בתשובה לאורי פז, 29/11/04 17:22
מפאת השוני 265126
שאלתי את זוגתי, ששירתה בלבנון בזמנו. היא אומרת שהיא מעולם לא השתתפה באורגיה, לא כל שכן באופן יומיומי. יש לך עדויות אחרות?
היא גם אומרת שהיא לא מודעת לאורגיות שכן התקיימו גם בלי השתתפותה.

מסתבר שאפשר להמנע מזה.
מה ציפית שתגיד? 265128
כלומר, יושר בין בני זוג זה טוב, אבל גם דברים טובים צריך לצרוך במידה.
מה ציפית שתגיד? 265134
אני חושב שיש לנו רעיון לסקר הבא באייל: האם השתתפת באורגיה בצה"ל?

תשובות:
כן, פעם אחת
כן, מספר פעמים
לא
לא שירתתי בצה"ל

הבעיה עם הסקרים באייל היא שהם לא מייצגים, אז מה שנקבל לא ממש משקף.
מה ציפית שתגיד? 265141
אולי עדיף:
האם הפסקת להשתתף באורגיות לאחר השחרור מצה"ל?
כן
לא
אני עדיין משרת בצה"ל
עוד לא התגייסתי
מה ציפית שתגיד? 265144
נצטרך גם לפצל את התשובות לקרבי ולא-קרבי, כי אין דין אורגיה בנגמ''ש בדרך למוצב כדין אורגיה במשרד של פקידת הת''ש בקריה.
מה ציפית שתגיד? 265142
מכיוון ש-א. בתקופה האמורה טרם הכרתי אותה, ולכן זה לא היה אמור להפריע לי; ו-
ב. זה דווקא עשוי להלהיב אותי; אני לא מוצא סיבה שהיא תשקר לי בנושא.

אלא אם, כמובן, היא חוששת שגילוי שכזה יגרום לי לנסות לשכנע אותה שנצטרף ביחד לאורגיה, מה שללא ספק יקרה. זאת יכולה להיות סיבה.
מפאת השוני 265221
הערתך נכונה. יש להחליף את המונח "אורגיות" במשפט: "כשחיילות צעירות ומושכות לב ועין מסתובבות לך בין הרגליים (תרתי משמע) במשך כל שעות היום".

לעולם אינך יכול להיות מלאך. כולך בן-אדם עם תאוות ויצרים המושכים אותך למטה או מלמעלה. והבחירה החופשית, כידוע, בידך היא, אך היא קשה בהתאם לגמול שכרה הטוב או הרע.
מפאת השוני 265233
אף אדם שפוי לא נפגע מכך ש''חיילות צעירות ומושכות לב ועין מסתובבות לו בין הרגליים'' - הוא אולי מפיק מזה אפילו ערך אסתטי.

שני סוגים של אנשים ''לא שפויים'' עלו בדיון הזה עד עתה, שנוכחות הבנות הללו היא נזק בלתי ישוער עבורם - ה''פרוצים'' (מטרידים מינית וכו') וה''מתנזרים''.
מפאת השפיות 265241
לא בדיוק הבנתי מה הבעיה שלך עם המשפט שהינך מצטט מדבריי. ייתכן והייתי צריך להתנסח אחרת, אבל מה לעשות והשעה מאוחרת ועייפות היום מתגברת, לאחר עבודה, לימודים ומשפחה ומעט תשומת לב לעצמי.

ובכלל, למה לדעתך הם "לא שפויים" בדיון הזה?

ה"פרוצים" – מנקודת המבט החילונית, המקדשת את הטבע האנושי, מדובר בתופעה טבעית וראויה, כפי שביטאת אותה יפה בשאלתך בדיון זה: מעין "וכי למה לא? מה רע בכך?".

ה"מתנזרים" – מנקודת המבט היהודית-הדתית, הקוראת להתגברות על מנעמי הטבע ותאוות גוף האדם הטבעיות, כפי שביטאתי בדיון זה, ראויות לשבח מנקודת ראות זו.

זה רק תלוי איזה סוג של משקפיים יש לך על האף...
מפאת השפיות 265262
השאלה הייתה מי *נפגע* מכך ש"חיילות צעירות ומושכות לב ועין מסתובבות לו בין הרגליים". אם קיים מישהו שנפגע מכך, יש לו בעיה. האם לדעתך היפגעות מכך שאתה רואה בחורה יפה היא תכונה חיובית?
מפאת השפיות 265275
והאם לדעתך החופר בור ברשות הרבים כשאנשים ניזוקו ויצאו שבר כלי בעקבותיו – עשה מעשה חיובי?
מפאת השפיות 265354
אני חושש שאני לא מבין בדיוק איך זה קשור לדיון. אם אתה רומז שהחיילות "חופרות בור" - הרי שזו האשמה (מרושעת?) ששייכת לדיון שלך עם ערן. חשבתי שכבר עברנו את השלב הזה והסכמנו שגם בלי שהחיילות יעשו מופעי סטריפטיז, בחורי הישיבה המסכנים שלך יתקשו לשלוט בעצמם במחיצתם - ואז אפשר להקביל זאת לאנשים שהולכים ברשות הרבים בעיניים עצומות ומבלי לבקש הנחיה מאיש, ואז מתפלאים שהם נופלים ונחבלים.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים