משרד הבריאות עצר מסע פרסום שלו נגד חטיפים מלוחים 3742
משרד הבריאות הורה לעצור את שידורי הטלוויזיה של תשדיר שהכין, המתריע על הנזקים מאכילת חטיפים עתירי מלח, ימים ספורים לאחר שמסע הפרסום התחיל. סרטון הפרסומת גם לא מופיע באתר משרד הבריאות, אך הוא עדיין קיים ביוטיוב ובפייסבוק.

התשדיר הראה בבירור חטיפי במבה, ביסלי, בייגלה ותפוצ'יפס כגורמי נזקים בריאותיים, אך לא נקב בשמם. לפי "כלכליסט", חברות המזון הפעילו לחץ על משרד הבריאות בהקשר למסע הפרסום.

לדברי משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות: "יצאנו בהיקף מוגבל בנוגע לקמפיין הזה באופן מתוכנן ובחינה מתמידה של האפקט שאנחנו יוצרים. אנחנו ממשיכים לעבוד במסגרת הוועדה, ושמחים במקביל על שינוי התודעה מצד התעשייה והרצון שלהם לפעול לשינוי". עוד אמר בר סימן טוב: "פנינו לא למלחמה. אנחנו לא מחפשים להכחיד את תעשיית המזון ולא שאנשים יפסיקו לאכול. אנחנו רוצים ליצור שינוי יחד עם התעשייה ויש פה הזדמנות גדולה לתעשייה כי הרבה מאד דברים כבר קורים - לא רק בעקבות ההתערבות שלנו. רואים את השינוי בבחירות של הציבור, והתעשייה מבינה בעצמה שנדרש פה שינוי. אנחנו שמחים מאד על שינוי הגישה של התעשייה. הציבור רוצה לדעת מה הוא אוכל ושהוא אוכל בריא. בסוף הציבור לא מחפש להפסיק לאכול, והתפקיד שלנו זה לעזור לתעשייה להשתנות - כפי שקרה במהלך להפחתת הנתרן ממוצרים שונים".
קישורים
משרד הבריאות מתקפל? עוצר את שידור הסרטון נגד חטיפים מלוחים - TheMarker
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  שיטת האלכסון • צפריר כהן • 3 תגובות בפתיל
  ללא כותרת • נמר דידקטי • 2 תגובות בפתיל
  אנקדוטה אישית • קליסון • 5 תגובות בפתיל
  היום בדהמרקר • אריק • 272 תגובות בפתיל
  כנ''ל חלב • ג'וד • 21 תגובות בפתיל
  משרד הבריאות עבר לעיסקי סלמונלה • אמ • 15 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים