בתשובה לאסף עמית, 06/04/01 17:39
טל והפינה 20605
הטענות שאתה מעלה הן, כמובן, יציבות ונכונות. אבל הייתי מעדיף שבשלב הנוכחי בתעשיית הרכב, למשל, ההבדל יקבע ע"י השירות, האיכות, והמחיר. עדיין יש הבדלים בין הרכבים השונים (והיצרנים השונים) בכל הנקודות הללו. במקום שפרסומת לרכב תראה אבא שמעודד את הילד שלו ע"י השפרצה על חברים, שיפרסמו את אחוז הרכבים שחזרו לתיקון בחמש השנים הראשונות מאז יצורן, וכו'.

בכל אופן, אני שב ואומר שאינני טוען שעל הממשלה, החוק וכו' לפנות נגד המפרסמים. השינוי צריך לבוא (אבל *לא* יבוא, לצערי) מהתנהגות הצרכנים. החרמת מוצר בשל פרסומת טפשית, החרמת חברה בשל פרסום המשתמש בילדים, וכו'.

(אם ע"י חוק, אז אולי בעצם הפתרון הטוב ביותר הוא לאסור על פרסומת לדבר על המוצר שהיא מפרסמת, או על החברה מאחוריו. כל הפרסומות יהיו מורכבות מהתקפות על המתחרים, ואנחנו נהנה כמו שלא נהנו אנשים מאז ימי הגלדיאטורים ברומא... :-)

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים