בתשובה ליעקב, 27/07/04 23:52
מעריב, א' תמוז תשס''א 236270
אני לא יודע על פושעי אוסלו, אבל אם היית נוקב בשמות מפורשים אפשר היה להעמיד אותך לדין על הוצאת דיבה. במשפטך היו מתבררים ללא ספק גם פשעי אוסלו ("אמת דיברתי" נשמע לי כמו קו הגנה סביר), והרי לך אתגר מעניין.

ועכשין לפינת השאלה הסמנטית-לגאלית: למה כל אחד זכאי ל"בחזקת חף מפשע עד שהוכחה אשמתו", כך שכל מיני רוצחים, שודדים ואנסים הם לכל היותר "נאשמים" עד פסיקת הדין, בעוד "פושעי אוסלו" הם פושעים עוד לפני הגשת כתב האישום? סליחה, עוד לפני תחילת החקירה. סליחה שוב, עוד לפני שהוגשה תלונה.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236305
א) אני אישית הגשתי תלונה

ב) עקרונית אתה צודק - פושעי לכאורה אוסלו לדין. הלכאורה הוא על הפושעי ולא הדין.

אבל בכל זאת נמשיך להשתמש בססמא היותר קצרה כי יש צורך להדגיש שמדובר בפשעים. אם אחר כך יתברר שהנאשמים עשו את הפשעים בתום לב הם לא יורשעו, אולם המעשים שנעשו הם פשעים.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236314
שמעתי כבר על פשע ללא קורבן, אבל פשע ללא פושע?
מעריב, א' תמוז תשס''א 236333
אם מישהו גנב בתום לב האם לא יהיה מותר לקרוא לו גנב ולדרוש את העמדתו לדין?
מעריב, א' תמוז תשס''א 236360
לגנב יש שם או שקוראים לו "פושוסלו" או משהו כזה?
מעריב, א' תמוז תשס''א 236469
נו טוף, זה ש*אתה* הגשת תלונה, זה עוד לא אומר כלום. כל הזמן מוגשות כל מיני תלונות קנטרניות, תמהוניות וחסרות שחר. גם אלמנתו של הרוצח גולדשטיין הגישה לפני כמה שנים תלונה על כך שנסיבות מותו לא נחקרו מספיק, לטעמה, וצריך למצוא את הפושעים שהרגו אותו ולברר באיזה זכות הם עשו את זה וכולי.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236534
הפשע האמיתי הוא ההתנחלויות , ושם שום דבר לא נעשה בתום לב.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236538
הפשע האמיתי הוא כתיבת הודעות חסרות תוכן בנות שורה אחת באלמוניות.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236550
הפשע האמיתי הוא התמיכה בה זוכים פושעי המלחמה של ההתנחלויות מן הממסד הלכאורה שפוי.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236541
פושעי דגניה ומרחביה לדין?

או שמא

פושעי פתח תקווה לדין?
מעריב, א' תמוז תשס''א 236551
אל תטמא את זכרם של החלוצים, שבזכותם אתה עומד במקום שהנך עומד.
ד"ר ינקלה ומיסטר יעקב? 236555
או להפך?

(היתכן כי מדובר בשני אנשים שונים?)
מעריב, א' תמוז תשס''א 236566
מה פתאום, הוא היה מסתדר גם בלי הסמולנים האלה.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236588
אין הבדל ביניהם. כולם פועלים מתוקף החלטת חבר הלאומים בסן רימו.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236594
הראשונים פעלו בשם הצדק והמוסר של עם נרדף.
המתחזים לראשונים פועלים בשם הגזענות של עם אדונים.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236614
הראשונים והאחרונים פעלו בשם הרצון לחזור לארץ אבותיהם. אלו שחפשו צדק ומוסר לעם נרדף במנותק ממורשת אבות היו חברים בבונד ונרצחו בידי סטלין.

טענת הגזענות השקרית מן הסתם באה מפי אדם שיתחלחל אם ביתו תתחתן עם יהודי יוצא אתיופיה. רוב אלו שמאשימים שלא בצדק בגזענות הם גזענים בעצמם.

מניעיהם של המתנחלים ניתנים לגילוי מתוך מעשיהם. אין בהם אפילו טיפה של גזענות.
מעריב, א' תמוז תשס''א 237112
האחרונים יושבים לבטח בארץ אבותיהם, וכל מעשיהם הם ריבוי ריב ומדון וזריעת שנאת חינם, באיצטלא של קדושים מעונים.
מי שמתחלל מהעובדה שבתו תשכב עם ערבי,שלא יבוא בטענות על גזענותו האפלה.
מעריב, א' תמוז תשס''א 237148
מבחינת הערבים אין הבדל בין הראשונים לאחרונים. מי שמרבה ריב ומדון זה אלו שבתואנות שקר מבדילים בין הראשונים לאחרונים.

אין כמעט מתנחלים אשר מבדילים בין ערבי, שבדי, הודי, אמריקאי, אתיופי או יפני.
אם הם מקבלים עליהם את מצוות התורה הם מתקבלים באהבה ובאחווה על ידי המתנחלים. אם תלך פעם להתנחלויות תגלה שיש בהם עולים כמעט מכל ארצות העולם כולל ערבים שהתגיירו וילדים שנולדו לאב ערבי ואם יהודיה. דבריך על גזענות של המתנחלים הם שקרים ושטויות.

וכל הפוסל במומו פוסל.
מעריב, א' תמוז תשס''א 237175
גם הערבים מבינים שמי שגוזל את כבשת הרש,אין בו צדק.
לעומת מי שצדקתו למדינה היא מוכחת.
הבעיה שהמתנחלים הפכו מאבק צודק והרואי, לגזענות אפלה ועל כן כרתו את הענף הצדק היהודי.

להיות נאור משמעו לקבל את האחר.הגזענות המתנחלית לא מקבלת את מי שסוטה מדרכה במילימטר.דבריך על קבלת עול תורה ומצוות,רק מלמדים על הבורות והעוורון המתנחלי, או על הצביעות והשקר שהם נחלתה של כל חברה המבוססת על גזענות.ואת העובדה שאיך מסוגל להבין גזענות מהי כלל וכלל.

חוסר יכולתך להבדיל בין השקר לאמת, מציב אותך במצב שבו האדם שנמצא במצב של הפוסל במומו פוסל, עדיף על זה שעוורונו אינו מאפשר לו לראות את מומיו הסופניים.
מעריב, א' תמוז תשס''א 237177
על מנת שנוכל לקיים דיון הראוי לאתר מכובד אבקש:

1) תחזור לשם הרגיל שלך ואל תסתתר מאחורי אלמוניות המתלווה לחוסר נימוס קיצוני. לחילופין תצהיר שאתה חדש פה בסביבה ותקבל על עצמך כללי נימוס של אתר זה.

2) תגדיר מהו גזענות לשיטתך כדי שאוכל לתרגם זאת לשפתי.

3) תגדיר מה הוא נאור לשיטתך.

4) תסביר כיצד הדרישה שאדם יקבל על עצמו את החוק של החברה מעידה על כך שאותו אדם הוא בור ועוור. כלומר אולי הוא קנאי וחסר סובלנות אבל כיצד הוא בור ועוור?
מעריב, א' תמוז תשס''א 237186
1) ינקלה זוהי זהות מכובדת,לעומת יעקב שזה שם יהודי ארכאי.

2)מתנחל שבז לזכויותיהם של שכניו הוא גזען.תסתכל במראה,אך מסופקני אם תוכל לתרגם זאת לשפתך המוגבלת.

3)נאור הוא אדם,המכבד את זכויותהם של כל באי עולם,ללא הבדל דת דת ודת.

4)אדם שאינו מסוגל להכיר באמת הוא בור ועור.
מעריב, א' תמוז תשס''א 237191
שיהיה לך יום יפה
מעריב, א' תמוז תשס''א 237193
שיהיה לך יום טוב.
והלואי שתלמד להבחין בין טוב ורע.
פושעי פתח תקוה דוסים 236554
מעריב, א' תמוז תשס''א 236573
מעריב, א' תמוז תשס''א 236587
אני לא הולך לתת את השם של זה שמאר לנו את מה שאמר, ולא רק בגלל שהוא אינו זכור לי, אבל היה ברור לכל שזאת הפקודה והיא באה למעלה מהראש.

לעשות חשבון עם מישהו 15 שנה אחרי זו דרכו של עמלק המזנב בחלשים.
עמלק, לא הגזמנו? 236591
אחרי כמה שנים מותר לעשות חשבון לפני שאתה הופך לעמלק?

האם מי שעושה חשבון עם מישהו אחרי פחות מ15 שנה (כמו אחד, יעקב, שעושה חשבון עם אחד, רבין) הוא עמלק, או מי שעושה חשבון עם מישהו אחרי יותר מ15 שנה (כמו אחד, יעקב, שעושה חשבון עם אחד, בן גוריון)?

תזכיר לנו, מה דינו של עמלק?

כל פעם שחושבים שהגעת לשיא השפלות, אתה מפתיע מחדש.
עמלק, לא הגזמנו? 236615
יהודה מאיר נענש ו"שילם את חובו לחברה". להמשיך לרדוף אותו עד היום אינה נובעת מחיפוש צדק אלא מנקמנות מרושעת.
אם באמת היה בכם טיפה של רדיפת צדק הייתם רודפים בעלים מכים 15 שנה אחרי שהורשעו וריצו את עונשם.
אבל אתם רודפים על רקע פוליטי והעברות לא מעניינות אתכם. מה שאתם עושים זה למצוא חוליה חלשה ולחבוט בה בכל הכח ללא קשר לפרופורציות, צדק ומוסר.

זוהי דרכו של עמלק.
עמלק, לא הגזמנו? 236628
רודפים אותו? הטענה שמי שהורה על שבירת ידיים ורגליים של אנשים כפותים אינו ראוי להיות ראש עיר בישראל גם אחרי 15 שנה היא רדיפה? קדימה, אני חושב ככה, אפשר להוציא עלי דין רודף.

עמלק קטן עלי, אני יותר גרוע: סמול‏1.
___________
1- - ולשמאלנים, שלא יקופחו: עמלק קטן עלי, אני יותר גרוע: ימין.
ימין ושמאל תפרוצי. 236650
שכ"ג. לא אליך כיוונתי. אתה בסדר. זכותך לא להצביע עבור יהודה מאיר, וזכותך להגיד את זה בקול.

אני רק מבקש שינתן אותו יחס לאנשים שלפני 15 שנה זייפו מסמכים, גנבו, רימו וכו'.

אם זה נמצא במסגרת אותו עניין אין לי בעייה להתנגדות שיהיה ראש עיר.

אני הייתי תחת רושם שיש שרוצים להגיש בג"ץ ולמנוע בכלל את ההתמודדות שלו. עמכם הסליחה.
ימין ושמאל תפרוצי. 236670
אבוי למדינה שצריכה בג''ץ בשביל זה.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236592
זאת היתה הפקודה מלמעלה? שגעון מאיפה אתה משיג את הידיעות האקסקלוסיביות שלך ולא משתף אותנו במקור הסודי שלך.
והכי דומים כאן לעמלקים הם אלה שביצעו את הפקודה, שמזעזעת גם אחרי 15 שנה, ולא סירבו.
יש אנשים שהזיכרון ויכולת הזעזוע שלהם לא נחלשו מאז, אז היזהר כשאתה מנסה לזנב!
מעריב, א' תמוז תשס''א 236616
באותו ארוע ישבו כשישים חיילים מהפלוגה שלי. תדריכים מעין אלו נתנו כל שבוע, מן הסתם עשרות פעמים. יש בארץ עשרות אלפי עדים ששמעו הוראות מפורשות להכות זורקי אבנים. אם תחפש טיפה תמצא כמה.
מעריב, א' תמוז תשס''א 236630
"להכות זורקי אבנים" ולשבור אלות על אנשים כפותים זה לא ממש אותו דבר, אתה יודע, לפעמים הניואנסים משנים את כל התמונה. האמירה "לשבור להם את העצמות" נאמרה מפי רבין, אבל אני בטוח שהוא לא ראה לנגד עיניו את הסאדיסט ההוא אלא העדיף שבירת עצמות על כדור בין העיניים.

ממש מביש שיש מי שמגן על חוליגנים מהסוג השפל ביותר, ונלחם על זכותם להבחר לראשות עיר בישראל. מצד שני יש כאן גם תקוה קטנה: עוד כמה שנים צריך לחכות עד שפושעי אוסלו כבר לא יצטרכו לעמוד לדין?

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים