ריב על עקיפה בכביש הסתיים בהריגה 963
עימות בין שני נהגים בחלקו המערבי של כביש 65, מתחת למחלף קיסריה, הסתיים אתמול (ד') בערב בהריגה של נוסע .

נהג שמכוניתו נעקפה באזור קיסריה עצר בצד הדרך עם המכונית העוקפת. בין שני הנהגים התפתח ויכוח מילולי שהפך לקטטה. לפי החשד, לאחר שהוכה הנהג שנעקף והחל מדמם בפניו, הוא שלף את נשקו האישי, בו הוא מחזיק ברשיון, וירה בנהג ובנוסעים. כתוצאה מהירי מת אביו של הנהג העוקף, היינריך שיפרין, בן 66, הוא אימו נפצעו קשה.

גורמים במשטרה מסרו כי היורה פעל כנראה מתוך הגנה עצמית ולכן יואשם בהריגה.

קישורים
Ynet
הארץ
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

66252
אין פיגועים, ישראלים יורים אחד בשני.
יוחזרו הערבים לאלתר.
זה יגמר בוידוא הריגה (ניטרול?) 66254
מכיוון שהרבה אזרחים הוציאו לאחרונה את אקדחם מהבוידעם,ומכיוון שאקדח שמופיע במערכה...
יש לבקש מהמפכ''ל בדחיפות ,לפרסם את הוראות הפתיחה באש, במקרה של עקיפה שמסכנת חיים או סתם מעצבנת.

כמו כן במעבר מיהודה ושומרון לתחומי הקו הירוק,צריך להיות שילוט ברור -''הנך נכנס לתחום מדינת ישראל-האט,וציית להוראות הפתיחה באש הנהוגות בשטח זה''.
זה יגמר בוידוא הריגה (ניטרול?) 66287
לא ברור לי איך הוא לא פעל בתרגולת הידועה בצד הפרוע של הקו הירוק: הוא היה צריך לכפות אותם, כך שלא יהוו סכנה יותר, ואז לירות בהם.
ומה עם הפקקים? 66340
נתקעתי בפקק בכביש החוף מפאתי ג'סר א-זרקא עד בית ינאי, כשעה וחצי (בשעה ורבע עברתי 15 ק"מ).
אפשר לשאול מה עם תפקוד המשטרה במניעת הפקקים.
מניסיון אישי, פקקים קשים יותר בכביש לא מרומזר מאשר בכביש מרומזר, בו יש בקרה מסויימת על כמות המכוניות הנכנסות לכביש בכל פרק זמן.
בנוסף, אתמול היה מוצאי החג - עיתוי בו יש בד"כ פקקים גם אלמלא הרצח. לדעתי, לו היתה המשטרה פועלת לניתוב נהגים לכבישים אחרים היה נחסך חלק גדול מהפקק. במחלף זכרון יעקב, לפני הפקק, לא היה אמש ב-‏19:30 אף שוטר שינתב תנועה לכביש הישן. ומדוע לא חשבו השוטרים במחלף קיסריה לעצור את התנועה בכביש החוף?
לו היו אומרים לנהגים להמתין במקום כ-‏10 דקות, עד שתשתחרר התנועה דרומה, היה אפשר לחסוך לרבים זחילה מייגעת ומעצבנת, שנמשכה עבורי שעה וחצי (ולאלה שהגיעו אחרי אולי אפילו יותר זמן).
אפשר גם להזכיר שבכסף הנשפך על כביש חונק ישראל, היה אפשר להשלים הוספת נתיב שלישי בכביש החוף מנתניה לחיפה, להקים מחלף באור-עקיבא (שהיה עוזר מאוד לאלפי נהגים אתמול), להפוך את הכביש הישן לדו-מסלולי מבנימינה לחיפה ועוד מיזמים בכבישים שתועלתם לציבור גדולה יותר (מבלי להזכיר את הרכבת בכלל).
ומה עם הפקקים? 66352
בסוף כל כביש נטול מחלף יושב ערבי עם נרגילה
road rage 66361
road rage is a very known and scary problem in the u.s. it happens almost daily and the papers report increasing incidents of road rage. in states that allow carrying concealed weapons (texas for example) people killed and wounded other drivers. in other states assualts occur but the method is different. i am surprised that it did not happen sooner. with the amount of firearms citiznes own in israel it would happen again.
for the normal people out there just stay out of their way. even if they passed you from the right and not the left ignore them and stay behind that car. do not answer, gesture or be tempted to educate them about manners.
by the way it gets worse during summer time. to those who saw the movie with michael douglas-can't remember the name-, a little traffic jam drove an ordinary man into committing acts of violence ending in his death. scary

טוב לדעת 66366
והנה אנחנו יושבים, שורה של אנשים קטנים ועצבניים עם מכוניות גדולות ("החלפתי מודל"), זוחלים בכבישים המיותרים שהממשלה בנתה לנו. לא חולמים אפילו על עולם חלופי, כזה שבו נשב ברכבת תחתית. לא נאה לנהג הישראלי - הוא רוצה פרייבט.

אגב, כמה זמן יעבור עד שיראו את ההרס שיגרום כביש חוצה ישראל? והאם יהיה אפשר לשקם אותו, כמו בשמורת החולה? (התשובות, בהתאמה - "שנים ספורות" ו"כנראה שלא").
טוב לדעת 66375
ממליצה מאד לקרוא את הספר "מלחמת המחלפים" מאת בן אלטון.הוצאת אופוס, 1993.מלחמה בין תומכי הרכבות לבין המעונינים בכבישים ובמכוניות. הומור בריטי מטורף המציג בצורה נפלאה את הבעייה.
טוב לדעת 179771
אני מחפשת בנרות את שם הסופר כבר כמה זמן, והודות להערתך מצאתי אותו. תודה!
road rage 66651
הסרט האמור נקרא Falling Down (בעברית - בדרך למטה) והוא אכן בכיכובו של מייקל דאגלס ובבימויו של ג'ואל שומכר.
יחסית, אולי אנחנו בסדר 66369
כדאי לציין כי בשנים האחרונות, הרג על רקע התנהגות בכביש מתרחש בישראל בקצב של כ1 לשנה. איני יודע מה המצב במקומות אחרים, אך בהתחשב בריבוי מספר כלי הנשק כאן, בצפיפות בכבישים ורמת המתח הכללית, נראה שמצבנו, לפחות בתחום זה, הינו סביר.
מפני מי בדיוק הגן על עצמו היורה? 66545
מפני מי בדיוק הגן על עצמו היורה? 66566
לפי מה שקראתי, בני המשפחה ברכב השני היכו את היורה מכות נמרצות והוא נפצע בפניו. פרטים נוספים בקישורים המצורפים לידיעה.
נסו לנהוג באיסטמבול או בקהיר! 67049
ושם אין רצח אף על פי שהם נוהגים כמו מטורפים!
שבועיים נהגתי באירופה ושם ראיתי כיצד נהגים מאבדים את השליטה על הטמפרמט שלהם. במיוחד הצרפתים, כאשר הגעתי לטורקיה חשבתי שהגעתי למדינת תהו ובוהו.
להפתעתי הטורקים הדהימו אותי שלושה שבועות בטורקיה ואפילו תאונה קטנטנה לא ראיתי.
אבל יצאתי משם עם פקקים באוזניים! כל נהג מפעיל את הצופר שלו. סתם ללא סיבה!
גם השוטרים הטורקים שהיו חביבים אלינו. והיציעו לנו מקום טוב לאכול צהרים הציעו גם שיקחו אותנו למסעדה אם נסע אחריהם וכך היה: הם נכנסו לפחות בשלוש רחובות של אין כניסה טוטלית! כאשר הם צופרים בצהלה. היינו המומים אבל המשכנו... בסופו של הטיול הם ישבו לאכול איתנו ארוחת צהרים שאנו כמובן שילמנו. ושוב חזרנו באין כניסות ושוב הצפירות הנוראיות. וכאשר נתקע לי האוטו על הגשר קפצו לפחות 20 חברה טורקים לסדר לי את האוטו, מיותר להגיד שאנגלית הם לא דיברו. אבל האוטו תוקן, כאשר כולם מחייכים ומנופפים לשלום...

מתי הישראלים היו כאלה ? אולי לפני 35 שנים כך שמעתי.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים