''גלובס'' מצמצם את הפרסום הסמוי והתוכן השיווקי 3944
העיתון "גלובס" הודיע אתמול (ד'), במסגרת "דו"ח האמון" השנתי שלו, כי הוא החל לצמצם את התוכן השיווקי ולהציגו בצורה שקופה יותר, הן במהדורה המודפסת והן באתר האינטרנט. לדברי דרור בנגל, סמנכ״ל הסחר של "גלובס": "המהלכים האחרונים כללו ויתור על ערוצי הכנסה שונים, ובהם פרויקט '100 Dun's', חסויות לוועידות ותוכן שיווקי. המשמעות הישירה של הצעדים האלו היא ויתור על 10% מסך ההכנסות השנתיות של הארגון".

בידיעה באתר "העין השביעית" שסקרה את השינוי ב"גלובס" נכתב: " 'דו"ח האמון' של 'גלובס' הוא חלק ממהלך רב־שנתי שהושק בעיתון לאחר רכישתו בידי משפחת בר־און וענת אגמון. תחקיר נרחב של 'העין השביעית' שהתמקד בשנים שבהן נשלט העיתון על־ידי הטייקון אליעזר פישמן חשף כיצד שימש 'גלובס' לקידום צרכיו העסקיים של המוציא לאור, תוך הזנחת ערכים עיתונאיים בסיסיים. ... 'דו"ח האמון' והקוד האתי החדש נועדו לסייע בשיקום 'גלובס' והפיכתו לכלי תקשורת שניתן לסמוך על הסיקור שעיתונאיו מגישים לקהל הקוראים".

קישורים
השנה שלנו - גלובס
"גלובס": הקרבנו 10% מההכנסות כדי להגביל תוכן שיווקי - העין השביעית
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "תקשורת"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

Fake News 707757
"הושמצתם בעיתון? פרסום המילה 'מודעה' אינו פוטר אותו מאחריות" 709148
TheMarker: "הדובר לשעבר של המועצה המקומית בנימינה תבע את מקומון "גפן" על פרסום לשון הרע נגדו במודעה מוזמנת - ויקבל פיצוי בסך 50 אלף שקל. המחוזי קבע כי על העיתון המפרסם חלה החובה והאחריות לכל פרסומיו."

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים