זה שעולה 421
תודה, תודה, ושוב תודה. יש מהפך.

היום הצבעתי אריאל שרון. למרות שלא היו לי כל התלבטויות בין פתק לבן לשרון, אודה שחששות רבים ליוו אותי עד כחודש לפני הבחירות. לא מפני מלחמה חששתי. המלחמה נכפתה עלינו עקב החולשה שמשדרת ישראל החל מימי יצחק רבין. לאריאל שרון יש אפשרויות מעטות להימנע מהתנגשות צבאית. הימים ימי מלחמה בישראל. עוד וויתורים נוסח ראש הממשלה המודח והיינו מעניקים לילדינו מלחמה מבית לבית נוסח מלחמת השחרור. חששתי מהעובדה שאריאל שרון, עלול להזניח כל תחום שאינו הביטחון. חששתי מהעובדה ששרון נוטה לניהול כלכלה מופקרת משהו.

הערב, עם היוודע נצחונו הדרמטי של מר אריאל שרון, ניצחון שעקב הימים בהם נמצאת ישראל מזכיר את ימי הכרזת המדינה, שמחה מחד, ומציאות אכזרית מאידך, הייתי רוצה לשאת תקווה, שמר אריאל שרון יצליח במקום בו כשלו שני קודמיו. ראיית המכלול השלם - ההבנה שתפקיד ראש הממשלה מתחיל אומנם בשמירה על הביטחון, אבל לא נגמר שם.

הייתי רוצה לשאת תקווה שמר אריאל שרון יפנים את העובדה שהמרקם הדתי־חילוני עבר כבר את הסף, ולמרות שיתכן וממשלתו תורכב רק ממחנה הימין והדתיים, יש גבול גם לוויתורים בתחום זה.

הייתי רוצה לשאת תקווה שמר אריאל שרון יצליח להתגבר על עיסוק בכלכלה ברוח הכלכלה הריכוזית והרעה. שתחת מדיניותו בתחום הכלכלי לא נגיע למצב הכלכלי של שנות ה-‏80.

הייתי רוצה לשאת תקווה שמר אריאל שרון יתגבר על הקללה שאפיינה את שני ראשי הממשלה הקודמים, וימנע מהעמקת קרעים ושיסוי חלקים של הציבור היהודי זה באחיו.

הייתי רוצה לשאת תקווה ולאחל לכולנו, שמר אריאל שרון יצליח לעשות את הבלתי אפשרי, וימשוך את מפלגת העבודה לקואליציה בראשותו. יהיה זה קשה, בראש ובראשונה משום שמפלגת העבודה מובלת כרגע על־ידי כוחות המסרבים לאפשר לשרון להצליח. אבל אריאל שרון הוכיח יותר מפעם אחת שבכוחו לעשות את הבלתי אפשרי. נקווה, למען כולנו, כי אריאל שרון, שהקים את הליכוד יש מאין ב-‏1973, יצליח לעשות את הלא יאומן גם כאן.

הייתי רוצה לשאת תקווה שמר אריאל שרון, יעשה עוד מעשה הירואי אחד נוסף למען ישראל: יחזק את האחדות הפנימית מעבר להשתייכות המפלגתית. יגביר את תחושת השייכות ויקטין את הניכור.

הייתי רוצה לשאת תקווה שמר אריאל שרון ישדר ככל האפשר חוסר התנשאות. לא עוד התנשאות נוסח שני קודמיו. שמר אריאל שרון לא יתקוף את האליטות משמאל: כולם כולם משלנו, של עם ישראל.

ישראל היום עומדת, בלא כל צל של גוזמה, על נפשה. הייתי רוצה לשאת תקווה שמר אריאל שרון מבין שהעם עייף מהתנהגות קודמיו, הייתי רוצה לאחל לכולנו שמר אריאל שרון זוכר שהאחדות היא בנפשינו, ולסיים באיחולים למר אריאל שרון: לך, עלה והצלח, למרות המכשולים והמבחנים הקשים מחוץ ומבית, ואם רק תקדם את המעט שבשאיפות אילו, אזי לטור החוב של עם ישראל אליך, מר אריאל שרון , יתווסף עוד חוב. חוב שכולו זכות שלך.
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "פוליטיקה"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  לזה שיורד וגם לזה שעולה • רון בן-יעקב
  גזום הגזמת • לודוויג
  כן, תתווסף עוד נקודה לחוב שלו • יונתן
  המלך ערום • סמילי • 3 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים