בתשובה לLG, 13/03/03 12:19
בולוקס ! 135283
המושגים "אופנה", "יצירת זהות" וכן "תחושת שייכות" אינם מושגים חדשים כלל ועיקר. הם היו קיימים עוד הרבה לפני המצאת הטלוויזיה.
הצורך האנושי ל"הקרין" את זהותו החוצה היה קיים בדמות לבישת מדים, כיפה, כובע זה או אחר ואפילו אם נפליג לימי האדם הקדמון נמצא קדמונים האוחזים בעצם שוק של יצור אחד בעוד השבט ממול מעדיף להגן על עצמו בעזרת חצים מורעלים.
אופנה חוסכת הרבה דיבורים וזמן. במקום לשאול אדם "במה אתה מאמין?", "מהו הרקע העדתי שלך?", "מה נטיותיך הפוליטיות?", "בת כמה את?" וכו'. ניתן פשוט להעיף מבט חטוף בלבוש ובשאר הסמממנים החיצוניים ולדעת כמעט בוודאות את התשובות לשאלות אלו ולשאלות רבות אחרות.

הצגת הפרסומאים כערפדים מוצצי דם שכל תפקידם לשטוף את מוחות ולנצל את העם המסכן והאומלל הינה הצגה מעוותת ופרנואידית.
אנשים אוהבים להשתייך, אוהבים לרכוש מוצרים שיש להם ערך מוסף כמו "קוליות", "הצלחה מובטחת" וכו'. לרוב האנשים הרבה יותר נחמד לשתות קוקה-קולה מאשר ללגום ערבוב של קרמל וסוכר במי סודה.

"...ולא כל מה שהם אוהבים צריך גם לתת להם."

ללא מילים.
בולוקס ! 135337
אני מציע לעשות סקר על השאלה האחרונה שהצגת.

לי אין שום ערך מוסף משתיית משהו בשם ''קוקה קולה''. אני מעדיף לדעת מה יש שם בפנים. אין לי גם בעיה לשתות מיץ תפוזים לגמרי לא ממותג שנסחט זה עתה מפרי טרי. משום מה, מיץ תפוזים לא נזקק למכונת פרסום משומנת שתמכור אותו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים