בתשובה לאורי פז, 30/11/04 14:35
בשר אטליזים לתאווה 265361
העולם החילוני מאופיין, לדעתך, ע"י זונות, סרסורים, סוחרי נשים וסוטי מין? אתה כמעט לא משאיר ברירה מלחזור על הקלישאה (אין לי מושג אם היא נכונה, אבל היא מתפרסמת הרבה באותם כלי תשקורת שלאחרונה החלטת להאמין להם) שחלק גדול מהקליינטים הם חרדים.

דווקא בעניין הבשר, דומני שכבר ציטטתי פעם את הפנינה הזאת: "כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו - עושה, משל לבשר הבא מבית הטבח: רצה לאוכלו במלח - אוכלו, צלי - אוכלו, שלוק - אוכלו, וכן דג הבא מבית הצייד" (נדרים כ'). אם כך לאישתו שלו, על אחת כמה וכמה למי שמשרכת דרכיה, בעיקר אם היא מעיר אחרת. לא?
______________
אני מתנצל בפני חרדים שאינם מבית מדרשו של א. פז. אין בכוונתי לפגוע במי מהם, ואני בטוח שרבים הם החרדים שיחסם לאדם בכלל ולאישה בפרט אינו מצדיק תגובות כאלה. פשוט נדמה לי שהמיעוט החילוני צריך לקום מדי פעם ולהגן על התדמית הנדרסת שלו.
בשר אטליזים לתאווה 265432
העולם החילוני שאני בא ממנו ושאתה משתייך אליו, אינו מאופיין בעיניי כעולם הסרסורים והשלוכיות וכו'. אבל לא תוכל להכחיש שזהו אחד ממאפייניו הכואבים, יש להודות.

ואת כל הציטוטים המעוותים והמצוצים מהאצבע שלך – אתה יכול לצטט אתה יודע בפני מי.

ובכלל, מהי אותה קליינטורה חרדית מדומה שאתה מנפנף בה? מה אחוזם באוכלוסייה? ומה אחוזם היחסי ביחס לאחוז החילונים שהפכו את גוף האישה לשק חבטות ודפיקות חלציים?!
בשר אטליזים לתאווה 265444
אחוזם באוכלוסיה כ20%, ואחוזם בקליינטורה של הזונות - לפי דברי הזונות עצמן בתכניות רדיו וטלויזיה מלפני כמה שנים - למעלה מ50%. ברור שאין בנושא זה נתונים רשמיים ומוסמכים, אבל אתה יכול ללכת ולעמוד כמה זמן (בצורה דיסקרטית, שלא ישימו אליך לב) בקרבת אחד המקומות האלה (בדרום ת"א למשל), ותראה בעצמך.
בשר אטליזים לתאווה 265503
אני מאחל לך בילוש נעים. לי אין זמן לשטויות האלה.

איזה 20% בראש שלך? ואיזה 50%? תגיד, אתה חי בישראל או בהוללולו?
בשר אטליזים לתאווה 265515
מה, השתלטתם גם על הזנות בהונולולו? ישראל כבר לא מספיקה לכם? לא תיארתי לי שהחרדים הם כאלה.
בשר אטליזים לתאווה 265538
לא הבנת. המצב שאתה מתאר קיים אולי בהונולולו, לעומת ישראל.
בשר אטליזים לתאווה 265450
ראשית, אתה זורק לחלל האייל אמירה כוללנית בהא לישנא: "בוודאי לא כפי שהעולם החילוני שאתה מהלל כאן הפך אותה לכלי שלאחר השימוש הח-פעמי בו ניתן ומוטב להשליכו ככלי שאין בו חפץ", ואח"כ אתה מדבר על כך שזה "אחד ממאפייניו". כן, יש מיעוט של אנשים שהתנהגותם בהמית ולעתים פלילית. יש מיעוט כזה גם אצל החרדים, למרות נסיונות ההכחשה וההעלמה המקובלים במחוזותיך, אבל לא זה העניין. העניין הוא שאתה זורק הכללות ומזדעק כשמישהו אחר עושה את זה, מעוות סטטיסטיקות ומתייפח מרה אם איזה אלמוני לא בוחל באותה טקטיקה, מכפיש ציבור שלם ומתלונן על הכפשות לגבי הציבור שלך, מצטט מהעיתונות ובה בעת קורא לה "תשקורת" - בקיצור כל מי שעוקב אחרי התוצרת שלך אינו יכול שלא לגחך.

אם הציטוט שהבאתי "מעוות ומצוץ מהאצבע" נא להראות איך הוא עוות, או את האצבע ממנה מצצתי אותו. אני מודה שזה ציטוט מכלי שני, שכן הש"ס שלי הושאל למר וישנה וטרם חזר אלי מתורגם ומנוקד כמובטח. למדני נא, רב פז, איך נראה המקור לפני העיוות.

מהי אותה קליינטורה חרדית אינני יודע, ואף טרחתי להודות בכך בפה מלא מלכתחילה. אין לי גם סטטיסטיקה על אחוזיהם בציבור החרדי לעומת החילוני, אך גם לך אין, וכל העניין לא היה עולה אלמלא ההאשמתו של "העולם החילוני" שהוא בית-זונות אחד גדול. כזכור, הסתמכתי על דיווחים בתישקורת, ועל (שוב מכלי שני) היתר שיש לת"ח לבוא על זונה ב"עיר אחרת" - מקום שאין מכירים אותם, ויש מי שעושים שימוש נרחב למדי בהיתר זה, למשל: 'אמרו עליו על רבי אלעזר בן דורדיא, שלא הניח זונה אחת בעולם שלא בא עליה' (עבודה זרה דף י"ז). דיון מעמיק בבעיות כבדות משקל של זונות ואתננים תוכל למצוא למשל במסכת תמורה דף כט. אחסוך לך ולקהל הקוראים המשועמם ציטוטים (מעוותים כמובן) משם, וגם לא אמצוץ מהאצבע סיפורים על אחד מגדולי תלמידיו של רבי עקיבא ותאוותו לזונה אחת ומה שאירע לשניהם. מסתבר שלא רק אצל החילוניים תמצא את אלה שיצרם גדול מהם. אם לא נחה דעתך, הריני מפנה אותך לספר "הבשר שברוח - שיח המיניות שבתלמוד". מאת דניאל בויארין, בו תוכל לפגוש לא זונה אחת ולא שתיים, ולהקורא ינעם.

כל העניין כולו לא היה עולה אלמלא טרחת להכפיש ציבור גדול בנוסח החביב עליך, ואם גם טרחת לציין את "שק החבטות" אין לי אלא לחזור ולעוות (קצת נמאס לי למצוץ אצבע) את האריה הגדול בכבודו ובעצמו: "כל אשה שתמנע מלעשות מלאכה מן המלאכות שהיא חייבת לעשותן כופין אותה ועושה אפילו בשוט" (הלכות אישות פרק כא הלכה ז).
בשר אטליזים לתאווה 265507
אין בכוונתי להתייחס ברצינות לאפולוגטיקה הזאת שלך. רק אומר שאין זה מענייני אם החוטא והפושע הוא מעדת החילונים או מעדת החרדים או דתיים לאומיים או מתנחלים. לדידי, כמו לדידה של תורת ישראל, כל יהודי שמתנהג לא טוב -- מגונה וראוי לגנאי, באשר הוא יהודי ובאשר הוא אדם. כך שכל הניסיון הזה להצביע על חלוקה חיצונית (אתה בוודאי יודע שאין דבר כזה יהודי-חילוני, לפחות לא במונחים של רוב). הוא מנותק מגופו של עניין. אם תעקוב אחרי הדיונים כאן, תגלה שאתם הראשונים שסחבתם את עגלת הדיון לכיוון החלוקה הרדודה הזאת, אני רק המשכתי בקו המעוות שלכם. חבל באמת שנסחבתי בדוגריות שלי...
אפולוגטיקה? 265605
למרות שאני עומד להעלות עלי את חמתם של העורכים, אני מצטט במלואה את ההודעה שלך שגרמה לי לענות לך. הנה תגובה 265350 במלואה:

"היהדות מעולם לא ראתה באישה כלי קיבול או בשר אטליזים למאכל ולתאוות בשרים לכל המרבה במחיר. בוודאי לא כפי שהעולם החילוני שאתה מהלל כאן הפך אותה לכלי שלאחר השימוש הח-פעמי בו ניתן ומוטב להשליכו ככלי שאין בו חפץ. ראה למשל:

כל המוסיף גורע.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים