בתשובה לאורי, 29/11/03 2:09
רעיון מבורך 182667
כמובן, הלימוד צריך להיות אנרכיה מוחלטת. כל מורה יחליט מה הוא מלמד (אם בכלל). הנרטיב של התלמידים יהיה שווה ערך לנרטיב של המורים (באמת שנתקלתי במשפט כזה פעם, יחד עם ההדגמה הנפלאה ש: אולי המורה יודע יותר מתמטיקה או היסטוריה, אבל התלמיד יודע יותר טוב איזה משחקים משחקים בהפסקה, ומי המורה שיקבע איזה מידע חשוב יותר).
אסור כמובן לבחון על כלום. רצוי גם לא ללמד.

אה, כבר ניסינו את זה. טוב, סליחה.

וברצינות: היות הנושא בחין (איזו הטייה חביבה) הוא חשוב ביותר. מותר ללמד בבתי ספר. מותר לבחון. אתה יודע מה? רצוי.
רעיון מבורך 182675
היכן בדברי גילית את האמירות הללו?

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים