צלם עיתונות איטלקי נורה למוות ברמאללה 926
רפאל צ'יריאלו, צלם עיתונות שעבד עם העיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה", נורה אתמול (ד') למוות, ככל הנראה מאש חיילי צה"ל ברמאללה. בית החולים ברמאללה דיווח כי בצ'יריאלו פגעו שישה כדורים. כמו כן טוענים הפלסטינים כי כוחות צה"ל מנעו את פינויו של הצלם במשך שעה ארוכה, ואיימו על אמבולנסים שהגיעו למקום. על פי סוכנות הידיעות AP, לפחות פלסטיני חמוש אחד היה בסביבתו של צ'יריאלו בעת הירי.

ממשלת איטליה דרשה חקירה מלאה של נסיבות מותו של הצלם. כמו כן נמסר כי מצלמתו של צ'יריאלו נמצאת בידי הרשויות האיטלקיות, שמקוות כי התמונות בה יסייעו לחקירת הנסיבות. צה"ל הודיע כי החל בחקירת הארוע, שתוצאותיה יתפרסמו ברבים עם סיומה. דובר צה"ל הדגיש כי רמאללה הוכרזה כאזור כשטח צבאי סגור, וכי עיתונאים הנכנסים אליה ללא תיאום מראש מסכנים את עצמם.

נשיא המשלחת האירופאית לישראל, רומנו פרודי, פרסם הודעה בה הוא מגנה את השימוש בכוח מופרז שישראל מפעילה בשטחים, ואת הכיבוש־מחדש של ערים פלסטיניות. כמו כן גינה פרודי את פעולות הטרור הפלסטיניות כנגד אזרחים ישראליים. "אירופה תציג את אחדותה ותפעיל את כל כוחה הפוליטי והכלכלי בשירות השלום: אין לנו זמן לבזבז", כתב פרודי.
קישורים
Ynet
הארץ
המשלחת האירופית לישראל - הודעתו של רומאנו פרודי
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  זהירות תקשורת • יוני לזרסון • 8 תגובות בפתיל
  למה לא: "נורה למוות ללא משפט ?" • דב אנשלוביץ • 98 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים