נגיד בנק ישראל : לצמצם את דמי האבטלה, לא להגדיל את הגרעון 619
נגיד בנק ישראל, ד"ר דוד קליין, מציע להפחית את דמי האבטלה למובטלים ולהשתמש בכספים למתן תמריצים לחזרה לשוק העבודה. כמו כן קורא הנגיד לממשלה שלא להגדיל את הגרעון המתוכנן בתקציב המדינה בשנה הבאה.

הנגיד משתתף היום בישיבה הראשונה שתערוך הממשלה בנושא חוק התקציב לשנת 2002. בישיבה יבהיר הנגיד כי הקטנת הגרעון תאפשר לבנק ישראל להוריד בטווח הארוך את שיעור הריבית במשק. הנגיד קורא לממשלה שלא להעלות מיסים כפתרון קל למימון ההוצאות הבלתי־צפויות של משרד הביטחון מחשש לפגיעה בצמיחה. בכנס כלכלי מיוחד שארגנה מחלקת המחקר בבנק ישראל שנערך הבוקר והוקדש לנושא המדיניות הממשלתית ואי־השיוויון, חזר הנגיד על טענתו לפיה לא מתחייב כי מדיניות הריבית הגבוהה פוגעת בחלשים ומיטיבה עם בעלי ההון. הנגיד העריך גם כי בשל אילוצים פוליטיים תתקשה הממשלה להכניס את השינויים הנדרשים לדעתו בתקציב המדינה.


קישורים
Ynet
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

מישהו קורא מהאייל? 28500
נו הנגיד הציע בדיוק מה שאני הצעתי לפני כמה דיונים בדיוק בנושא האבטלה.
בהחלט להוריד ואו לצמצם את דמי האבטלה ולהוסיף במקום תמריצים לאילו שכן עובדים.

בסוף עוד יתברר כי ה''אייל'' הופך להיות נכס למדינה שמספר העוקבים אחריו דרך משטרה ושלטון גודל והולך.
מישהו קורא מהאייל? 28502
בלי להעליב, אבל יש לי הרגשה שהנגיד מקבל את הרעיונות שלו ממקורות קצת יותר מוסמכים. אבל סחתן על הבטחון העצמי.
מישהו קורא מהאייל? 28512
זה היה בחוש הומור לחלוטין כמובן אבל האופציה שאחדים מהאנשים שאיתם מתייעץ הנגיד כן קוראת את האייל קיימת, ועל כן רעיונות שונים עלולים להגיע גם לדרגות החשובות ביותר במדינתינו.

דוגמא, נושא הרכבת והביטחון שלה הועלה פה הרבה לפני ניסיון הפיגוע ברכבת, האם יש קשר ? אולי אבל עובדה שלפני כן לא נוסו פיגועים מסוג זה.

ואיך אמר כבר פעם משהו יש לנו ארץ קטנה ואולי אפילו קטנה מאוד, והסיכוי שתפגוש בחו"ל משהוא מהארץ שלו מכיר איזה שהוא משהו שאתה באיזו שהיא צורה מכיר הוא קטן מאוד.
מישהו קורא מהאייל? 28525
מענין מתי יהיו פה פיגועים בסגנון מוסקבה -- פיצוץ של בתי מגורים על יושביהם.

-- יופי, עכשיו זה יהיה על המצפון שלי.
מישהו קורא מהאייל? 28528
הנסיון להפוך איכשהו כל מעשה אישי למעשה ציבורי (שעבורו לעיתים אפשר להגיש חשבון לפרעון) נושא פן מגוחך מה.

הטענה של בעל בית חרושת שהוא עשה בשביל הממלכה או סופר שכתב בשבילה. מה, אי אפשר כבר להקים/לעשות/ליצור משהו מבלי לחפש איצטלה ממלכתית?
מישהו קורא מהאייל? 28535
סליחה?

מי דיבר על חשבון, לא יודע למה אבל לי נראה מוזר שלא פעם מעט אחרי שעולה רעיון ב"אייל" הוא פתאום מוצא עצמו בחדשות כאילו האיש שיזם אותו הוא הראשון...

אז נכון כמוני כמוך יש הרבה, (טוב אולי כמוני יש פחות) אבל רעיונות לפעמים כן מצליחים למצוא דרכם החוצה גם דרך מקומות לא צפויים כמו האייל ויתר אתרים.

אחד היתרונות של האייל על הרבה פורומים זה שכמות האנשים האינטיליגנטים בו גדולה (וכן אני נותן מחמאות לאייל על כך) ונכון אני לא יודע כמה אנשים נכנסים מידי יום ואם הם אנשים קבועים אבל אני חושב שאין סיבה שגם מקום קטן כמו זה ישפיע.

(האם אולי הגיע הזמן אם זה אפשרי דובי לתת לנו מעט מהפרתים הללו כמו כמות האנשים הנכנסים לפה ביום שבוע חודש, האם מבחינים בכמות של אנשים שונים שנכנסים לפה, האם גודלת הכמות בארץ ואו בחו"ל שנכנסים לפה ועוד כהנה וכהנה שאלות)

ונחזור למה שרשמת, מה לעשות שברבה נושאים שאנו מעלים פה יש איצטלה ממלכתית דרך נושאי נסיגה ועבודה מול הפלסטינים וכהנה בנושאים כמו חינוך דיסגרפיה ועדו ועוד.

כמה שהדבר עלול לשעשע אנים פה אני חושב שכן האייל משפיע גם אם מעט, הוא משפיע ואני יודע שעלי ועל דעותי במגוון תחומים הוא השפיע כנ"ל על מכרי שבהם הוא השפיע דרכי ולא מתוך כניסה ישירה לאתר (מה לעשות יש כאילו שלא אוהבים נ'ט) בנושאים מגוונים.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים