מאסר בפועל למורה שהתעללה בתלמידים 770
בית־משפט השלום בתל־אביב גזר אתמול (א') עונש של שלושה חודשי מאסר בפועל, שישה חודשי מאסר על תנאי, ופיצוי כספי על מורה שהורשעה בשני מקרים של התעללות בקטינים חסרי ישע (תלמידים בכיתה בה לימדה).

המורה, נורית פלג, לימדה בבית־הספר "ברנר" בתל־אביב. במקרה הראשון הורתה המורה לילד (בן תשע) לעמוד במרכז הכיתה וקראה לתלמידים, שהילד הרביץ להם או קילל אותם, להחזיר לו. בעקבות דבריה, נגשו תלמידים אל הילד, היכו וקללו אותו. בנוסף, הורתה להם פלג שלא לשחק עימו בהפסקות.

גם במקרה השני הורתה פלג לתלמיד (בן עשר) לעמוד במרכז הכיתה, והורתה לתלמידי הכיתה להכות בו (לאחר שנטען בפניה כי היכה ילדים אחרים). כמה מהתלמידים אכן היכו את הילד, סטרו בפניו ובעטו בו.

בנוסף לעונשי המאסר חוייבה פלג לשלם פיצוי כספי בסך 1500 ש"ח לכל אחד משני התלמידים.
קישורים
YNet
הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

התעללות 44173
קיימים מקרים רבים של התעללות מורים בילדים. בבית הספר אשר בו לומדים ילדי מורה היכתה תלמיד על לא עוול בכפו. מנהלת בית הספר לא עשתה דבר. לאחר זמן מה נטען כי התלמיד פדה את הסיפור מלבו, למרות שכל הכיתה נכחה באירוע. בסופו של דבר נאמר לילדים שהם דמיינו ובכך מסגר העניין. אותה מורה קודמה וכיום היא רכזת בתיכון בעיר. אין מה לסמוך על מערכת החינוך בכלל ועל בתי הספר בפרט. היום אנו שולחים את ילדינו לבית הספר ונותנים אותם בידיהם של מורים אשר בחלקם יכולים לפגוע בהם מבחינה רגשית ופיסית. מבין חברותי הרבות, ביניהן מורות, יש כאלה השואפות לעזוב את הארץ אך ורק עקב המצב הרע הקיים במערכת החינוך. כל אחד יכןל להיות מורה, גם פסיכופט, אין פיקוח. אי אפשר לפטר מורה ולראיה - האם המורה המתעללת נשוא כתבה זו פוטרה?
התעללות 44347
למיטב זכרוני, היא הושעתה עם תחילת המשפט, ולאחר שהורשעה, הודיע משרד החינוך שלא תחזור ללמד.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים