בתשובה לטל כהן, 03/04/01 18:39
פרסום ופרסומאים 20398
חל איסור, כידוע לך, על פירסום שקרי. כלומר- לא ימכרו לך חומר רעיל במסווה של שוקולד. (אפשר, כמובן, להיתפס לצבעי מאכל וכו, אבל זה נושא אחר). האינטרס של המפרסם לא בהכרח מנוגד לזה שלך- אין רע בכל שהיצרן מביא לתודעתך שיש לו מוצר מסוים.
ההצהרה ש''כל פרסום הוא בגדר פגיעה'' היא,בהשאלה, חרדית משהו. פרסום הוא אמצעי ולא המטרה עצמה, ויש מטרות שונות וחלקן בהחלט ראויות. לכן יש, פשוט, להמשיך בחקיקה למען פרסום הוגן ולהתמודד עם הנישה הפירסומית בין יתר ההתמודדיות שהעולם המודרני מספק.זה לא בהכרח הרע בהתגלמותו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים