בתשובה לערן בילינסקי, 28/11/02 21:11
תסריט א' 110121
מה הסיבה שלא עושים זאת עכשיו?
תסריט א' 110122
מה אני, שרון?

וברצינות. מה לעשות, אבל לממשלת ישראל יש סדר עדיפויות שונה מאשר לאזרח הקטן. פגיעה אנושה בתנועה האווירית לישראל וממנה, להבנתי את סדר העדיפויות של כמעט כל ממשלה שניתן להעלות על הדעת, חמורה הרבה יותר מכ- 300 הרוגים אזרחיים בשנה (כנראה שגם הרבה יותר מכ- 500 הרוגים - מספר ההרוגים בתאונות הדרכים בשנה)
תסריט א' 110124
ואגב, עוד טיעון בזכות שדה תעופה בינלאומי משלים לנתב"ג, וגם פוסל על הסף אחת מהחלופות העיקריות בתוכנית המתאר הארצית (חלופת זיקים) הסמוכה מדי לחבל עזה.
דומה שזה הזמן להציע לשר התשתיות החלטה קצת פחות מזיקה לסביבה, (בהשוואה לשלל האסונות שהוא מנחית על ראשינו בחודש האחרון), וללחוץ להפיכת שדה התעופה תל מלחתה ("נבטים") לשדה תעופה בינלאומי, וסלילת שלוחת רכבת באורך כ-‏5 ק"מ (ממסילת באר-שבע - דימונה), שתאפשר גישה מסילתית לשדה מבאר-שבע, ת"א וחיפה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים