המשטרה סגרה שלושה מועדוני חשפנות בשל הגדרת ''לאפ דאנס'' כזנות 3991
שלושה מועדוני חשפנות תל אביביים נסגרו אתמול (ב') בצו מנהלי, בשל הגדרת ריקודי "לאפ דאנס" הנערכים בהם כזנות, כך שצריכתם מהווה עבירה פלילית.

בדצמבר 2018 אישרה הכנסת את "חוק איסור צריכת זנות", המטיל קנס על צריכת מעשי זנות ועל הימצאות במקום המשמש למעשה זנות. באפריל 2019 פרסם שי ניצן, פרקליט המדינה דאז, הנחייה לפיה "לאפ דאנס" עשוי להיחשב לזנות. על פי ההנחייה, ההכרעה האם "לאפ דאנס" יעלה לכדי מעשה זנות תלויה במספר פרמטרים, ביניהם האם מתקיים מגע באברי המין של הלקוח, האם תכלית המגע היא הגעה לפורקן מיני, וכן עד כמה "המגע הפיזי רציף, צמוד, נרחב, אינטימי ומה היה משכו".

בלילה שבין יום רביעי לחמישי בשבוע שעבר פשטה המשטרה על שלושת המועדונים "בייבי דולס", "שנדו" ו"גוגו" בתל אביב, תיחקרה את הנשים העובדות בהם (חלקן הגדול אזרחיות מדינות מזרח אירופה), והוציאה צווי הרחקה לבעלי המועדונים. שלושת המועדנים פעלו תחת רישיון עסק מהעירייה ומהמשטרה.

לדברי עו"ד ניצן כהנא, מנהלת המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות: "מדובר בצעד מתבקש אחרי שנים שבהן נשים אמיצות מספרות על הנזק האדיר שנגרם להן בעקבות הניצול במועדוני החשפנות. אנו מלאות ציפייה להמשך טיפול עיקש של הרשויות, כך שלא יפתחו עוד מועדונים כאלו בישראל וכן שבעלי המועדונים יעמדו לדין על עבירות של סרסרות והחזקת מקום לשם זנות".

בכתבה ב"הארץ" צוטטה חשפנית מאחד המועדונים: "פרקליט המדינה, גבר שמעולם לא פגש אותנו ולא מכיר אותנו או את נסיבות חיינו, החליט מה מותר ומה אסור לנו לעשות עם הגוף שלנו. ללא כל הודעה מוקדמת, חשפניות, מלצריות, עובדי מטבח, מאבטחים ועובדות ניקיון נותרו ללא מקום פרנסה. רבות מאיתנו אימהות ואף מפרנסות משפחה שלמה. איש לא נתן את הדעת מה נעשה מחר".
קישורים
המשטרה סגרה שלושה מועדוני חשפנות בת"א בעקבות האיסור על לאפ דאנס - הארץ
"צעד משמעותי נוסף": הנחיה חדשה - לאפ דאנס עשוי להיחשב זנות - וואלה! ניוז, אפריל 2019
חוק איסור צריכת זנות - ויקיפדיה
מדיניות האכיפה בעבירות הנלוות לזנות - אתר משרד המשפטים
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  טוקבק קלאסי • עומר • 69 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים