ג'יבריל רג'וב הוזמן לכנס באוניברסיטת באר-שבע (עודכן) 573
ראש מנגנון הביטחון המסכל בגדה, ג'יבריל רג'וב, יעניק השבוע הרצאה באוניברסיטת בן־גוריון בנגב, במסגרת כנס בינלאומי העוסק בתהליך אוסלו.

אוניברסיטת בן־גוריון הודיעה כי רג'וב ישתתף במושב שאותו ינחה יואל פיטרס מהאוניברסיטה, ובו יטלו חלק גם גלעד שר, ממנהלי המו"מ המדיני עם הפלסטינים בתקופת ברק, ציפי לבני השרה לשיתוף פעולה אזורי, הרב מנחם פרומן מתקוע ומאהר אל־כורד, סגן שר המסחר והכלכלה ברשות הפלסטינית.

ל-YNet נודע כי מספר סטודנטים מהאוניברסיטה הביעו תרעומת על כך ש"בימים של אינתיפאדה מוצא מוסד אקדמי זמן להזמין בכיר ברש"פ כדי ישא את דברו, בעוד שמדי יום נהרגים אזרחים ישראלים בשטחים". הסטודנטים מתכוונים לערוך הפגנה מול הבניין בו יתקיים הכנס.

דובר האוניברסיטה, אמיר רוזנבליט, מסר בתגובה כי האוניברסיטה אינה גוף שמתווה מדיניות או אג'נדה פוליטית. לדבריו האוניברסיטה היא מוסד פלורליסטי. "מטרתנו היא לתת למגוון דעות מרחבי הציבור הישראלי ומחוצה לו להתבטא. אנחנו לא קובעים עמדה רק נותנים במה לדוברים להביע דעה", הסביר.



מאוניברסיטת בן גוריון נמסר הבוקר (יום ב') כי ראש מנגנון הביטחון המסכל בגדה, ג'יבריל רג'וב, החליט לבטל את הרצאתו שנועדה להתקיים מחר, במסגרת הכנס הבינלאומי העוסק בתהליך אוסלו.

בהודעה הבוקר נאמר כי הביטול נבע "מסיבות ביטחוניות". ב"הארץ" פורסם כי השב"כ הוא זה שמנע את כניסתם של רג'וב ואל־כורד וכי ראשי האוניברסיטה ניהלו משא ומתן כדי לאפשר את בואם של השניים לכנס.

קישורים
YNet
YNet – הידיעה המעודכנת
הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  טוב ויפה, • ליאור חיימוביץ' • 4 תגובות בפתיל
  בינתיים השב''כ לא מאשר • הפועל יהודון

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים