו שבה אתם תמשיכו לעבוד אצלי בשכר מינימום ואני אמשיך לחלק מיליונים לעצמי ולחברים שלי."

בכתבה שהתפרסמה אתמול ב-TheMarker, מספרת שפורר כי דקות ספורות לאחר שהעלתה את הדברים לפייסבוק, התקשר אליה רהב, ובין השאר אמר: "אם את מכניסה את השם שלי לפייסבוק שלך את מתחילה מלחמת עולם ... אם את מכניסה אותי בנשימה אחת עם עובדי שופרסל ומנסה לסכסך ביני לבין עובדים, אני מרגיש חופשי לעשות מה שאני רוצה לגבייך בתקשורת. את רוצה פייט, את תקבלי, אבל אני לא אעשה את זה מהר כי אני אוהב אותך. אל תשחקי באש איתי". רהב ביקש משפורר "לתקן את הפייסבוק באופן מיידי", ולאחר שסירבה, אמר: "בסדר, אין בעיה, סבבה. רק אני אומר לך בהזדמנות הראשונה תחטפי ממני טיל רעל בטלוויזיה, שאת לא תצאי מהבית."

הכתבה משרטטת דיוקן של רהב כאיש כוחני ומקושר היטב. כל ראשי הממשלה והנשיאים של השנים האחרונות, למעט אריאל שרון, התארחו בביתו, וכך גם פוליטיקאים רבים אחרים, ראשי המשק, ועיתונאים בכירים. לדברי מרואיינים בכתבה, רהב מסייע פעמים רבות למכריו כאשר אלה נזקקים לעזרה, בין השאר באמצעות הפעלת קשריו הענפים, אולם הוא גם נוהג לאיים על עיתונאים כאשר נודע לו כי הם עומדים לפרסם דיווחים שליליים על לקוחותיו.

בתגובה לכתבה מסר רהב: "אני לא מאיים - זה לא הסגנון שלי ובטח שלא דרך החיים שלי, אך בהחלט מעת לעת אני אומר בפה מלא כי במידה ולא ישונו באופן מיידי דברים כדי לתקן עוול שנעשה - אני אתבע את העיתונאי באופן אישי. לצערי, ישנם כמה עיתונאים בישראל שחושבים שהחוק, המשטרה ובית המשפט - זה הם. מתפקידי להעמיד את הדברים על דיוקם ולהילחם את מלחמתם של 150 לקוחותיי ללא מורא ופחד. אם הלקוח צודק - אהיה לטובתו ואם לא - לא אפחד גם ממנו."
קישורים
רני רהב? לא קונה - פייסבוק
משחקי הרהב - TheMarker
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  כשמו כן הוא • אריק • 11 תגובות בפתיל
  התגובה הראשונה של רהב לגיטימית והולמת כולל האיום שלו • אמ • 5 תגובות בפתיל
  ובנתיים, בתיקון עולם • רון בן-יעקב • 13 תגובות בפתיל
  רק בשביל הרקורד • רון עפרון

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים