בתשובה לגדי אלכסנדרוביץ', 17/03/04 9:47
איפה בדיוק הקו? 206092
איזה סוג של ביסוס אני יכול לתת לך? דוקא הדוגמא ההיפוטתית שהבאת מדגימה בדיוק את המדרון שבו מחליקה מערכת החינוך מאז שהחליטו להעלות את מספרם של הזכאים לתעודת בגרות. עוד לא הגענו ל Pi=3 אבל אני בכל לא בטוח שבתיכון היום מלמדים שהוא לא מס' רציונלי, ועוד פחות בטוח שבתיכון מחר ילמדו את זה.
איפה בדיוק הקו? 206097
לרוב כשעוסקים במדרונות חלקלקים, אי אפשר להכחיש את חלקלקותם, אלא רק את התהום הפעורה בסופם. דהיינו, אני בהחלט יכול להאמין שרמת הלימודים בבית הספר תדרדר קשות, אבל אני לא מאמין שבשום מצב שהוא, ילמדו שפי הוא שלוש. אלא אם באמת הגענו למצב קטסטרופלי, ואותו מצב לא יהיה נגזרת ישירה של החלטה להקל על קושי הלימוד, אלא אולי מינוי של חולה נפש כשר החינוך, או משהו בסגנון.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים