בתשובה ליעקב, 29/07/04 12:57
בית אריאלה? 236569
שוב הסתת את נושא הדיון לפרנויות שהכל מתוכנן
נראה לי די אבסורדי למי שחינכו אותו שהכל נגזר מראש בידי השם בעצמו כל ענין (נסתרות דרכי השם) שכל תוכנית אוסלו תוכננה כדי להרוג את המתנחלים (מעניינת אותי ההשוואה בין רבין לה' - עזוב...)

מניין לך על כל אותה הסתה נגד ישראל בתקופה בה עראפת דיבר על שלום של אמיצים ולחץ ידיו של כל שר בישראל ובאמריקה? עראפת עדין נחשב בחלק ממדינות העולם הגדול מישהו הרבה יותר אמין מדוברי ממשלת ישראל לדורותם
ההבדל בין פוליטיקאי למדינאי הוא במבחן התוצאה. רבין שינה את פני הפוליטיקה במזרח התיכון ובכך היה למדינאי. ההבדל בין עלוב לדגול הוא בדיעות שלנו, וכל יבחר יבחר את הכינוי החביב עליו.

מניין לך ששקר הוא מה שגרם לביבי (ליכוד) לא להכנס ולהשמיד את הפלשתינים אלא שמירה על כסאו?
מניין לך ששקר הוא מה שגורם לאריק שרון(סברה ושתילה) לרצות להתנתק מעזה?
כל ראש ממשלה יש לו כח עצום לשנות את הרכב הממשלה ולשנות את המציאות. ואזכיר לך את כותרת הידיעה שאני מתדיינים לגביה:" שרון: אפטר הבוקר את ליברמן ואלון; משבר במו"מ בליכוד על ההתנתקות "
לדעתי שרון רוצה להתנתק מעזה כי הוא יודע שזה מה שיתן למדינת ישראל את הכח המוסרי והדמוקרטי להתקיים עוד 100 שנים, אני לא יודע אם הוא טרח להתנצל על האמירה שלו שנצרים חשובה כ"כ אך זאת זכותו כראש ממשלה לשנות את דעותיו בגבול החוק עד לבחירות הבאות (שכנראה שינצח גם בהן)
מי האנשים שרצו להחזיר גבולות 67 למדינה ופעלו ביחד עם רבין, האנשים הנאלחים האלה שרצו לעניות דעתך להפתר משטח אך רק המתנחלים הם שהיו להם כרועץ, ולכן עלה בדעתם להקים מדינה פלשתינית? מה טוב יצא למדינה אם סתם יוותרו על שטחים? מניין לך כל השטויות האלה?

הדבר החשוב הוא לא מספר הרובים אלא הרצון לירות.
הטריגר לא נלחץ מעצמו, וההבדל בין מחבל לנגר/טבח/רואה חשבון/עו"ד הוא הבדל שמים וארץ
בשמחה תמיד 236618
1) יש לך קצת טעות בהבנת היחס בין צפייה לבחירה.
אכן הכל כתוב מראש. מי שמחלק נשק למחבלים במערכה הראשונה עתיד לחטוף כדור בראש במערכה השלישית.
אם אתה מעוניין תקרא את פרקים ה-ז בהלכות תשובה לרמב"ם.

2) אינך יודע על הסתה של הרשות הפלשתינאית ב 1994-1995?
אני מציע לך לקרוא את "סיפור עצוב" של בני בגין.
האם באמת נאום יוהנסבורג לא מוכר לך?
האם ריקוד הקלצניקובים לא מוכרים לך?
האם המחקרים על ספרי הלימוד ותכניות הטלוויזיה של הרשות לא מוכרים לך?

אם כן אז אשמת ההנהגה עוד יותר חמורה כי הם הצליחו בהסתרה שלהם מעבר לסביר.
המידע היה גלוי וידוע לכל. אמנם פרס אמר שזה לא מעניין אותו, אבל רבין כל פעם היה אומר שאם זה נכון אז הוא גמר עם עראפאת. למרות דבריו הוא המשיך כי הכסא היה יותר חשוב מהעם.

3) לאמר למישהו אחר לעניות דעתך - זה לא מנומס.

4) דברי לגבי מספר הרובים ברורים ואין צורך לחזור עליהם.
בשמחה תמיד! 236632
בעולם כאוטי רב הנסתר על הגלוי ולפי דרכי אמון והבנה חזקים מכל דבר, כאשר דרך הסכסוך והחשדנות גוברת אין עתיד לשלום אמת ואחזור שנית- האדם יכול להיות מחבל או מסגר- צו השעה דוחק אותו להיות מי שהוא עכשיו

אני יודע על ההסתה שהיתה, ואני מכיר את העובדות. אבל הלך הרוח גם בשטחים וגם בישראל היה שונה- חברים יהודים שלי הלכו למוסכים בג'נין ואחרים קנו שם קרמיקה וכלי בית, ההסתה היתה אך לא היתה בקונצנזסיוס הפלשתיני (גם אצלנו היתה וקיימת הסתה להזכירך והיא לא בקונצנזיוס), השבר הוא גדול ולדעתי יכול היה להמנע. לדעתי רבין ידע שכל עוד הוא, קלינטון ומובארק עומדים בצד האחד ועראפת בצד השני עראפת לא יעשה שטויות.

להגיד למישהו אחר לעניות דעתך זה לא מנומס, אך כפי שמספר דוגמאות מוכיחות הנימוס הוא ממך והלאה- וגם לי מותר מעט ובטוב טעם לתקוע לך

וגם כן- דברי לגבי מספר הרובים ברורים ואין צורך לחזור עליהם. נותרה שאלה אחת- מי נתן להם קסאמים?
בשמחה תמיד! 236660
1) תפקיד המנהיג הוא לפעול בתבונה ולא לעלות על סמיטריילר בלי המשקפיים שלו (יש לו 7 בשני העיניים).
נכון, באופן סטטיסטי רק 85% מהעוורים הנוהגים בסמיטריילרים גורמים לתאונה והשאר זוכים בצל"ש. זה לא מספיק כדי להתיר את ההפקרות הזאת.

2) תמצא לי את החברים שלך מהמוסכים שהפקידו את הנשק שלהם אצל המוסכניקים.

3) כל עוד אתה מודע לזה שזה לא מנומס זה בסדר. יותר מדי נתקלתי באנשים שהשתמשו בביטוי בלי לשים לב למה הם אומרים.

4) מי שנתן להם רובים אפשר להם לייצר קסאמים.
בשמחה תמיד! 236870
תפקיד המנהיג הוא לנהוג בתבונה. לכן הוא נבחר. תבונה היא סוביקטיבית. כשרבין נבחר הוא נבחר *בגלל* האג'נדה שלו ולא למרות
כנ"ל לגבי כל ראש ממשלה גם גולדה שפישלה בגדול במלחמת יום- כיפור וגם בגין שעשה שלום עם מצרים אך נכנס ללבנון (מזל באמת שלא בנה שם התנחלויות כי אז היתה עוד "עקירה") כנ"ל ביבי שהמשיך את הסכמי אוסלו וכנ"ל אריק שהבטיח ויתורים כואבים

הציניות שלך לגבי הקסאמים תמוהה. מי אפשר להם לייצר קסאמים? הרצון שלהם לפגע בנו למרות ההגנה המסיבית של צה"ל על ישראל מפני הרצועה- אם לא היה להם רצון ליצר ולשגר עלינו את הטובים שבתוצרת מסגרי עזה שום קסאם לא היה נבנה ומתפוצץ. האם לזה אתה מסכים?

דרך אגב נראה לי שתגובה 236702 ממש מסכמת את תפישת עולמך החוששת כל כך מהעולם.
בשמחה תמיד! 236876
1) אנו חלוקים לגבי תפקיד המנהיג. תפקיד המנהיג הוא לדאוג לבטחונם של תושבי ישראל. אם אינו מסוגל לעשות זאת שלא יהיה מנהיג.

2) אכן, ללא רצון הם לא ייצרו קסאמים.
אבל כל עוד יש להם רצון להשמיד את מדינת ישראל, ורצון זה ימשיך להתקיים עד שהם יחטפו מכה לפחות בסדר גודל שחטפו גרמניה ויפן לאחר מלחמת העולם השנייה, הדרך היחידה למנוע מהם לייצר קסאמים היא לשבת להם על הזנב.

לתת להם כמה אחוזים בודדים (20% בקושי) ממולדתם כפי שהציע להם ברק בזחיחות דעת זה לעג לרש עליו יענו רק ברובים.
בשמחה תמיד! 236921
טעות בידך- אנחנו לא חלוקים על תפקיד המנהיג. אנחנו חלוקים בדיעה פוליטית ובהבנת דרך המנהיג, אם עדין לא הבנת

אני רוצה להזכיר לך שהמכה שניחתה על גרמניה אחרי מלחמת העולם הראשונה היתה גדולה יותר מאשר אחרי מלחמת העולם השניה.
התאוריה של המדינות המנצחות אחרי מלחמת העולם הראשונה היתה להשפיל עד עפר את העם הגרמני הן מבחינת השפלה סתם (יש במוחי חלקי אנקדוטות- האייל ההיסטוריון התורן יוכל לתרום לנו מידע על המקום בו נחתם הסכם הכניעה של גרמניה) והן מבחינה כלכלית - המשבר לאחר מלחמת העולם הראשונה פגע בכל העולם אך במיוחד בגרמניה שהוטלו עליה מגבלות ביצוא ויבוא. המגבלות הוסרו לאט ובעורמה (אנחנו מפתחים מטוסים למרוצי מטוסים- לא למלחמה...)
התאוריה של המדינות המנצחות לאחר מלחמת העולם השניה היא לאפשר למדינות המובסות להשתלב בעולם המערבי (בין היתר למען מניעת הקומוניזם) והתוצרת הגרמנית עלתה והתוצרת היפנית הפכה מחיקוי למוצרים לאמריקאים בשנות החמישים עד לקדמת התעשיה בימינו.

ההבדל לדעתי הוא במקל שיוצר שנאה לבין הגזר שיותר אמון, אך אם הרוכב אין לו אמונה במי שהוא נוהג אותו אף לא לרגע הקל, אין סיבה להשתמש בגזר והמקל ישבר מרוב מכות (http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?...)
בשמחה תמיד! 237078
הפסקת האש נחתמה בקרון הרכבת של המרשל פוש ביער קומפיין בשעה שצבא גרמני היה עדיין על אדמת צרפת.
הסכם הכניעה נחתם באולם המראות בארמון וורסאי.
לא הבנתי למה נחוצה לך האינפורמציה הזו אך מאחר והלילה אני תורן...
בשמחה תמיד! 237100
זהו! אאל"ט הסכם הפסקת האש נחתם באותו קרון הרכבת בו נחתם הסכם הכניעה הזמני של צרפת לגרמניה במלחמה הקודמת (1870?) דבר שהשפיל את העם הצרפתי-
ובכך שנחתם הסכם הכניעה של גרמניה באותו המקום הוא בבחינה מילולית ילדותית: "הכל עובר עליך וקקה בידיך" דבר שחיזק את השנאה בין העמים
בשמחה תמיד! 237146
1) תפקיד המנהיג:

לדידי, תפקיד המנהיג, כתפקיד השופט, הוא ליישם את המדיניות של העם כפי שמובע בחוקה ובהבטחותיו לפני הבחירות. מנהיג שאחרי הבחירות מגלה שבעצם הוא רוצה לעשות מדיניות אחרת צריך להתפטר וללכת לבחירות על התוכנית החדשה שלו.

מנהיג לא נבחר בגלל סגולותיו הטרומיות אלא בגלל המצע שלו ודבקותו המושכלת ביישומו.

2) שבירת הערבים צריכה לכלול את שבירתם לא את השפלתם.
לאחר מלחמת העולם הראשונה, הגרמנים הושפלו. הם אומנם סבלו אבל לא מהותית יותר מהאחרים. הם בעיקר הושפלו. המנהיגים גם לא שלמו את המחיר.
לאחר מלחמת העולם השנייה, גרמניה היתה במצב נורא. ערים רבות הפכו לעיי חורבות כאשר 10-30% מהבתים נהרסו בהפצצות. לכמעט כל משפחה היו הרוגים, היה רעב ועוני רב. רבים בהנהגה הועמדו לדין, ברחו לג'ונגלים בדרום אמריקה או התאבדו.
גרמניה כמדינה חדלה להתקיים והיתה תחת כיבוש במשך מספר שנים. במצב זה, היה על הגרמנים לבחור בין המשך מלחמה חסרת תוחלת או שיקום עצמי. המצב ביפן היה דומה. לאחר נגאסאקי הם הבינו שאין להם אופציה צבאית ושהאמריקאים לא יהססו להשמיד את העם היפני אם יהיה צורך בכך. האופציה התוקפנית נעלמה.
מנהיג יפני או גרמני שהיה מעלה בדעתו להסיר את החרפה מעל עמו היה מוצא את עצמו או מסולק על ידי עמו שרוצה לחיות או מחוסל על ידי בעלות הברית, מן הסתם שניהם.

על מנת שהערבים יגיעו למסקנה שעליהם לבחור בין חיים לתבוסה הם צריכים להגיע למצב דומה. יש צורך למחוק את שכבת ההנהגה התוקפנית ולהבהיר כללי משחק מאוד ברורים להמשך. דרוש גם שהאזרחים יבינו את המחיר שהם נדרשים לשלם ללא תועלת. זה עדיין לא קרה ועל כן לא ייתכן הסכם שלום.

3) אני ממליץ בחום לקרוא את ספרו של בני מוריס על לידת בעיית הפליטים ואולי גם ללמוד קצת על האיסלם, על מנת להבין את שורשי השנאה. כל הדיבורים על ויתורים שימחקו את השנאה נובעים מחוסר ידיעה והבנה - וסליחה שאני בוטה, זאת האמת.
בשמחה תמיד! 237181
ומה אתה מציע להם לאחר שילמדו את הלקח הזה? לחיות בלי זכויות אזרח תחת השלטון הנאור של החבר'ה מתפוח ויצהר, או להגר מכאן למקומות שטרם נמצאו על המפה ולהגיד תודה שלא יורים להם בגב?
בשמחה תמיד! 237190
אני מציע להם לבחור כל אחד אחת משלוש האופציות בכתבים ששלח יהושע.

ח [ה] שלושה כתבים שלח יהושוע, עד שלא נכנס לארץ: הראשון שלח להם מי שרוצה לברוח, יברח; וחזר ושלח מי שרוצה להשלים, ישלים; וחזר ושלח מי שרוצה לעשות מלחמה, יעשה.

אבל לא זה הנושא. הנושא הוא המוטיבציה שלהם ללכת בדרך השלום. והשאלה מה אני מציע להם אינו רלוונטי כל עוד לא נשבור את יכולתם המלחמתית ואת רצונם ללכת בדרך המלחמתית.
בשמחה תמיד! 237208
אתה לא רואה קשר בין מה שאתה מציע להם לבין הנכונות שלהם להלחם? אני יכול רק להגיד לך שאם היו מציעים לי לברוח, להשלים (עם כיבוש) או להלחם הייתי נלחם‏1.
_________________
1- שקר. הייתי בורח כמו שפן. אבל לפלשתינאים אין אפילו לאן לברוח, ולא כולם פחדנים כמוני.
בשמחה תמיד! 237222
אתה לא רואה קשר בין העובדה שהם יכולים להשיג הכל לכך שהם לא יתפשרו? אם אני אציע לך 1000 דולר אם תתפשר ומליון דולר אם לא תתפשר על מה תלך?

אז בא נציע להם לאן לברוח בצורה מכובדת, ובא נציע להם שותפות מלאה במדינה היהודית (שירות צבאי). יהיה ניתן להגיע להסכמה עם רבים מהם אשר אינם מעוניינים למות למען עראפאת.
בשמחה תמיד! 237224
"שותפות מלאה" זה כולל התאזרחות?
בוודאי! 237227
אולי תמצא את הדיון בו הנושא כבר נדון.
בוודאי! 237229
נו, טוב, אפשר להגיד לשבחך שאתה לא מפסיק להפתיע אותי. אתה מוכן לחיות בתור מיעוט יהודי במדינה מוסלמית. תהיה בריא, ותסלח לי אם אני לא שותף לדעתך (גם) בעניין הזה.
בוודאי! 237237
מאיפה הגעת למסקנה המוזרה הזאת? אני דברתי על מדינה יהודית.
בוודאי! 237242
אריתמטיקה פשוטה, עם אקסטרפולציה של דור וחצי. תגלה לי איפה הטעות, וכולם יוכלו לצחוק על טפשותי.
בוודאי! 237244
יש חוקה הקובעת שזו מדינה יהודית. רק מי שמקבל את תנאי החוקה יכול להבחר לכנסת.
בוודאי! 237251
אהה, סליחה. טעיתי לחשוב שאתה מציע להם אזרחות, בעוד אתה מציע להם "אזרחות". אני חושב שהם יענו על זה באותה דרך בה אתה היית עונה על הצעה מקבילה מצידם: לא, תודה, יותר טוב שנמשיך להלחם עד שאללה יחליט מי צודק.
בוודאי! 237261
אם הם רוצים להיות חלק ממדינה יהודית, כמו שאיוב קרא רוצה להיות חלק ממדינה יהודית, הם יכולים להיות שותפים מלאים במדינה היהודית.
אם הם רוצים זכויות אזרח במדינת כל אזרחיה שילכו לסעודיה או לצרפת (איסור ללכת עם רעלות לבית ספר).
בוודאי! 237275
צר לי, אך אינני מבין. איוב קרא הוא בעל זכות לבחור ולהבחר לכנסת. אתה מצדד בנתינת הזכות הזאת לפלשתינאים שיבחרו להשאר כאן? אם לא, חזור ל תגובה 237251 . אם כן, אנא הסבר לי כיצד המדינה תשאר "יהודית".
בוודאי! 237278
באותה שיטה בה מנעו מהרב כהנא להתמודד לכנסת. ייקבע בחוק שלא יוכלו להתמודד לכנסת רשימות אשר שוללות את אופיה היהודי של מדינת ישראל.
בוודאי! 237288
אז יקומו ''נץ'' ו''חרות'' וכל מיני התחכמויות כאלה שלא יקראו לילד בשמו. אם רוב בעלי זכות הבחירה יהיו ערביים, כל הפסאדה של ''מדינה יהודית'' תתפורר מהר מאד. פזר ''כדור הבדולח'', ו''לעניות דעתי'' לפי הטעם.
בוודאי! 237292
מדיניות עיקשת וברורה יכולה להגיע לתוצאה הרצויה. עובדה היא שנץ וחרות לא הגיעו לכנסת וגם לא עלה ירוק. וגם אלו שהגיעו לא מצליחים לעשות דבר.

אני יוצא מתוך הנחה אמיתית שבמדיניות נכונה של ישראל אשר תציג בפני ערביי ישראל את הבחירה בין להיות איתנו או נגדינו בצורה חדה כתער הם יבחרו *באמת* להיות איתנו.

ועוד דבר, שילוב נכון של ערביי ישראל תוריד את הילודה אצלהם אל מתחת לזאת של היהודים ותעלה את אחוזי ההגירה אצלהם אל מעל אלו של היהודים.

איני טוען שזה פשוט אבל זה בהחלט אפשרי.

תורת אמת נתן לנו, ברוך אשר בחר בנו.
בוודאי! 237480
מאיפה אתה יודע שברוך אשר בחר בנו?
בוודאי! 237483
לה אַתָּה הָרְאֵתָ לָדַעַת, כִּי ה' הוּא הָאֱלֹקִים: אֵין עוֹד, מִלְּבַדּוֹ.
Pick Up The Phone, It Might Be God Calling 237486
Eliza בפעולה 237487
set segment = "ברוך אשר בחר בנו"
reply(מאיפה אתה יודע שsegment$ ?)

(ושאר המאפיינים צפים לאט לאט).
בוודאי! 237253
לפני מכשול לא תשים סומא.
בשמחה תמיד 236634
כמו כן- חיפשתי את הלכות תשובה לרמב''ם פרקים ה-ז אך מצאתי רק את פרקים א' וב' אם תוכל להביא לינק מלא אשמח

כמו כן ספרו של בני בגין- שאני מעריך בתור פוליטיקאי ישר נראה שמכיל חומר שאני מכיר- אנסה לקחת אותו מהספריה ביחד עם הספר של ברק
לשרותך תמיד 236657
המחקרים על ספרי הלימוד 246435
כמה מחקרים על ה"הסתה" בספרי הלימוד של הרשות http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?...
המחקרים על ספרי הלימוד 268180
ומה קורה אצלנו:

"שטחים פלשתיניים? לא בבית ספרנו"

וגם, פלשתין יוק:

"לקראת סדרת ההרצאות הבאה שלה בבתי ספר תיכוניים, במסגרת השתלמויות העוסקות בחינוך לשלום, החליטה הפסיכו-בלשנית ד"ר צביה ולדן להצטייד בתעודות לידה של ישראלים שנולדו לפני 1948. ולדן, מרצה ממכללת בית ברל, מקווה שהתעודות הללו ישכנעו את התלמידים שמדינת ישראל נולדה רק לפני 56 שנה.

"בכל פעם אני נדהמת מחדש מהבורות של בני הנוער", היא אומרת. "הם לא יודעים עובדות היסטוריות בסיסיות, כמו העובדה שבתקופת המנדט הבריטי האזור הגיאוגרפי שאנחנו חיים בו נקרא פלשתין. כל אימת שאני אומרת 'פלשתין' ומראה להם מפות מאותה תקופה, הם קופצים ודורשים בתוקפנות שאפסיק להשתמש בביטוי הזה וזורקים לעברי 'זה שלנו, שהם יילכו"'.

המחקרים על ספרי הלימוד 268716
האם ה"חינוך לשלום" קשור לחברת "ח.ל חינוך לשלום בע"מ", המניעה את "יוזמת ז'נווה"? [ז'נבה? עוזי!!!]
המחקרים על ספרי הלימוד 268805
ד''ר צביה ולדן היא הבת של פרס שמעון, יו''ר מרכז השלום הקרוי על שמו.
המחקרים על ספרי הלימוד 268798
האזור שלנו נקרא ''ארץ ישראל'' לפני שנקרא ''פלסטינה'' (לא ''פלשתין''). השם ''פלסטינה'' הוא קדום יותר לזמן פלישת הערבים לכאן, ואינו קשור בהם. הוא ניתן ע''י כובשי ארץ ישראל שהגלו מכאן את היהודים.
הויכוח כאן הוא כלל לא בנושאי עובדות, אלא בנושא אידיאולוגי, ולמילה ''בורות'' אין לה פה שום מקום.
המחקרים על ספרי הלימוד 268807
בורות אצל התלמידים יש בתחום ההיסטוריה של א''י, וזה ידוע ומתפרסם כל הזמן.

מעבר לאידיאולוגיה, גנבו לנו את ארץ האבות וניסו לרשום על שמם בטאבו וכו', יש להניח שאתה יודע את מקור השם פלשתין והתגלגלותו אל הפלשתינאים ותלמידי ישראל ברובם לא .
המחקרים על ספרי הלימוד 268816
ומה זה קשור להסתה?
המחקרים על ספרי הלימוד 268866
יותר קל להסית בורים מאשר אנשים המצויים בחומר.
המחקרים על ספרי הלימוד 268873
תאוריית הקונספירציה:

מדינת ישראל הלאימה את מערכת החינוך על מנת לייצר תלמידים בורים אשר יהיה יותר קל להסית נגד האויב הפלשתינאי.

זה די דומה לתאוריה שלי:

מדינת ישראל הלאימה את מערכת החינוך על מנת לייצר תלמידים בורים אשר יהיה יותר קל להביא אותם להצביע למען המפלגה השלטת.
המחקרים על ספרי הלימוד 268878
הצב ''ש''ס'' במקום ''מדינת ישראל'' ו''המפלגה השלטת'', ואני איתך.
המחקרים על ספרי הלימוד 268884
ש"ס הלאימה את מערכת החינוך?
נצחתני, בני 268891
בסדר, אני מתנצל על עניין ה"חמישה". חמישה מכונות כביסה זה יופי.

:-)
נצחתני, בני 268894
זה עוד כלום, לך תראה איך הסתבכתי עם ארבע כנפות תבל.
המחקרים על ספרי הלימוד 268897
ש''ס לא אחראית בלבדית לבעיות במיצ''ב. ש''ס אינה מונעת פתיחת בתי ספר פרטיים, ואינה מדכאת יוזמות של הורים.

נוח מאוד להאשים את החרדים בכל הצרות, אבל הבה נחפש מה באמת המקור לאותן צרות.
המחקרים על ספרי הלימוד 268906
אני רחוק מלהאשים את החרדים ב*כל* הצרות. הסוציאליסטים הארורים, פושעי אוסלו וראובן אחראים לחלק לא מבוטל.
סוף סוף הכרה בתרומתי! 268908
המחקרים על ספרי הלימוד 268943
מחק את ראובן מהרשימה ואני איתך.
המחקרים על ספרי הלימוד 268980
הכל כלול בתורה לכן אשמים היהודים הארורים, פושעי המונותאיזם.
המחקרים על ספרי הלימוד 275245
ויש המשך...

"על ממצאים דומים שהיו עולים ממחקר בקרב תלמידים פלשתינאים היו אומרים שאין ראיה טובה מזו לכך שבתי הספר בשטחים עוסקים בהסתת הנוער נגד ישראל..."

"המחקר מגלה כי בעיני הילד הישראלי, הילד הפלשתינאי הוא לרוב מוחמד (או מחמוד), ילד שגדל בבית דל אמצעים, לעתים בתנאים פרימיטיוויים, שמחזיק רובה בידיו או נושא על חזהו חגורת נפץ. התופעה הבולטת ביותר שנתגלתה בחיבורים של ילדים משלוש הקבוצות, היתה דה-לגיטמיציה של הפלשתינאים. החיבורים של ילדי העיר וההתנחלות רוויים בתיאורים של ברנשים אכזריים, שדעתם נתונה לעניין אחד - השמדת יהודים. הפלשתינאי מתואר כטרוריסט צמא דם. האלימות הפלשתינית נראית בעיני ילדי העיר וההתנחלות כתכונה יסודית ובלתי ניתנת לשינוי; הם אנשים אכזריים, חסרי היגיון ואלימים, המונחים על ידי שנאה עיוורת לישראל."

המחקרים על ספרי הלימוד 275263
ומה זה קשור להסתה?

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים