הכפר חוואלד בעמקים חובר לרשת החשמל 599
לפניכם הודעה לעיתונות שפרסמה היום (ב') חברת החשמל. ההודעה מובאת בלי כל שינוי, וללא נקיטת עמדה של המערכת. שגיאות דפוס, אם לא מצויין אחרת, הן שלנו.



בימים אלה, החלה חברת החשמל בעבודות לחיבור בתי הכפר חוואלד שבעמקים, לרשת החשמל. הכפר חוואלד שוכן ליד הכפר עיבטין, במורדות הישוב נופית, ומאכלס שבעים משפחות. חיבורו לרשת החשמל התאפשר, לאחר שהמועצה האזורית זבולון סיפקה לחברת החשמל את האישורים הדרושים.

מנכ"ל חברת החשמל, עקב (כך במקור) רזון, אמר כי "זהו צעד נוסף של חברת החשמל לקידום חיבורי חשמל לכפרים בצפון".

סלמאן, מראשי הוועד של הכפר, אמר בטקס שנערך בלשכתו של שלמה חבר, ראש המועצה האזורית זבולון: "אני מודה לראש המועצה ולכל הצוות שהשקיע כדי שהכפר יתחיל לחיות כמו שצריך בשנת 2001, ולחברת החשמל על עבודה מצויינת וזריזה במיוחד".

יאיר מרצקי, מנהל מחוז חיפה של חברת החשמל, שבתחומו מצוי הכפר אמר, כי בזמן שהמועצה חיפשה דרך לאפשר את הספקת החשמל לכפר, הקימה חברת החשמל קו שהגיע עד לפאתי הכפר. הקדמת עבודות התשתית אפשרה לחבר את הכפר לחשמל ללא עיכובים, מיד עם קבלת האישורים מהמועצה.

תושבת הכפר, סובחייה חסן כוזלי (חוואלד) שביתה חובר לחשמל ראשון מבין בתי הכפר, ציינה בהתרגשות כי זהו יום חג עבור תושבי הכפר. סובחיה, היודעה (כך במקור) בכפר ובסביבה כמשוררת, חיברה שיר לציון הארוע שחלק ממילותיו מדברות בעד עצמן: "באופק הרחוק נראה לי אור קטן, האור בבית שלי... גם הציפורים מברכות אותי בחג החדש... תשמחי בתי, גם את שכנתי... היום אנחנו שווים לכל האנשים...".

עבודות החיבור כוללות הקמת רשת חשמל עילית באורך של כ-‏1.7 ק"מ בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח עד כה.
קישורים
חברת החשמל
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  עכשיו לקצת נקיטת עמדה • דובי קננגיסר • 59 תגובות בפתיל
  תיסלם • ש''ק ריש
  תיקונים גיאוגרפיים • עמית מנדלסון • 2 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים