יוסוף סמיר שוב בישראל 557
העיתונאי יוסוף סמיר, הישראלי שנעדר מזה חודשיים (ראו ידיעה קודמת) נמצא שוב בארץ. ב"ידיעות אחרונות" של הבוקר נכתב כי סמיר "שוחרר אתמול במפתיע", כנראה "כמחווה מיוחדת וכאות של רצון טוב" מצד ערפאת. אולם על־פי מעריב ו-YNet, סמיר הצליח להמלט מהשבי, כנראה כששומרו נרדם.

מסתבר כי למרות ההכחשות, סמיר הוחזק בידי השב"כ הפלסטינאי, ונחקר כנראה בעינויים. הוא טופל בבית־החולים "שערי צדק" בירושלים.

YNet מצטטים את סמיר: "שאלו אותי שם, אנו רוצים לדעת מה הקשר שלך לאנשי הביטחון הישראלי ולשב"כ. כולם יודעים שאני משורר וסופר. לא הייתי בלש ולא מרגל. אהבתי את המדינה הזו ואמשיך לאהוב אותה. אתם לא יודעים איזה עם זה עם ישראל. עם נפלא. כשראיתי את הצבא, רופאים ומשטרה- כולם דאגו לי".

"ידעתי שאם אני לא בורח אני אמות, כי חוץ מזה אני גם חולה לב. שם התחננתי לבדיקה. אתה תמות כאן- כך אמר לי אחד השוטרים הפלסטינים".

"רק היום שמעתי שהישראלים התעניינו בי. אני מנשק את מדינת ישראל, אם לא בפי אז בלב ובאהבה. אני מקווה שעם ישראל יעריך איזו מדינה יש לנו. פה אתה רואה רחמנות, התעניינות בחיי אדם. אני מקווה שערפאת יידע את הסיפור הזה. יש הרבה מה לתקן. מכאן אני חוזר ואומר - לא בגדתי, לא ריגלתי לטובת ישראל וכולם יודעים שאין לי קשר לשום שב"כ".
קישורים
ידיעה קודמת על העדרותו של סמיר
YNet
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  עסקת סמיר? • מיץ פטל • 2 תגובות בפתיל
  המקל והגזר • ניתאי ארטנשטיין

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים