חייל מילואים סולק מתפקידו בתרגיל צה''ל בחו''ל, בשל תסרוקתו 3779
חייל מילואים מיחידה מובחרת לא הורשה להשתתף באימון שנערך בשבוע שעבר בחו"ל, כיוון ששיערו עשוי בצורת "ראסטות".

בשבוע שעבר ערך צה"ל תרגיל בקפריסין, בו השתתפו בין השאר לוחמים מיחידת "אגוז" של חטיבת הקומנדו. התרגיל סוקר באופן נרחב בתקשורת, ודובר צה"ל הפיץ תמונות רשמיות רבות שצולמו במהלכו. כשהחייל, המשרת בפלגת המילואים של היחידה, התייצב לתרגיל, אמרו לו מפקדיו כי מראהו אינו ייצוגי מספיק ולכן לא יוכל להשתתף בו, וכן כי לא יוכל להמשיך לשרת בעתיד כלוחם מילואים ביחידה.

בעקבות זאת, פנו חבריו של החייל ליחידה במכתב לבכירים במערכת הביטחון ומחו נגד ההחלטה, אותה תיארו כ"אירוע חמור של הפליה, אשר אנו סבורים שהינו בניגוד מוחלט לערכיו של צה"ל". לדבריהם, החייל השתתף לפני כשלוש שנים במבצע "צוק איתן", והם תהו במכתבם: "הייתכן כי לסכן חייו בסג'עיה הוא היה מספיק ייצוגי בשביל המדינה, אך בשביל תרגיל עם תקשורת הוא כבר לא ייצוגי?".

בתגובה לדברים, מסר דובר צה"ל: "טרם התרגיל ועם התייצבותו של החייל ביחידה פנה אליו מפקד היחידה והסביר לו שהופעתו לא מאפשרת את השתתפותו בתרגיל כלוחם קומנדו, והציע להשתתף בתרגיל במגוון תפקידים משמעותיים. לאחר שסירב, הוצע לו להגיע לפגישה נוספת עם מפקד היחידה, אולם גם הצעה זו נענתה בסירוב. נציין כי החלטתו של מפקד היחידה גובתה על ידי שרשרת הפיקוד. חטיבת הקומנדו מציבה דרישות ייחודיות, שברובן תואמות לדרישות של שירות סדיר".
קישורים
לוחם הודח מתפקידו – בגלל ראסטות - NRG
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  ללא כותרת • עומר • 49 תגובות בפתיל
  ללא כותרת • אביר הקרנפים • 4 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים