עבור אילו שידורי ספורט אתם מוכנים לשלם יותר? 881
המונדיאל 26 7%
האולימפיאדה 12 3%
משחקי ה- NBA 11 3%
ליגות כדורגל אירופאיות 3 1%
הסופרבול 5 1%
שניים או יותר מהרשימה 6 2%
אני צופה בשידורי ספורט, אבל לא מוכן לשלם יותר 89 24%
אני לא צופה בשידורי ספורט 109 29%
אני לא צופה בכלל בטלוויזיה 47 13%
אליפות העולם בהתייבשות צבע 64 17%

372 הצבעות עד כה
פרסום תגובה לסקר

הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

אני השני שלא צופה בכלל בטלויזיה. 56762
אם כי זה מוגזם קצת.
יש לי 2-3 שעות שבועיות בטלי (כמו שקוראים לה הבריטים), ולא מתוך אידאולוגיה: הגעתי למצב בעבר שאני מסוגל לראות (טלויזיה לווינית רב ערוצית) רק תוכניות איכות אינטליגנטיות. פשוט אין לי זמן.
אולימפיאדה, וסומו 56775
אבל יורוספורט הפסיקו לשדר, נדמה לי. אני על סף גמילה.
מה הפסיקו? 56778
לפחות כאן בצרפת, אולימפיאדת החורף זה כמעט כל מה שיורוספורט משדרים עכשיו. רק שלצערי משום מה היו להם תקלות מוזרות בזמן האחרון, כגון שידור אירועים ללא פס קול של הפרשנות (למרות ששילמנו למנוי באנגלית) או פס קול שאינו תואם למה שמוצג. מאוד מקווה שהם יסדרו את זה בקרוב- בדרך כלל הם מעולים.
ימות העולם ואני לא אשלם יותר ממה 56782
שאני משלמת עכשיו! הרי גם ככה אין מה לראות בטלוויזיה ועבור כל דבר טוב צריך לשלם עוד (הום סינמה, כבלים דיגיטליים, יס). אז לשלם תוספת בשביל ספורט? יש כבר מספיק ערוצי ספורט! שהערוצים הקיימים יתחילו לתת תמורה להון שמשלמים להם!
הצבעתי להתייבשות צבע רק מתוך מחאה.
אה, כן. סומו שולת!!!
ימות העולם ואני לא אשלם יותר ממה 59429
אין לי בעיה לשלם בשביל ערוצי ספורט. הבעיה שלי היא שצריך לשלם בשביל כבלים + שידור דיגיטלי רק כדי לקבל את הז כ ו ת לשלם עבור ספורט. וזו החוצפה. וכן, סומו אכן שולת.
חולה על ספורט 56788
בעונה של הפוטבול אני רואה 3 משחקים כל שבוע אפילו במחיר של חוסר שינה היסטרי. את הפלייאוף ב NBA אני לא מחמיץ, וכנ"ל לגבי ה NHL (הוקי קרח למי שלא יודע). כשיש אולימפיאדה אני לא מחמיץ אף יום תחרויות בבריכה או באתלטיקה, כנ"ל לגבי אליפויות העולם בשחייה ואתלטיקה. ואם יש שידור של בייסבול, רוגבי או פוטבול אוסטרלי אני גם אשתדל לראות.
יחד עם זאת, אני לא מוכן לשלם יותר. אם החבילה הבסיסית של הכבלים/לווין היתה עולה 50-60 שקל, היה מקום לתשלום עבור ארועי ספורט מיוחדים, אבל במחירים המטורפים שהמנוולים האלו גובים??? בשום אופן. אם לא תהיה לי ברירה אני אשקיע בצלחת פרטית ומפענח, ואצפה בצורה פירטית.

נ.ב.
כדורגל ישראלי לא נחשב בעיני לספורט.
חולה על ספורט 56820
נ.ב. למה?
חולה על ספורט 56892
אני מניח שאתה שואל למה כדורגל ישראלי לא נחשב בעיני לספורט.

אוהד ספורט אמיתי צריך להבין את המשחק, את החוקים שלו ואיזה קשיים עומדים בפני הספורטאים. רק ככה אתה באמת יכול להנות מספורט. רק מי שנסע איזה 30 ק"מ על אופניים, הגיע לעלייה וניסה לעלות אותה כשהוא עומד על הפדלים ומדווש בכל הכוח, יכול להבין כמה גדול לאנס ארמסטרונג (זוכה הטור-דה-פראנס ב 3 השנים האחרונות). רק אם ניסית להחזיק קצב של 5 דקות לק"מ בריצה ל 5-10 ק"מ, אתה יכול להבין מה זה רץ מרתון שרץ 42 ק"מ בקצב של 3 דקות לק"מ. רק אם ניסית לעשות סיבובים חדים על רולרבליידס ולהשאר על הרגליים (כאן אין הרבה קרח...) אתה יכול לקבל מושג מה עומד בפני שחקני הוקי קרח.
אבל זו רק ההתחלה. ספורט אמיתי זה תרבות. ספורטאי אמיתי יודע להעריך ולכבד את היריב מצד אחד, אבל מצד שני הוא יודע את מה שאמר וינס לומבארדי (המאמן האגדי של גרין-ביי שזכה כמאמן בסופרבול הראשון והשני): הניצחון זה לא הדבר העיקרי, הניצחון הוא הדבר היחידי. והניצחון יכול להיות גם להמשיך למרות הכאבים בגב וברגליים ולסיים מסלול קשה, גם אם אתה האחרון.

אחרי ההקדמה הארוכה הזו אני יכול להגיד לך במלוא האחריות (שנים ארוכות הייתי הולך בשבתות לראות כדורגל, ולתקופה קצרה הייתי גם שופט/קוון וחבר באיגוד השופטים) שבכדורגל הישראלי העיסוק העיקרי של הכדורגלנים הוא מסיבות ובילויים ואין להם שום כבוד לכדורגל, העיתונאים הם עיתונאי חצר, הקבוצות וההתאחדות מנוהלות בשיטת פל-קל. די אם נזכיר פרשיות כמו האפדרין, האונס שעשו שחקני הנבחרת הצעירה (שיבעה וואחשים על בחורה זה ""בהסכמה"". yeah, right ), "חגיגות" האליפות בקרית אליעזר בשנה שעברה, ואלו רק דוגמאות מהזמן האחרון.
כל אחד מתוך שלושת אלו יכול להרוס ספורט:
*שחיתות
*אלימות
*סמים
בכדורגל הישראלי יש את הכל.
7:1 ! 56956
הם לא יכלו לעצור אחרי 4-5 גולים? אנטישמים!
7:1 ! 57138
כן, גם אני לא האמנתי. הייתי בטוח שננוצח, אבל גם חשבתי שהגרמנים ירצו למנוע תקרית דיפלומטית ויסתפקו בהבסה סימלית
7:1 ! 57142
אם הבנתי נכון מהדיווחים בתקשורת המקוונת, דווקא עשו הגרמנים מחווה גדולה לעמיתיהם העבריים - והבקיעו שער ראשון לשערם שלהם.

ומי אמר כי אין גרמניה אחרת?
אני אין לי טלויזיה, אני. 56886
וטוב שכך!
רק עבור ערוץ 10 56890
האלטרנטיבה האמיתית :)
מפתיע- 56969
אבל גם אני הצבעתי ל"לא רואה טלויזיה" ולא מתוך שום אידיאולוגיה כזו או אחרת.
מסתבר שתהליך הגמילה הוא ממש ממש פשוט- צריך לעשות דברים אחרים.
בהתחלה, אני והחבר'ה שלי התקנו תבל דיגיטל בטלויזיה שלנו, אבל באיזשהו שלב הגענו למסקנה שאנחנו רואים יותר מדי טלויזיה, אז החלטנו (בהנהגתי!) לבטל את הכבלים לחלוטין. (לא ממש היה לי קשה להחליט על זה. מהרגע שבו לא יכלתי לראות יותר את אלילותיי- הפאוורפאף גירלז, לא היה לי יותר שום צורך במכשיר...) בכל אופן- התכוונו להביא כל מיני "תחליפים" סטייל פאזלים, מונפול וכאלה,אבל למרבה הפלא פשוט לא הגענו לשלב הזה עדיין. הטלויזיה סגורה מרבית שעות היום, אם לא כולו (יש רק ערוץ אחד ושתיים, וגם הם בקליטה קלוקלת ביותר) ואפשר למצות את כל שעות הטלוויזיה שלנו בארבע שעות שבועיות- לחמישה אנשים. ואפילו לא הרגשנו שחסר לנו משהו...
עכשיו כבר מותר לגלות... 56990
(עכשיו שאני רואה שאני לא ה-weirdo היחידה)
אין לי טלוויזיה! איזה כיף!

ומעשה שהיה כך היה- כשחזרנו לפני חודשיים לארץ השארנו את הטלוויזיה ואת בן זוגה הווידאו באנגליה, כי כדי להשתמש בהם בארץ צריך להחליף איזה צ'יפ בפנים, וכבר יותר זול לקנות חדש, וכו'.
ובארץ הרגשנו שלא מוכרחים למהר לקנות טלוויזיה חדשה, בואו נראה איך זה לחיות בלי.

אז כבר חודשיים שאני בלי טלוויזיה, וזה-
מה-זה /לא/ חסר לי!

אנשים- מומלץ! תזרקו את הקופסה החוצה! נסו ולא תצטערו!

You have nothing to lose but your chains!
עכשיו כבר מותר לגלות... 56993
תאמיני לי שאני עושה המון דברים אחרים.

הדבר היחידי שאני רואה בטלוויזיה זה ספורט . הלוואי שהיה לי 12000$ בשביל לנסוע לסופרבול בניו-אורלינס.
עכשיו כבר מותר לגלות... 57089
weirdo אימך.

ואני ממש לא הפכתי להיות מיסיונרית לעניין ה"תזרקו את הטלוויזיה". למרות שאם להודות על האמת, גם כשאני בבית, עם כבלים, וקליטה נורמלית, אני לא מוצאת את עצמי יושבת בסלון ומשחקת עם השלט. וזה כבר _באמת_ משונה...
עכשיו כבר מותר לגלות... 57157
כמו שהתוודיתי, גם זה (אולי בכל-זאת כן?) אינו משונה.
הטלוויזיה מציבה בפנינו אתגר לגבי סדר העדיפויות שלנו. האם אנו באמת רוצים לכלות את הזמן על שעשועונים מטופשים, הם אנו הופכים לכלים של המכשירים הטכנולוגים שברשותנו, או שאנו משתמשים בכלים הטכנולוגיים לרשותנו. אני, (כמו שאמר כבר מישהו חכם, בספר מד"ב) "אני מעריץ גדול של המדע", ובתוך כך, טכנולוגיה. אבל אין הדבר פוגע בשיקולי הרציונאליים, להחליט בהגיון מה יעיל ומה לא: אני נוטה לצפות, אם בכלל, רק בתוכניות אינטליגנטיות ומעניינות, וכך, אין שום בעיה במדיום. דבר דומה אפשר לומר על האינטרנט. שטויות לא חסר, אולם הסיבה שאני משלם על ADSL (מעל 200kbs, ומחיר נמוך, העונג שברשת פרטית) הוא כדי לנצל ביעילות את הטכנולוגיה להשכלתי ולעבודתי. אני גם משתמש רבות בגדג'טס, אבל אינני מכור, אלא קונה רק את מה שאני צריך. ומכן והלאה הנושא שייך יותר למאמר החדש והקשר לתרבות הצריכה.
עכשיו כבר מותר לגלות... 57271
"אינני מכור, אלא קונה רק את מה שאני צריך."

האם הדבר אמור בטכנולוגיה בלבד או גם בתחומים אחרים של צרכנות? האם אתה הולך לקולנוע או שותה קולה (ואני בכוונה לא נכנס לסוגיית האלכוהול)? הרי אין בכך הכרח קיומי.

כמובן שמלבד הצרכים החמריים יש לאדם גם צרכים חברתיים, בידוריים וכיוצא בזאת. כאשר מדובר במעין אלה, קשה להבחין (תוך שימוש במושגיך) בין אדם אשר רוכש את אשר הוא "צריך" בלבד לבין אדם המכלה את זמנו לריק. בהחלט ייתכן שישנם אנשים אשר הצפיה בשעשועונים ממלאת אצלם צורך בידורי. לגבי אותם אנשים, כילוי הזמן בצפיה בשעשועונים מטופשים הוא למעשה רכישה של מוצר נדרש.
עכשיו כבר מותר לגלות... 57364
נכון מאוד. אני אהיה הראשון להצהיר, שכל מה שאיננו דדוקטיבי או אינדוקטיבי, הוא סוביקטיבי. יש פה באייל, מבחינת המכנה המשותף של הקוראים, איזו הסכמה כללית, אני מניח, לגבי ערכם של שעשועוני טלוויזיה לעומת מה שמכונה ''תוכניות איכותיות''. רק בשם מכנה משותף זה אמרתי מה שאמרתי, ואין ספק שאין פה 'נכון' או 'לא נכון'.
עכשיו כבר מותר לגלות... 59428
אני רואה טלוויזיה, כשיש לי זמן. אני מסוגל לבלות שעה פשוט בעשיית זאפינג. אני רוצה לראות MTV (אבל לרוב עובר, כי אין שם כלום מעניין). אני יכול להמשיך עם ההתוודות הזו עוד ועוד.
הנקודה היא, שאני רואה בכוונה טלוויזיה לא אינטיליגנטית. אם יש לי כוח לראות תכנית מעמיקה בערוץ 8,סימן שיש לי כוח ללכת ולקרוא את המאיר שלו (בביתו במדבר). אם לא, אז זה או אינטרנט או טלוויזיה, עם עדיפות לטלוויזיה כשאני עייף.
אז אל תאמר בזבוז זמן: אמור screen saver למוח. ובכלל, ראיתם כבר את הפרסומת בערוץ הקניות לאוסף Step Back & Boogie?
עכשיו כבר מותר לגלות... 58921
גם לנו אין טלוויזיה בבית מאז עלינו לארץ מארה"ב, לפני כ-‏30 שנה. הטלוויזיה בארץ לא שווה את האגרה. יש לאבא שלי ולי דברים יותר חשובים ודחופים לעשות בכסף שלנו מאשר לבזבז על מכשיר, אגרה, כבלים וכל זה.

אה, וזה שאנחנו חרדים זה לא קשור. יש לנו 3-5 מכשירי רדיו ושני מחשבים וחיבור איי די אס אל לאינטרנט, שכל זה דברים האסורים אף המה על ידי כל מיני רבנים. ואנחנו יודעים שאנחנו לא היחידים שמפירים את האיסורים האלה בקרב החרדים. אבל טלוויזיה? בשביל מה זה טוב?
עכשיו כבר מותר לגלות... 58932
תלוי.
מתי היתה לך טלויזיה ומתי החלטת להתנתק?

אם התנתקת לפני 30 שנה, 1972, אינך יכול להיות שותף לדיון על איכות המשדרים כיום או היעדרה.
גם אני! 59267
כשהייתי סטודנט לא היתה לי טלוויזיה ופתאום היה לי הרבה יותר זמן - קראתי ספרים, הלכתי לטייל וכמובן שהקדשתי זמן לאינטרנט.
כשעברתי לאזרחות ההרגל נשמר - אני בקושי רואה טלוויזיה ופותח אותה בעיקר לשמוע "רעש לבן" בזמן שאני עושה משהו אחר.

בכל מקרה - בהחלט מומלץ להתנתק! (אפילו שמפסידים את "קטנטות")
לינק רלוונטי 57170
חוץ מזה, דוד עמר לא אמור להיות עסוק עכשיו בלימוד למבחנים במדע המדינה?
אני אורחת ממקום אחר 58617
("הדג הקורא" המחופש)
באתי לבקר ולהצביע בסקר: צופה בשידורי ספורט (אם כי לא הרבה) אבל לא מוכנה לשלם יותר!
מה זה פה, בשלב הבא יכריחו אותנו לשלם על חשמל ועל מים? הלאה הכפייה, הלאה השיעבוד! בואו נצא לרחובות ונשרוף חזיות!!
(סליחה על ההתלהבות. פורים עושה לי את זה.)
אני אורחת ממקום אחר 58619
אמנם הרעיון של שריפת חזיות נשמע מפתה, אבל האם זה לא יגרום לזיהום אויר כבד?
למה, מה כבר יש שם - בד וברזל? 58621
יש יותר נורא מזה...
אבל אתה סותה מהנושא.
(רגע, אז האמוטיקונים של הדג עובדים פה עכשיו? !:-)!)
למה, מה כבר יש שם - בד וברזל? 58636
מסתבר, כן.
!חתול!
איש כטוב בעיניו יעשה 59370
נכון להיום יש מספר ערוצים שמספקים לדעתי מספיק שידורי ספורט, החל בערוץ הראשון וכלה בערוץ 5 וערוצים מארצות אחרות דוגמאת ESPN .
אם יש אנשים בארץ אשר לדעתם הם צריכים תגבור של שעות שידור ספורט שיבוסם להם.
כל הרעיון של ערוצים יעודיים מתוגברים לדעתי קמו עקב ביקוש עולה לאותו סוג של ערוץ ואם יש אנשים שמוכנים לשלם תשלום נוסף פרט לתשלום הקבוע, שיהיו בריאים.
חובב ספורט אבל לא מוכן לשלם יותר 412965
חברות הכבלים והלוויין גורמות נזק לנושא הספורט בארץ בכך שהן
דורשות תשלום נוסף על צפיה במשחקי ספורט בארץ ובחו"ל.
אלפים רבים של חובבי ספורט נוטשים את המסך בשל תאוות הבצע של
חברות הלווין ושל הזכיינים.
הצופה הממוצע משלם אגרת טלוויזיה + פרמיה חודשית לכבלים
או ללוויין + מדוע הזכיינים למיניהם לא שמים לעצמם גבולות בתאוות הבצע שלהם ? תרוויחו הון מפרסומות (שהציבור למד לסבול)
ואל תשלחו ידיכם לכיסים של האזרחים . בכך תגדילו את מספר הצופים ולא תרחיקו את האזרחים האוהדים מהמסך הקטן . טובה שעה
אחת קודם לשיפור אחוז הצפיה ולהגדלת הפופולריות של הספורט
בקרב האזרחים .
חובב ספורט אבל לא מוכן לשלם יותר 413100
ואכן, תחום הספורט (ובעיקר משחקי כדורסל וכדורגל) סובלים מחוסר עניין משווע של הציבור. עד כדי כך, שרבים מוכנים לשלם את אותה פרמייה נוספת שדורשים ספקי הטלוויזיה בישראל.

רמז: אל תשלמו, והם יפסיקו לגבות.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה לסקר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים