לזכרו של דורון נחשוני 3888

דורון נחשוני, שהשתתף בדיוני האייל הקורא תחת הכינוי ''דורון הגלילי'', נהרג במהלך הפלגת יאכטה באיטליה.

עקבותיו של דורון נעלמו לפני כחודש סמוך לחוף האיטלקי, בעת שיצא להפליג בסירת גומי בין שתי יאכטות. לאחר כשבועיים של חיפושים נרחבים נמצאה גופתו במים.

משתתפי האייל הקורא מוזמנים לכתוב בדיון זה דברים לזכרו.
קישורים
הודעת פטירה - גליל הנדסה, מקום עבודתו של דורון
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "מיוחד"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

702602
ברוך דיין האמת, ידיעה מצערת ביותר. החריפות וחוש ההומור המיוחד של דורון היו חלק משמעותי מנוף האייל כבר כמעט שני עשורים, והם יחסרו כאן.
תנחומיי לאלון ולמשפחה.
702609
תנחומים מקרב לב לבני המשפחה גם ממני. הצטערתי שדורון מיעט לכתוב באייל בתקופה האחרונה, ועכשיו ליבי נחמץ שהוא לא יכתוב כאן יותר לעולם.

אני חולף לעיתים תכופות דרך צומת ג'למה (צומת העמקים, בשמה הרשמי), ומשום מה, הרבה פעמים נזכר תוך כדי נהיגה בפתיל שהתחיל מהערת רגל מס' 2 בתגובה הזו של דורון. בדיוק השבוע נגמרו עבודות ההסבה של הצומת למחלף, כך שאף נהג כבר לא נדרש לבצע את תמרון הנהיגה שדורון תיאר, ולא יכולתי שלא לחשוב שדורון כבר לא יעבור במחלף הזה.
702624
משום מה גם אני זוכר היטב את התגובה הזו. למרות שלא אימצתי את התמרון, למדתי ללמד זכות על המתמרנים, בתנאי שהם מקיימים את התנאים שהתווה דורון.
702628
זו גישה מצוינת.
בנוסף, קראתי לאחרונה על מחקר ששנעשה בארה''ב שמסקנותיו היו שבמצטבר, שמירה טהרנית על טור יחיד ארוך ועומד בנתיב לפני הפנייה גורם ליותר עיכוב בתנועה מניצול הנתיב הצמוד כדי לגרום למילוי יותר מהיר של נתיבי הפנייה,בייחוד במקרים הנפוצים בהם לפני הפנייה נתיבי הפנייה מתפצלים לשניים.
תנחומי 702629
התעצבתי לראות את הידיעה. וכן, גם אני זוכר את סגנונו היחודי, גם אם עברו הרבה שנים מאז קראתי. תנחומי למשפחה.
תנחומים 702632
תנחומי העמוקים למשפחה, למכרים ולמוקיריו. יגון עמוק.
702641
ההומור המיוחד והחוכמה של דורון זכורים היטב לותיקי האייל. בקריאה חוזרת של תגובותיו הראשונות מעניין לראות שהוא לא היסס לגלות טפח מחייו האישיים, באופן שנדמה לי שהיה נדיר אז (ועדיין). אתגעגע אליו.
702648
אוי.

הוא היה אחד מהמשתתפים החביבים עלי ביותר, מסוג הכותבים שאתה בטוח שהיית יכול להיות חבר טוב שלו בחיים ''האמיתיים''. היה לו חוש הומור משובח ומיוחד שגרם לי להרגיש שהוא נאמר תוך חיוך טוב לב, והצטערתי שביקוריו באייל הפכו להיות נדירים יותר ויותר.

תנחומי הכנים למשפחתו, לידידיו ולמכריו.
702650
עצוב מאד. ומעורר מחשבות על כמה החיים קצרים ובני חלוף.
תנחומי למשפחה ולחברים.
702707
התעצבתי לקרוא. תנחומים למשפחתו ולאוהביו.
אבוי 702858
הצטערתי צער מאוד עמוק למקרא הידיעה. אהבתי את דורון ואת כתיבתו באייל.

מאוד, מאוד עצוב.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים