בתשובה לאביב י., 13/03/03 12:08
עד כאן. 135308
משעשע לראות את ההתפתלויות של אדם שתפיסת עולמו מתערערת.
א) מצד אחד אני מתעלם מצד שני כבר שניים טענו שאני נודניק
תחליטו כבר.
ב) אולי לא הבנת - אבל ההסבר הוא בסיסי (כלומר לא ניתן
לפרקו יותר ולכן אינני יכול להסבירו ביתר פירוט) וזה
לא קשור לעובדה שמשמעות הדברים עמוקה וקשה לתפיסה.
לכן אם קיימת סתירה היא קיימת בדמיונך.
ג) לא נכון - אבל גיליתי כבר מזמן שלעוות את דברי זו מצווה כאן.
על סמך מה שאני יודע אני מבסס את מה סביר ולא סביר בעיני ומשם הדרך לאמונה מתבקשת.
ד) שום חוסר החלטיות - אחד אומר לי שאני אומר לדברים לא מוסמכים וכשאני מביא סימוכין מכנים אותי כעצלן.
ה) קישקוש.
ו) הגבול בין חשיפת האמת (והשקרנים) לבין העלבה הוא דק אבל לפי דעתי עוד לא עברתי אותו.
ז) תן לפחות 2 דוגמאות כאלה (אם דברת בלשון רבים)
ח) אם אני לא נחמד אז מדוע אין לאנשים דתיים או כאלה שעדין לא החליטו מה הם לנהל דיון איתי ולחילוניים יש?
זה די שקוף שהעובדה שאני מערער את תפיסת עולמכם גורמת
לכם להתקיף אותי אישית וכן לשקר על מנת ל"הוכיח" שאני טעה.
האם אלו השיטות המייצגות את הציבור החילוני???
אני מקווה שלא.
בכל מקרה להבא עדיף שתענה לענין ולא תרד להעלבות אישיות - זה פשוט עלוב.
עד כאן. 135466
ט) מניח יותר מדי הנחות לגבי מה קרה לתפישת העולם של אנשים אחרים
י) פונה אל אנשים בלשון רבים, למרות שיש שם בראש כל הודעה (אנחנו החילוניים לא מיצגים אחד את השני או איזו תפישת עולם תאולוגית/פילוסופית מונוליטית). הקולות פה רבים ושונים והגיע הזמן שתבין את זה.
י'א) מחלק לעצמך יותר מידי ציוני שבח, ללא הצדקה ברורה (וזה כבר מזכיר רעש שעושה מטבע בתוך כד ריק).
י'ב) מתבכיין שיורדים להעלבות אישיות, למרות איבוד הזכות לאחר תגובה 131802 ודומותיה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים