בתשובה להאייל האלמוני, 28/03/05 0:38
שמת לב 288590
אם הכוונה ב''דחיפה בתור לאוטובוס'' למעשה שמערב אלימות (לא, למשל, להידחפות שטיבה עמידה לפני מישהו שאינה כוללת מגע פיזי), אז כן, לדעתי שני המעשים נמצאים על סקאלה רציפה של מעשי אלימות שאונס נמצא קרוב מאוד לאחד מקצותיה.
שמת לב 288592
אז למה, לדעתך, החוק עוסק באונס כמקרה מיוחד, ולא מסתפק ב"תקיפה" ו"תקיפה חמורה"?
שמת לב 288595
אני לא רואה את הבעיה כאן. על אותה הסקאלה שאנחנו מדמיינים, אונס נחשב לסוג מסוים של תקיפה עם מאפיינים שונים מאשר תקיפה שעיקרה מכות וחבלה גופנית. אבל אני לא רואה בכך כדי להעיד על שוני קטגורי אינהרנטי.
שמת לב 288611
כי לא מצליחים להבין שאיבר מין הוא בדיוק כמו כל איבר אחר בגוף !

למה ? לי אין מושג . אפשר לדבר על טעויות היסטוריות , חוסר מידע , אבל הסיבה העיקרית היא : מהפיכה גדולה לא תחזיק . רק שינויים איטיים . מים שוחקים סלע .
288637
איבר מין, הוא אמנם כמו כל איבר אחר בגוף. יחסי מין, לעומת זאת, הם משהו אחר.
''אונס'' הוא עבירה לא רק בגלל המעשה עצמו, אלא בגלל כל הנסיבות המקיפות אותו והמשמעויות המקיפות אותו.
שמת לב 288664
אברי המין תוחמים אותנו לשתי קבוצות שונות.
שמת לב 288675
סליחה?

העובדה שאנחנו בשתי קבוצות שונות קובעת גם את אברי המין שלנו.
שמת לב 288683
זה בעניין הביצה והתרנגול?
שמת לב 288685
הביצית והתרנגול
שמת לב 288686
שמת לב 288716
איפה מצאת את זה?
שמת לב 288704
הביצים של התרנגול?
שמת לב 288708
הביצים, הביציות, החביתות וכיו''ב.
הנודניקית חוזרת 2 288953
אברי המין שלנו תוחמים אותנו לשתי קבוצות שונות כאשר אנו בתוך פונקציה של הולדה (ילדים), וגם זה נכון לגבי העבר הדי קרוב ולעת עתה בלבד .

מצידי אפשר לוותר על חזרה נוספת על כל שאר העמדות שהובעו בדיון הטבולה ראסה מכיוון שהן העמדות המקובלות והידועות .

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים