בתשובה לגיל רונן, 04/01/04 5:57
המשך תגובה לאיילת בועזסון 188197
לפעמים אדם (גבר או אשה) מגלה את פרצופו האמיתי ואת השנאה המניעה אותו במשפט אחד. גיל רונן מתיחס לדיווח של מעריב על ויקי כנפו: "כאילו היתה לפחות אילן רמון שקם לתחיה ולא סתם איזה בהמה גדולת לסת (סליחה)ממצפה רמון." אחרי משפט כזה, נסיון להתמודד "ברצינות" עם טיעוניו הוא מעשה אוילי. האיש הוא איש גס מרושע ואלים מילולית. מה עשתה כנפו שראוי לבזות אותה כך ולהלעיג על מראיה. מי שזקוק לדוגמא של שוביניזם קיצוני שהולך יד ביד עם אטימות רגשית צריך לקרוא את המשפט הזה ולהתחלחל. בהעדר נימוקים רציונליים, יצא המרצע מן השק, ואיזה מרצע. בקשת הסליחה בסוגריים רק ממאיסה יותר את דבריו. לכל זה אין דבר וחצי דבר עם השאלה האם צודק או לא מאבקה של ויקי כנפו. לו אני עורך האיל הקורא, הייתי פוסל את המאמר כולו בשל משפט יחיד זה.
המשך תגובה לאיילת בועזסון 188200
"אחרי משפט כזה, נסיון להתמודד "ברצינות" עם טיעוניו הוא מעשה אוילי. האיש הוא איש גס מרושע ואלים מילולית" היה צורך לחכות לאותו משפט? מיד לאחר קריאת המאמר הקביעה הזאת לא נראתה?
המשך תגובה לאיילת בועזסון 188215
יתכן ולא שמת לב (או שלא הבנתי את טיעונך) אבל המשפט שציטטתי הוא מן המאמר עצמו של רונן
המשך תגובה לאיילת בועזסון 188237
דורון, טעיתי בתגובתי הקודמת . בקריאה נוספת הסתבר שהציטוט שהבאתי מפי גיל רונן הוא מתגובה שלו לאיילת בועזסון (תגובה 188023) ולא מן המאמר עצמו.
אתם יודעים מה מצחיק? 188201
שכאשר כתבתי בעיתון "העיר" ב-‏1987, אני הייתי (לדעתי) הראשון שכתב שם כתבה פרו-פמיניסטית, על עמותת לכ"ן של אורנה אוסטפלד. תגובת הכתבים היתה לצחוק עלי ולומר לי שהנשים בקבוצת הכדורסל של אוסטפלד הן חבורת לסביות.

אותם הכתבים ממש (אחד מהם לפחות) חושב היום שאני מיזוגן גס רוח ואלים. ואתה, מר בר, מזכיר לי אותו. הרי כולכם הולכים לפי הרוח המנשבת ולפי האופנה. אז דעו לכם שהאופנה משתנה, שוב.
אתם יודעים מה מצחיק? 188240
לא, אני לא יודע מה מצחיק, אבל אני יודע מה עצוב, שכאשר אני מצטט אותך פוגע פגיעה אישית מרושעת באדם חי, ובלי כל קשר לענין הנדון, אתה משיב לי לא לענין. אינך יודע שום דבר על דעותי ואתה מרשה לעצמך לומר שאני הולך לפי האופנה. אפרו של אילן רמון, שאותו הבאת כאנטי תזה לויקי כנפו, ודאי רועד במקום בו הוא נמצא.
טוב, בסדר. 188242
המשך תגובה לאיילת בועזסון 188819
וזה נקרא אצלך טיעון רציונלי:

שאסור לומר על גברת שהיא רחבת לסת?

אבל על גבר מותר לומר הכל וזה יהיה "מצחיק" או "משעשע".

זה טיעון רציונלי, שפוסל את כותב המאמר שכתב אמת צרופה שזורה ומוכחת.

למה לקשקש בקומקום סתם?

אתה לא אביר, אין לך סוס לבן והחרב שלך נטולת נדן!
לשם הדיוק 188848
מר רונן לא אמר על גב' קנפו שהיא רחבת לסת, אלא שהיא *בהמה* רחבת לסת.

הרי לך עוד אמת צרופה שזורה ומוכחת: בדרך כלל יש הבדל קטן בין אישה לבהמה (לשיטתך ההבדל הוא בטח לטובת הבהמה, אבל זה לא משנה כרגע).
אהה, עניין הבהמה כאן 188858
מעניין, אני יכול להביא לך עשרות ציטוטים בנוגע לשימוש במילה "בהמה" ככינוי גנאי חוקי למהדרין, הנקודה היא, שרק כאשר הכינוי הולם את האדם כמו כפפה ליד, הוא הופך לכינוי גנאי.

ובעצם ההודאה שלך כי הגברת בהמה היא, מעידה וכל המוסיף גורע.

תודה!
אהה, עניין הבהמה כאן 188866
הודאה שלי? לא ידעתי שנאשמתי בכלל, ואם הודיתי במשהו זה בטח היה תחת לחץ ואיומים כך שהודאתי אינה תקפה.

אני רק ציטטתי את מר רונן, בכוונה לרמוז לך בעדינות שיותר קל לסלף סטטיסטיקות עלומות מאשר מאמר שמונח מול עינינו. מסתבר שלרמוז לך בעדינות זה כמו לדגדג חמור (הנה, גם אני יודע).

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים