''שקוף'': ''קהלת'' מנסה לקדם את ברקת כמחליף לנתניהו 4049
כלי התקשורת (במימון המונים) "שקוף" חושף שיחה בין חבר הכנסת ניר ברקת לשניים מראשי "פורום קהלת", היו"ר משה קופל והמנכ"ל מאיר רובין. ביום חמישי הזמין ברקת את פעילי הליכוד לכנס שבו יציג את "חזונו לניהול המדינה". קופל אמר כי עליהם לחשוב על תהליך שבסופו "יזיזו את ביבי".

עוד אמר קופל כי ברצונו לראות את ישראל מונהגת על ידי איש עסקים מצליח "שימשוך את העם על פי מודל טראמפ", והמתאים ביותר לכך הוא ברקת, שעל־פי "פורבס" הפך לאחרונה למיליארדר.

בינתיים אמר השר ישראל כץ כי הכנס שמארגן ברקת הוא חתרנות נגד נתניהו.

לפי פרסומים מהזמן האחרון, "פורום קהלת" דומיננטי בתקופה האחרונה בגיבוש התשתית האידיאולוגית של הימין בישראל. מלווה באופן צמוד כמה פוליטיקאים מהימין - פרט לברקת, גם איילת שקד, שרן השכל וזאב אלקין. עיקר פעולתו היא ניסוח ניירות עמדה וסיוע בעבודה פרלמנטרית, כמו גם ייצוג משפטי. הארגון שואף לקדם לאומיות יהודית וחזון ארץ ישראל השלמה, יחד עם כלכלה ניאו־ליברלית. הוא ממומן בעיקר על־ידי שני מיליארדרים יהודים מארה"ב, ג'פרי יאס וארתור דנצ'יק, שתומכים גם בארה"ב במטרות ליברטריאניות.

בין השאר מימן "קהלת" את הכנת "תוכנית ברקת" מ-‏2019 להגדלה מאסיבית של מספר היהודים ביהודה ושומרון. לפי דו"חות הארגון, הוא הוציא כ-‏3 מיליון שקלים על התוכנית.
קישורים
ברקת וקהלת - שקוף
פורום קהלת - שקוף
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "פוליטיקה"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  האלטרנטיבה הטבעית לנתניהו • kozmo5449@gmail.com • 33 תגובות בפתיל
  ללא כותרת • ידידיה
  משתתפי הכנס • kozmo5449@gmail.com

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים