שוב טענות כנגד התנהגות ישראלים בחו''ל (עודכן) 609
שוב טענות כנגד ישראלים ביוון, ושוב אלו צעירים לפני גיוס. בעקבות הארוע הועברו הצעירים מהמלון בו שהו.

הנערים הגיעו ליוון בשבוע שעבר והשתכנו במלון. מפרטים שהגיעו ל-YNet עולה כי בשבת התפרעו כמה מהם בחדרם, ואחר כך יצאו ל"טיול" ברחבי המלון, שבמהלכו השליכו מזון לבריכת השחייה וירקו על מלצר. מנהל המלון הזהיר את הצעירים הישראלים והם בתגובה קיללו אותו. המנהל הזעיק את המשטרה ואת חברת הנסיעות שדרכה הוזמנה החופשה ובהתייעצות בין המשטרה לנציגה הישראלית הוחלט להעביר את הצעירים למלון אחר.

אחד מאורחי המלון, יניב (18), מושבניק מהמרכז שלא היה בין המתפרעים, אמר כי הנהלת המלון נהגה בישראלים בגסות מלכתחילה. "באנו לכאן להנות ומהרגע הראשון אמרו לנו שפה לא אוהבים ישראלים והתייחסו אלינו כמו לחיות", סיפר יניב. לדבריו הוטלו על הישראלים במלון איסורים והגבלות שונות:"כשהעזנו ללחוש בלובי העירו לנו, בעוד הגרמנים עשו רעש ואיש לא מחה על כך", טען.

בקיץ שעבר ביצעו נערים מישראל שורה של מעשי ונדליזם בבתי מלון ביוון. הם שברו רהיטים, השליכו שקיות צואה בלובי וכתבו כתובות נאצה על הקירות.



המשטרה עצרה ביום ג' לחקירה צעיר בן 24 שדיבר בטלפון נייד בטיסת ישראייר מאילת לתל אביב. מהמשטרה נמסר כי החשוד סירב להיענות לבקשת הדיילת לכבות את הטלפון הנייד - והחל להשתולל. במהלך ההמראה, בעוד שהנוסעים וצוות האוויר היו חגורים, הבחינה הדיילת נתי נפרין בנוסע שפותח את חגורת המושב. היא נשארה במקומה, עד שהתאפשר לה לקום, ומשקמה התקרבה לנוסע שישב עם ווקמן על האוזניים. היא הסבירה לו שהוא חייב לשבת עם חגורת בטיחות ושאסור לו להפעיל מכשירים חשמליים. תוך כדי ההסבר צלצל הטלפון הנייד שלו, והוא אמר לה: "חכי רגע, יש לי טלפון", והחל לנהל שיחה. הדיילת ביקשה מהנוסע לחגור חגורה, לכבות את המכשיר הסלולרי ואת הווקמן, ומשסירב היא ניגשה לאינטרקום והודיעה לטייס שהנוסע לא נשמע להוראות. בתוך כך, חייל שהיה בטיסה לקח מהבחור את הטלפון וכיבה אותו. שוטרים שהמתינו לצעיר בשדה התעופה עצרו אותו והוא נלקח לחקירה, ובסיומה שוחרר בערבות.



משרד התיירות נרתם לשיפור תדמיתו של התייר הישראלי בחו"ל. המשרד הודיע כי כל ישראלי היוצא לחו"ל יקבל עם עזיבתו את הארץ בנמל התעופה בן־גוריון אגרת מיוחדת מטעמו של השר, רחבעם זאבי. באגרת פונה השר לנוסעים לחו"ל ומבקש כי יכבדו את מארחיהם, ישמרו על הרכוש ויזכרו כי כל אחד הוא בעצם שגריר של המדינה.
קישורים
YNet – ישראלים ביוון
YNet – טלפון סלולרי בטיסה
YNet – השר זאבי בפנייה לאזרחי ישראל היוצאים לחו"ל
משרד התיירות
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  עליהום מוגזם • רן בר זיק • 5 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים